1393/10/1 - 09 : 37
کد خبر: 1694
سيروس دين‌محمدي:
مي‌توانم شهرداري تبريز را به ليگ برتر برسانم
احرارنيوز: سرمربي تيم فوتبال دانشجويان کشور با بيان اينکه توانايي رساندن تيم شهرداري تبريز را به ليگ برتر فوتبال دارد، گفت: رقابت‌هاي دانشجويي جهان در ارديبهشت بوده و ما از فروردين تمرينات تيم را آغاز مي‌کنيم.

، به گزارش احرارنيوز به نقل از فارس، سيروس دين‌محمدي که يکي از کانديداهاي احتمالي هدايت تيم فوتبال شهرداري تبريز است، اظهار داشت: 7 سال بهترين دوران فوتبال خود را در تيم‌هاي تراکتورسازي و شهرداري طي کرده و حتي از تيم شهرداري تبريز به جام جهاني 1998 فرانسه رسيدم و به نوعي مديون فوتبال تبريز هستم.

وي ادامه داد: بسيار خوشحال مي‌شوم که بتوانم براي فوتبال تبريز خدمتي کنم و در مورد شهرداري تبريز نيز بايد بگويم که بازي اين تيم برابر پارسه تهران را از نزديک ديدم و اين تيم توانايي صعود به ليگ برتر را دارد و فقط بايد از لحاظ تاکتيکي و روحي - رواني روي اين تيم کار کرد.

بازيکن سابق تيم تيم ملي ايران خاطرنشان کرد: در خود توانايي رساندن تيم شهرداري تبريز را به ليگ برتر احساس مي‌کنم و اين منوط به اعتماد مديران اين باشگاه بوده و قبلاً هم زماني که بازيکن اين تيم بودم يک بار توانستم با آقاي ذوالفقارنسب تيم شهرداري را به رده بالاتر برسانم.

دين‌محمدي در مورد تداخل احتمالي مربيگري‌اش با هدايت تيم ملي دانشجويان گفت: رقابت‌هاي دانشجويي جهان در ارديبهشت بوده و ما از فروردين تمرينات تيم را آغاز مي‌کنيم و هدايت تيم ملي دانشجويان هيچ تداخلي با بازي‌هاي تيم شهرداري تبريز نخواهد داشت.

بازيکن سابق تيم ماينس آلمان توضيح داد: ساختار باشگاه شهرداري تبريز با مديريت سهرابي که از بازيکنان سابق اين تيم و همبازي خود من بوده، در سطح کشور مي‌تواند الگوي مناسبي براي ساير باشگاه‌هاي ايران باشد.

دبيري دلسوز واقعي فوتبال تبريز است

بازيکن سابق تيم‌هاي استقلال تهران، تراکتورسازي تبريز و شهرداري تبريز در مورد کانديدا شدن دبيري در هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال، تأکيد کرد: وي در اين چند سال خدمات فراواني را جهت اعتلاي فوتبال تبريز انجام داده و با هزينه شخصي بسياري از تيم‌ها را پوشش داده و حتي عنوان قهرماني ليگ برتر فوتسال کشور را نيز کسب کرده است.

وي بيان داشت: حضور شهرام دبيري در هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال کشور مي‌تواند به تقويت فوتبال شمال‌غرب کشور منجر شود، اما با شناخت روحيه ايشان مطمئن هستم که وي براي تمام فوتبال ايران تلاش کرده و تبعيض بين مناطق قائل نخواهد شد.

سيروس دين محمدي فوتبال خود را در تيم تراکتورسازي آغاز کرده و در سال 1371 با اين تيم به عنوان سوم ايران دست يافت.

وي سابقه بازي در تيم‌هاي بانک تجارت تهران، استقلال تهران، شهرداري تبريز، پگاه گيلان و  ماينس آلمان را در کارنامه خود داشته و در جام جهاني 1998 فرانسه در بازي برابر تيم ملي آلمان در ترکيب ايران قرار داشت. دين‌محمدي در تيم منتخب نيم قرن فوتبال آذربايجان به عنوان هافبک چپ انتخاب شده بود.

وي در حال حاضر سرمربي تيم اميد استقلال است که اين تيم با 53 امتياز در رده دوم رقابت هاي ليگ اميد هاي تهران قرار داشته و از مدعيان قهرماني اين رقابت ها به شمار مي‌رود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 8

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.