1393/10/2 - 10 : 16
کد خبر: 1704
پاسخ تحسين‌برانگيز نخبه مرندي به پيشنهادات خارجي
افتخار مي‌کنم هم‌سنگر سرلشکر سليماني در جنگ با دشمن هستم
نخبه جهاني مرندي با بيان اينکه پيشنهاداتي خارج از کشور مبني بر خروج بنده از کشور داشتم گفت: در جواب اين دشمنان يک جمله گفتم که «من هيچ وقت از خط مقام معظم رهبري و شهدا جدا نمي‌شوم و افتخار مي‌کنم که سرباز علمي مقام معظم رهبري و برادر و همسنگر حاج قاسم سليماني در جنگ با دشمن هستم.

به گزارش احرارنيوز به نقل از روابط عمومي سپاه عاشورا، حسن اکبري لايق نخبه علمي است که مدال جهاني خود را به سردار سليماني اهدا کرده و پهپاد درياپيما را به شهداي گمنام کشورمان اهدا کرد تا دنيا در عرصه بين‌المللي بداند انقلاب اسلامي ايران جوانان رشيدي چون وي در عرصه جنگ نرم پرورش داده تا در برابر استکبار جهاني ايستادگي کرده و با امکانات داخل کشورمان اختراعات جهاني را به عرصه بين‌المللي به رخ دشمنان بکشند.

حسن اکبري‌لايق اين مخترع جوان بسيجي معتقد است: امروز آمريکا و اسرائيل و دشمنان اسلام و قرآن پژوهشگران خود را با بودجه‌هاي ميلياردي عليه فرهنگ و عقيده ما آماده کرده‌اند تا با مقالات ضددين و ضدانقلابي افکار دنيا را عليه ما بشورانند.

وي افزود: با مدال جهاني که در رقابت با نخبگان جهاني کسب کردم به دنيا نشان دادم که فرزند اين انقلاب و اسلام و سرباز مقام معظم رهبري با اقتدار مدال جهاني را از نخبگان امريکا و اسرائيل ربوده و به سردار جهان اسلام و مالک اشتر امام خامنه‌اي اهدا کردم تا دشمنان ما بدانند که آنها در جنگ نرم هم شکست خورده و نمي‌توانند عقايد ما جوانان را بازيچه رسانه‌هاي هدفمند خود قرار دهند.

اکبري‌لايق تصريح کرد: امروز دشمن به خوبي متوجه شده است که نمي‌توانند در مقابل علم و بصيرت آگاه ما مقاومت کنند و به ناچار تسليم اراده بسيجي ما جوانان نخبه شده‌اند.

وي گفت: من با امام خامنه‌اي و شهدا عهد و پيمان بسته‌ام که هيچ وقت از خط ايشان جدا نشوم و هميشه بسيجي و سرباز گوش به فرمان مقام معظم رهبري باشم.

نخبه مرندي گفت: با توجه به اينکه پيشنهاداتي خارج از کشور مبني بر خروج بنده از کشور داشتم در جواب اين دشمنان يک جمله گفتم که «من هيچ وقت از خط مقام معظم رهبري و شهدا جدا نمي‌شوم و به کشورم خيانت نمي‌کنم و نمي‌گذارم خون اين شهدا پايمال شود».

دارنده مدال جهاني اظهار داشت: افتخار مي‌کنم که سرباز علمي مقام معظم رهبري و برادر و هم سنگر سردار حاج قاسم سليماني در جنگ با دشمن هستم و هيچ وقت اين جبهه را ترک نخواهم کرد.

وي افزود: امروز امور نخبگان و خودکفايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حامي ما نخبگان هستند و همه نخبگان را در زير پرچم اسلام گرد هم آورده‌اند تا از آسيب هاي دشمن در امان باشند.

اکبري لايق از امام جمعه مرند حجت السلام والمسلمين نعمت‌زاده و سرهنگ پاسدار قوي‌دل فرمانده سپاه ناحيه مرند و بسيجيان و مردم شهيدپرور و ساير مسئولاني که در تمام مراحل از بنده حمايت کرده و مي‌کنند، تقدير و تشکر کرد.

 اين گزارش حاکي است، حسن اکبري لايق در مسابقات جهاني اختراعات که در کشور روماني برگزار شد، طرح اختلاف فشار در هواپيما و عدم سقوط آن را در بخش هوافضا ارائه کرد که در بين 34 کشور حاضر از جمله آمريکا، فرانسه و انگليس رقابت برگزار شد و در نهايت بعد از سه روز داوري در سطح بين‌المللي موفق به کسب مدال جهاني نقره شد که با حضور فدراسيون مخترعان کشور اين امر رقم خورد.

 در اين طرح سامانه‌اي براي جلوگيري از سقوط هواپيما ارائه شد که به اجرا در آمد و مورد حمايت بخش‌هاي امنيتي و نظامي کشور است.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 7

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.