1392/10/2 - 05 : 35
کد خبر: 1277
تاريخچه ديدارهاي مس و تراکتور
آمارها از برتري تراکتورسازي مقابل مس کرمان مي گويند
بر طبق آمار تيم تراکتورسازي شانس بيشتري نسبت به مس براي برتري در ديدار اين هفته دو تيم در کرمان دارد.

به گزارش احرار نيوز، دو تيم مس کرمان و تراکتورسازي اين هفته دهمين ديدار خود را در ليگ برتر مقابل يکديگر برگزار خواهند کرد.

دو تيم تاکنون 9 بار به مصاف يکديگر رفتند که 5 پيروزي سهم تراکتورسازان بوده و 2 بار نيز مس فاتح پيکار از زمين خارج شده است و 2 ديدار نيز به تساوي انجاميده است.

ليگ برتر ايران 88-89

اولين مصاف دو تيم در ليگ برتر يکشنبه 10 آبان 1388 با قضاوت محسن قهرماني برگزار شد. در اين ديدار که 50 هزار هوادار سرخ پوش در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز حضور يافته بودند تيم ميزبان با گل دقيقه 38 مهرداد پولادي از روي ضربه پنالتي پيروز شد.

مهدي کياني از تراکتور با کارت زرد داور جريمه شد.

در ديدار برگشت همين فصل از ساعت 18 يکشنبه 12 ارديبهشت 1389 مس و تراکتور در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان به مصاف يکديگر رفتند. در اين بازي که 13 هزار هوادار دو تيم در ورزشگاه حضور داشتند مس توانست انتقام ديدار رفت را از ميهمان خود بگيرد.

محمد ابراهيمي در دقيقه 16 گل برتري تراکتور را به ثمر رساند ولي مارسيو جيويني فابيانو در دقيقه 25 کار را به تساوي کشاند تا نيمه نخست با اين نتيجه پايان يابد.

در دقيقه 48 نيمه دوم لوسيانو ادينهو برزيلي گل دوم ميزبان را وارد دروازه تراکتور کرد و علي سامره نيز دقايقي بعد گل سوم مس را به ثمر رساند. فرهاد خيرخواه تنها توانست يکي از گل هاي خورده را جبران کند تا شاگردان فراز کمالوند دست خالي به تبريز بازگردند.

خداداد افشاريان داور اين ديدار ميلاد فخرالديني بازيکن مس و فرهاد خيرخواه بازيکن تراکتور را با کارت زرد جريمه کرد.

ليگ برتر ايران 89-90

جمعه 26 شهريور 1389 بار ديگر مس بايد از تراکتور ميزباني مي کرد. در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان 7 هزار هوادار حضور يافته بودند تا شاهد يک ديدار ديدني در يک عصر تابستاني باشند.

از ساعت 18 احمد صالحي سوت آغاز اين ديدار را به صدا در آورد و مصاف دو تيم آغاز شد. مصطفي سيفي در دقيقه 38 گل برتري ميزبان را به ثمر رساند تا نيمه نسخت به سود ميزبان پايان يابد.

اما اين پايان کار نبود و شاگردان کمالوند براي جبران نتيجه نيمه دوم را پرفروغ آغاز کردند و محمد ابراهيمي در دقيقه 68 کار را به تساوي کشاند.

مهرداد پولادي در اين ديدار با کارت زرد داور جريمه شد.

شنبه 21 اسفند 1389 ديدار برگشت دو تيم در حضور 30 هزار هوادار در تبريز آغاز شد. علي عليزاده در دقيقه 71 اين ديدار موفق شد گلزني کند و 3 امتياز اين ديدار را نصيب تيم ميزبان کند.

در اين ديدار پر برخورد سعيد مظفري زاده داور مسابقه به لئوناردو پيمنتا از تراکتور و مصطفي سيفي، فرهاد سالاري پور، قاسم دهنوي، ميلاد فخرالديني، شجاع خليل زاده، فرزاد حسين خاني و کيوان امرايي از مس کارت زرد نشان داد.

ليگ برتر ايران 90-91

در ديدار رفت اين فصل جمعه 8 مهر 1390 دو تيم با حضور 30 هزار هوادار در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز مقابل يکديگر قرار گرفتند.

علي عليزاده در همان ابتداي بازي ميزبان را پيش انداخت و رودريگو توزي در دقيقه 21 دومين گل شاگردان امير قلعه نوعي را به ثمر رساندند. در دقيقه 27 امير حسين صادقي با دريافت کارت زرد دوم از زمين مسابقه اخراج شد و يک دقيقه بعد مهرداد پولادي يکي از گل هاي خورده را جبران کرد تا بازي با يک اختلاف پيگيري شود.

نيمه اول با اين نتيجه در حال پايان بود که در آخرين دقايق نيمه نخست فلاويو امانوئل لوپز پيکاسو گل سوم تراکتور را به ثمر رساند تا نتيجه 3 بر 1 نتيجه پاياني اين مسابقه باشد.

محمد ابراهيمي و امير حسين صادقي از تراکتور و شجاع خليل زاده و آرارات آراکليان از مس با کارت زرد عليرضا فغاني جريمه شدند.

چهارشنبه 26 بهمن 1390 ديدار برگشت در کرمان برگزار شد و کيوان امرايي در نيمه نخست گل برتري مس را وارد دروازه تراکتور کرد تا مس 3 امتياز اين ديدار را کسب کرده و انتقام ديدار رفت را بگيرد.

احمد صالحي داور مسابقه در اين ديدار شجاع خليل زاده و سياوش اکبرپور کارت زرد نشان داد.

ليگ برتر ايران 91-92

از هفته سوم مسابقات ليگ فصل گذشته دو تيم سه شنبه 10 مرداد 1391 در ماه مبارک رمضان بايد به مصاف يکديگر مي رفتند. اين ديدار از ساعت 22 در ميان استقبال هواداران تراکتور در تبريز برگزار شد. تراکتور سازن با دو تساوي در پي اولين پيروزي فصل بودند.

نيمه اول اين ديدار با حملات دامنه دار تراکتور آغاز شد ولي گلي را در بر نداشت. در ادامه در دقايقي اين مس کرمان بود که حملاتي را روي دروازه تراکتور تدارک ببيند ولي باره ديگر تراکتور بود که ميدان را در درست گرفت و چندين حملات خطرناک را روي دروازه حريف تدارک ببيند ولي در نهايت نيمه اول اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد

شاگردان توني اوليويران نيمه دوم براي کسب 3 امتياز خانگي وارد زمين شدند. نيمه دوم همانطور که انتظار مي رفت با حملات تراکتوري ها آغاز شد ولي رفته رفته اين مسي ها بودند که با تلف کردن وقت قصد گرفتن زمان بازي بودند ولي اين فرزاد حاتمي بود که گل اول را به ثمر رساند ولي 4 دقيقه طول نکشيد که مس گل تساوي را به ثمر رساند ولي اين پايان کار نبود و محمد ابراهيمي يکبار ديگر در بدترين شرايط يک پنالتي براي تراکتور گرفت تا لوپز از روي نقطه پنالتي گل دوم و گل برتري تراکتورسازان را به ثمر برساند .

در ديدار برگشت لوکا و توني دو سرمربي خارجي ليگ برتر مقابل يکديگر قرار گرفتند. نمايش تراکتور در زمين مس همان چيزي بود که از آنها انتظار مي‌رفت. آنها روان و تهاجمي و دوست‌داشتني بازي كردند و مزد اين بازي خوب را با سه گل گرفتند.

فرار جواد کاظميان و سانتر او با اشتباه باتس به سيدصالحي رسيد و اين مهاجم با تجربه گل اول بازي را به ثمر رساند ولي سانتر پتروويچ از سمت راست با ضربه دقيق کريميان بلافاصله به گل تساوي تبديل شد. در ادامه شوت سرضرب سيدصالحي از روي قوس محوطه جريمه در حالت نه‌چندان متعادل براي بار دوم تراکتور را پيش انداخت.

بازي روبه جلوي تراکتور اين بار جواد کاظميان را در مقام يک گلزن قرار داد. جواد اين بار پاس ارسالي فلاويو از جناح راست را با يک بغل پا به قعر دروازه مس فرستاد تا نشان دهد در تيم جديد جا افتاده است.

در اين ديدار مهدي سيدصالحي دو گل از سه گل تيمش را زد و چهره درخشاني داشت. اما بهتر از او قاسم دهنوي بود كه در زمين آشناي كرمان يكي از بهترين بازي‌هاي فصلش را ارائه داد و الهام‌بخش برد پرگل تراكتورسازان شد.

لوكا بوناچيچ 10 روز بعد از ورود به مس كرمان تمام ركوردهاي مثبت اين تيم را به باد داد. مس براي اولين بار طي اين فصل سه گل در يك بازي دريافت كرد و عنوان بهترين خط دفاعي را هم به استقلال بخشيد. كرماني‌ها با ركورد 413 دقيقه‌اي نفت تهران در بسته نگه داشتن دروازه هم فاصله چنداني نداشتند اما با گلي كه در دقيقه 16 دريافت كردند روي عدد 382 دقيقه متوقف ماندند.

ليگ برتر ايران 92-93

25 مرداد ماه سال جاري دو تيم در ديدار رفت ليگ برتر در تبريز به مصاف يکديگر رفتند.

نيمه اول اين ديدار با حملات تند و تيز تراکتور همراه بود و بازيکنان اين تيم بارها دروازه مس را تهديد کردند و اگر عکس العمل خوب رودباريان نبود، شايد دروازه مهمان باز مي شد اما به هر حال ضد حملات مسي ها نيز چنگي به دل نزد.

در نيمه دوم باز هم شرايط به همين منوال پيش رفت و حملات تراکتورسازي با ضد حملات مس همراه بود البته تراکتور در خلق موقعيت موفق تر بود اما توپ هاي اين تيم راهي به دروازه حريف پيدا نمي کرد. مس کرمان در دقيقه 3+90 صاحب يک موقعيت خوب شد که ادينهو آن را از دست داد و در نهايت بازي با همان نتيجه صفر - صفر به پايان رسيد .

 در اين ديدار محمد نصرتي پس از سال ها روي نيمکت تراکتورسازي نشست و به جاي او فرشيد طالبي بازي کرد . تغيير ساعت بازي از 19:30 به ساعت 19 باعث ريزش تماشاچي شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 2

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.