1393/10/15 - 14 : 44
کد خبر: 1875
نايب رئيس هيئت مديره باشگاه دبيري تبريز:
برابر ماهان تنديس و گيتي پسند به دنبال کسب حداکثر امتيازات هستيم
احرارنيوز:نايب رئيس هيئت مديره باشگاه دبيري تبريز با بيان اينکه حداکثر امتيازات در دو بازي آينده را مي‌خواهيم، گفت: همانطور که پيش‌بيني کرده بودم، تيم مقاومت البرز تيم جنگنده و دونده‌اي بود.

به گزارش احرارنيوز به نقل از فارس، فرزين دبيري امروز در گفت‌و‌گو يي اظهار داشت: تيم دبيري تبريز برابر تيم سرسخت و دونده مقاومت البرز به سه امتياز شيرين دست يافته و در جدول رده‌بندي موقعيت خود را ارتقا داد.

وي گفت: تيم مقاومت البرز تيم جوان و دونده‌اي بود و حتي در اوايل نيمه دوم موفق شد بازي را به تساوي يک بر يک کشاند، اما با تلاش بازيکنان و تاکتيک‌هاي سرمربي تيم جواد اصغري‌مقدم و تشويق تماشاگران تيم دبيري موفق به پيروزي پرگل برابر نماينده استان البرز شديم.

وي به درخشش فرهاد فخيم اشاره کرد و گفت: فخيم در اين بازي با سه گل زيبا هت‌تريک کرده و نشان داد که به روزهاي اوج خود بازگشته و در بازي برابر مقاومت البرز ستاره ميدان بود.

حداکثر امتيازات در دو بازي آينده را مي‌خواهيم

فرزين دبيري در مورد دو بازي آينده تيمش گفت: هفته آينده در قم به مصاف ماهان تنديس مي‌رويم و 4 روز بعد در تبريز ميزبان گيتي‌پسند اصفهان هستيم و در اين دو بازي به دنبال کسب حداکثر امتيازات هستيم.

وي مسائل رخ داده در بازي سال گذشته در قم برابر ماهان تنديس را تمام شده تلقي کرده و اظهار داشت: بازي دو تيم فقط از لحاظ امتيازي حساس بوده و ما به دنبال ارائه بازي جوانمردانه برابر حريف هستيم و در بازي رفت در تبريز نيز برابر تيم ماهان تنديس با وجود شکست هيچ حاشيه‌اي از سوي تيم ما و تماشاگران تيم دبيري صورت نگرفت.
 
تشويق موثر تماشاگران

مديرعامل فصل گذشته تيم دبيري تبريز يکي از عوامل پيروزي تيم دبيري در برابر مقاومت را تشويق بي‌امان تماشاگران اين تيم ذکر کرده و افزود: جا دارد از قائم مقام باشگاه دبيري آقاي کلاشي و رئيس کانون هواداران آقاي ياوران تشکر کنم که در هماهنگي و تشويق تماشاگران تيم نقش بسزايي داشتند و اميدواريم با تداوم موفقيت‌هاي تيم دبيري شرمنده هواداران خود نباشيم.

فرزين دبيري در مورد ليست تيم ملي و دعوت تنها يک بازيکن از مدافع عنوان قهرماني گفت: نظر سرمربي تيم ملي فوتسال ايران تنها دعوت از وحيد شفيعي بوده و اميدواريم بعد از بازي تيم ملي ايران با تيم ملي کرواسي شاهد دعوت بازيکنان بيشتري از تيم دبيري باشيم.

تيم فوتسال دبيري تبريز در هفته شانزدهم ليگ برتر فوتسال کشور برابر تيم مقاومت البرز به برتري 5 بر 1 دست يافته و با 27 امتياز به رده پنجم جدول صعود کرد.
 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 9

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.