1393/10/12 - 12 : 49
کد خبر: 1834
هفته شانزدهم ليگ برتر فوتسال/
برتري دبيري و مس در روز شکست خانگي پايا سازه
احرارنيوز:تيم هاي دبيري و مس سونگون در شرايطي هفته شانزدهم رقابت هاي فوتسال ليگ برتر باشگاه هاي کشور را با برتري برابر حريفان خود سپري کردند که همزمان تيم پاياسازه دهمين باخت فصل خود را تجربه کرد.

به گزارش احرارنيوز به نقل  از مهر، هفته شانزدهم رقابت هاي فوتسال ليگ برتر باشگاه هاي کشور جمعه و نيز پنجشنبه با انجام هفت ديدار در شهرهاي مختلف سپري شد که طي آن دو تيم دبيري تبريز و مس سونگون به ترتيب برابر تيم هاي مقاومت البرز و شهروند ساري به پيروزي رسيدند و پاياسازه برابر تيم ميثاق تهران تن به شکست داد.

تيم پاياسازه تبريز که با انگيزه هاي زيادي گام در اين ديدار خانگي گذاشته بود، در نهايت با نتيجه دو بر يک از ميهمان خود ميثاق تهران شکست خورد.

در اين بازي ابتدا تيم ميهمان با گل هاي عارف بلوکي و مجيد حاجي بنده از تيم پاياسازه پيش افتاد اما روي يک اشتباه بازيکنان حريف، بابک الهوردي خان بازيکن جوان تيم پاياسازه توانست يکي از گل هاي خورده را پاسخ دهد اما اين گل هرگز نتوانست آب رفته را براي تيم تبريزي به جوي بازگرداند.

پاياسازه با اين شکست، براي دهمين بار طعم تلخ باخت را چشيد تا با ?? امتياز همچنان در رده سيزدهم جدول ?? تيمي ليگ برتر قرار بگيرد. تيم ميثاق نيز با اين برد ?? امتيازي شد و بالاتر از تيم منصوري در جايگاه هشتم ايستاد.

اما تيم مس سونگون که تنها ميهمان از بين سه نماينده استان در هفته شانزدهم بود، در خانه تيم شهروند ساري به برتري پرگل پنج بر چهار دست پيدا کرد.

تيم مس با سرمربيگري بسيار خوب اسماعيل تقي پور و مربيگري فوق العاده فرخ شهرآرا توانست در اين ديدار با گلزني هاي مجيد رضايي و حامد حسين زاده (هر کدام دو گل) و مسلم رستمي ها (يک گل) برابر چهار گل ميزبان خود به برتري رسيده و سه امتياز ارزشمند بيرون از خانه را به مجموع اندوخته هاي خود اضافه کند.

مس با اين پيروزي ?? امتيازي شد و به دليل گل اوراژ کمتر نسبت به تيم حفاري اهواز و البته پائين تر از تيم ?? امتيازي تاسيسات دريايي در رده سوم قرار گرفت. شهروند ساري هم با اين باخت خانگي ?? امتيازي باقي ماند تا از رده دوازدهم تکان نخورد.

 

اما در آخرين بازي هفته که دو ساعت دير تر از ساير بازي ها به انجام رسيد، تيم دبيري تبريز در ميان حمايت هاي مداوم هواداران خود توانست با پيروزي پرگل پنج بر دو ديدار خانگي اش برابر مقاومت البرز را پشت سر بگذارد.

در اين بازي که حدود يک ساعت و ?? دقيقه پس از اتمام بازي پاياسازه با ميثاق در سالن علوم پزشکي برگزار شد، تيم دبيري در مجموع دو نيمه برتر از حريف ظاهر شد و مزد اين برتري خود را هم در پايان گرفت.

دبيري در نيمه اول اين بازي تنها يک بار به گل رسيد اما بازي باز و توام با ميل هجومي سفيد پوشان مقاومت البرز و البته به گل رسيدن آنها باعث شد تا فضا براي نفوذ بازيکنان اين تيم به قلب دفاع حريف به وجود آمده و شاگردان جواد اصغري مقدم بتوانند برنامه هاي تهاجمي خود را در يک سوم دفاعي حريف به مرحله اجرا دربياورند.

البته تفکرات بسيار خوب و تاثيرگذار افشين و فرزين دبيري، موجب شد تا دبيري از نقاط ضعف حريف بهتر استفاده کرده و روي درخشش بازيکناني چون وحيد شفيعي و فرهاد فخيم به گل هاي بعدي برسد.

در اين بازي براي تيم دبيري فرهاد فخيم هت تريک کرد و وحيد شفيعي و بابک اکبري نيز هر کدام يک گل به ثمر رساندند و در سوي مقابل نادر حنيفي و مجيد خزايي دو گل تيم ميهمان را وارد دروازه رضا موثق دروازه بان دبيري کردند اما اين دو گل به غير از کم شدن فاصله گل هاي دو تيم براي مقاومتي ها هيچ سودي در پي نداشت.

دبيري با اين پيروزي شيرين خانگي ?? امتيازي شد و در جايگاه پنجم قرار گرفت. قهرمان فصل گذشته ليگ برتر فوتسال باشگاه هاي کشور هم اکنون شش امتياز با صدر جدول و سه امتياز با تيم هاي دوم و سوم فاصله دارد.

تيم مقاومت البرز نيز که بازي خوبي برابر دبيري به نمايش گذاشت، با پذيرش اين شکست بيرون از خانه ?? امتيازي باقي ماند و جايگاه يازدهمي اش نيز تغييري نکرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 6

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.