1393/9/24 - 07 : 12
کد خبر: 1569
پاداش اصل:
مدير عامل تراکتورسازي بايد شفاف عمل کند
احرارنيوز:مديرعامل اسبق باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: فردي که عهده دار مدير عاملي اين تيم پرطرفدار مي شود، بايد عملکردي شفاف داشته باشد.

به گزارش احرارنيوز به نقل از مهر، بلاتکليفي در راس مديريتي باشگاه تراکتورسازي يکي از دغدغه هاي هواداران، کادر فني، بازيکنان و حتي خود اعضاي هيئت مديره است که به دنبال استعفاي جمشيد نظمي از مديرعاملي باشگاه سرخ هاي تبريز رخ داده است.

باشگاه تراکتورسازي پس از کناره گيري سردار جمشيد نظمي با سرپرستي سعيد عباسي، قائم مقام باشگاه اداره مي شود و قرار است در روزهاي آينده با تصميم اعضاي هيئت مديره، مديرعامل جديد سرخ ها معرفي شود.

اما انتخاب يک مدير کاردان که بتواند باشگاه بزرگ تراکتورسازي را اداره کند و با حواشي مختلف برخوردي معقول داشته باشد و ضمن حل مشکلات فعلي و آينده، در پيشبرد اهداف آن موفق عمل کند، دغدغه اي است که کادر فني، بازيکنان، اعضاي هيئت مديره و بخصوص هواداران پرتعداد و پرشعور اين باشگاه محبوب با آن درگير هستند.

مديرعامل اسبق باشگاه تراکتورسازي تبريز در اين خصوص با بيان اينکه شفاف نبودن کارها در اين باشگاه مي تواند اعتراض هواداران را به دنبال داشته باشد، گفت: مديرعامل باشگاه تراکتورسازي هر شخصي که انتخاب شود، نبايد از زير بار مسئوليت ها شانه خالي کند.

کريم پاداش اصل  اظهار داشت: براي تيم باشگاه تراکتورسازي و مديريت جديد آن آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم هر يک از دوستان که بر مسند مديريت مي نشيند، در کارش موفق باشد.

وي ادامه داد: با توجه به وضعيت کنوني باشگاه تراکتورسازي، به اعتقاد من موارد مهمي در انتصاب مديرعامل بايد مد نظر قراربگيرد.

پاداش اصل عنوان کرد: بدليل اينکه عملکرد يک مدير ورزشي، روشن و ملموس است و نتايج تيم در معرض ديد و قضاوت همگان قرار دارد، نمي توان به بهانه هاي مختلف از زير بار مسئوليت ها شانه خالي کرد. ورزش به علت وجود تماشاگران که در هر بازي احساس خود را بيان و اعلام مي کنند، نيازمند شفاف سازي بخصوص براي هواداران هر تيمي است و اگر شفافيت در کار مدير ورزشي نباشد، صداي اعتراض هواداران از روي سکوها بلند خواهد شد.

وي در ادامه با اشاره به ويژگي هاي مورد نياز مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز، تصريح کرد: به عقيده من چند مورد مهم وجود دارد که اگر مدنظر قرار بگيرد، مي تواند براي مديريت باشگاه تراکتورسازي مناسب باشد. از نظر من اين مدير بايد تفکرات فرهنگي ورزشي داشته و ازدانش آکادميک برخوردار باشد.

مديرعامل اسبق باشگاه تراکتورسازي ادامه داد: آشنائي لازم و حتي کامل ازاصول و فنون پيچيده مديريتي ورزشي داشته باشد، شجاع، با اعتماد به نفس و صبور بوده واز هنر بسيار والاي روابط عمومي برخوردار باشد، آشنا به منطقه بوده و از اوضاع و احوال جاري و حاشيه اي تيم مطلع باشد، صداقت و شفافيت و پشتکار در امور و پيگير مسائل روحي رواني مجموعه تيم باشد، صرفا به عنوان مدير باشگاه انجام وظيفه نموده و از چند شغلي پرهيز کند.

پاداش اصل در اين خصوص اضافه کرد: به علل حضور تيم تراکتورسازي در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، تسلط به زبان انگليسي از فاکتورهاي مورد نياز مديرعامل خواهد بود، تعامل لازم با هيئت مديره را داشته باشد، در برقراري ارتباط سالم و منطقي با کادر فني نهايت تلاش را داشته باشد، زود رنج و حساس نباشد، با منش والا و احترام وادب پاسخگوي نياز عاطفي و مطالبات بحق تماشاگران و طرفداران تيم باشد، مديريت باشگاه را يک شغل محسوب نکرده و با عشق و اخلاص و انرژي قبول مسئوليت کند.

وي تصريح کرد: مديريت باشگاه تراکتورسازي، مديريت يک آموزشگاه يا يک گروهان و يا يک نهاد نيست و پيچيدگي روحي و رواني و اجتماعي و عمومي خاص خود را دارد و مديرعامل بايد با سعه صدر با قضايا برخورد کند، از مشاوره و تجارب پيشکسوتان و قهرمانان و دلسوخته هاي ورزش استان در اداره امور بهره مند باشد، با مسئولان رده بالاي استاني و امنيتي و انتظامي و مديريت اداره کل ورزش استان و هيئت فوتبال وساير نهادها و ارگان هاي ذيربط تعامل، همسوئي و همکاري لازم را داشته باشد، نقدپذير باشد و در کنار ارتباط و تعامل دو سويه با اصحاب رسانه بتواند کانون هواداران را نيز به خوبي هدايت کند.

مديرعامل اسبق باشگاه تراکتورسازي تبريز در خاتمه گفت: سخن آخر اينکه مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز بايستي همه خصوصيات يک مدير خوب را داشته باشد و بتواند از عهده اين مسئوليت خطير به خوبي برآيد و مطالبات بحق هواداران پرشور و شعور تراکتورسازي را برآورده سازد.

گفتني است کريم پاداش اصل رئيس فعلي هيئت بسکتبال آذربايجان شرقي، بين سال هاي ?? تا ?? به مدت سه سال مديريت باشگاه تراکتورسازي را به عهده داشت و در دوره مديريت وي بود که تيم تراکتورسازي يکي از درخشان ترين مقاطع تاريخ فعاليت خود را با سرمربيگري واسيلي گوجا تجربه کرد و به همراه سردار محمد حسين جعفري با سه سال مديرعاملي، بيشترين زمان حضور در پشت ميز مديريتي باشگاه تراکتورسازي را در تاريخ ?? ساله اين باشگاه به خود اختصاص داده اند.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 5

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
سد نهند تبريز سرريز شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.