1393/10/2 - 15 : 28
کد خبر: 1701
هوشيار به مهر خبر داد:
اعزام تيم‌هاي شهرداري و پتروشيمي تبريز به تور فيليپين
احرارنيوز: دبير هيئت دوچرخه سواري آذربايجان شرقي از اعزام تيم هاي شهرداري و تيم پتروشيمي تبريز به ششمين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري فيليپين خبر داد.

fبه گزارش احرارنيوز به نقل از مهر، ناصر هوشيار در گفتگو يي با اشاره به زمان برگزاري ششمين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري فيليپين و تعداد تيم هاي ايراني حاضر در اين دوره اظهار داشت: سه تيم از ايران در تور بين المللي دوچرخه سواري فيليپين که از ?? بهمن در اين کشور برگزار مي شود، شرکت مي کنند.

وي ادامه داد: در اين تور دوچرخه سواري فيليپين که از اول تا چهارم فوريه سال ???? (?? تا ?? بهمن) برگزار مي شود، دستکم ?? تيم خارجي از جمله چهار تيم دوچرخه سواري از ايران تقاضاي شرکت داده اند.

هوشيار با اشاره به اسامي تيم هاي ايراني که در اين دوره از تور فيليپين اعلام آمادگي کرده اند، عنوان کرد: تيم هاي شهرداري تبريز (تي. اس. آر)، تيم پتروشيمي تبريز (تي. پي. تي) و پيشگامان يزد سه تيم ايراني شرکت کننده در اين دوره از مسابقات فيليپين هستند.

حضور ?? تيم از قاره هاي مختلف

وي در خصوص ديگر تيم هاي شرکت کننده در اين دوره از تور فيليپين يادآور شد: در اين دوره تيم هاي مطرحي از قاره هاي مختلف حضور خواهند داشت و بر اين اساس تيم هاي يوکيو و بريجستون از ژاپن، آر. تي. اس کربن و گوستو از تايوان، فروي بيانچي از نروژ، نوو نورديسک از آمريکا، ساتاليست جاينت و ورارلبرگ از استراليا، سي. ان. ان و پرينس از برونئي، آستانه از قزاقستان، پگاسوس از اندونزي، ترنگانو از مالزي و تيم ملي ازبکستان از ديگر تيم هاي دوچرخه سواري شرکت کننده در اين دوره از رقابت هاي فيليپين هستند.

 

دبير هيئت دوچرخه سواري آذربايجان شرقي در عين حال اظهار کرد: به رغم درخواست ?? تيم براي شرکت در اين دوره از مسابقات، برگزارکنندگان در تلاش هستند تعداد تيم هاي شرکت کننده را به ?? تيم کاهش دهند.

وي در خصوص مراحل برگزاري ششمين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري فيليپين، خاطرنشان کرد: مرحله نخست اين

برگزاري تور در چهار مرحله

دوره از مسابقات به صورت رفت وبرگشت در يک مسافت ??? کيلومتري از بالانگا در ارتفاعات کوهستاني باتان آغاز مي شود. مرحله دوم اين دوره از رقابت ها ???.?? کيومتر است که از بالانگا تا ايبا ادامه دارد و در مرحله سوم نيز دوچرخه سواران در يک مسافت ???.?? کيلومتري از ايبا تا لينگاين رکاب مي زنند. همچنين مرحله چهارم ششمين دوره تور دوچرخه سواري فيليپين از لينگاين تا بورنهام پارک برگزار مي شود.

هوشيار که هدايت فني تيم دوچرخه ساري شهرداري تبريز را نيز به عهده دارد، با اشاره به سابقه حضور اين تيم در تور فيليپين گفت: تيم دوچرخه سواري شهرداري تبريز در دومين حضور بين المللي خود در اين تور در سال گذشته با ثبت زمان ?? ساعت و ?? دقيقه و ?? ثانيه عنوان قهرماني پنجمين دوره اين مسابقات را از آن خود کرده بود و تيم سي. ان. ان از برونئي با پنج دقيقه و چهار ثانيه اختلاف در رتبه دوم و رود بايک از فيليپين جايگاه سوم را از آن خود کرده بود.

وي با بيان اينکه در پنجمين دوره تور فيليپين ?? تيم حضور داشتند، افزود: تور بين المللي دوچرخه سواري فيليپين در کلاس ?.? تقويم آسيايي و اتحاديه جهاني دوچرخه سواري برگزار مي شود.

حضور پنج رکابزن آذربايجان شرقي در اردوي تيم هاي ملي

دبير هيئت دوچرخه سواري آذربايجان شرقي در ادامه همچنين با اعلام خبر حضور پنج رکابزن استان به اردوهاي آمادگي تيم هاي ملي عنوان کرد: پنج رکابزن آذربايجان شرقي در اردوي آمادگي تيم ملي دوچرخه سواري استقامت و نيمه استقامت بزرگسالان، اميد و جوانان آقايان جهت شرکت در مسابقات قهرماني آسيا ???? تايلند حضور مي يابند .

وي ادامه داد: اردوي آمادگي تيم ملي دوچرخه سواري استقامت و نيمه استقامت اميد و جوانان آقايان جهت شرکت در مسابقات قهرماني آسيا ???? تايلند از بعداز ظهر روز پنجشنبه گذشته آغاز شده و محمدرضا ايماني در رده سني اميد و بهرام نجفي در رده سني جوانان حضور دارند.

هوشيار گفت: همچنين اردوي آمادگي تيم ملي دوچرخه سواري استقامت و نيمه استقامت بزرگسالان آقايان جهت شرکت در مسابقات قهرماني آسيا ???? تايلند از بعداز ظهر فردا چهارشنبه سوم دي آغاز مي شود و طي آن رحيم امامي، صمد پور سيدي و حسين عليزاده از آذربايجان شرقي به همراه ?? رکابزن ديگر در اين اردو حضور مي يابند

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 2

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.