1392/10/2 - 15 : 36
کد خبر: 1276
خسوس کارهايش را ادامه دهد غيرت ايراني را بهش نشان مي دهم!
وحيد شمسايي: تا به عمرم اين همه برف نديده بودم/ بدون ستاره صدرنشينيم و قهرمان مي شويم
سرمربي-بازيکن تيم فوتسال دبيري تبريز در گفتگويي جالب و متفاوت حرف هاي خوبي زد!

به گزارش احرار نيوز، تيم دبيري تبريز با کسب يک تساوي در بازي عقب افتاده خود مقابل تاسيسات دريايي مي تواند عنوان قهرماني نيم فصل اول را از آن خود کند.اين در حالي است که براي اولين بار يک تيم تبريزي در چنين جايگاهي قرار مي گيرد. بهانه صحبت ما با وحيد شمسايي مربي بازيکن تيم دبيري شرايط اين تيم در آستانه نيم فصل دوم بود که بحث به مسائل ديگر هم کشيد.گفتگوي پايگاه خبري فوتسال ايران با اين چهره مطرح فوتسال ايران را بخوانيد:

* اوضاع تيم دبيري در آستانه نيم فصل دوم چطور است؟

- خدا را شکر مصدومان تيم برگشتند و شرايط خوبي داريم اما تنها چيزي که ما را اذيت مي کند بي برنامگي ليگ و فاصله زياد بين بازي هاست. براي من مشخص نيست که چرا در فصول گذشته برنامه يک نيم فصل را اعلام مي کردند اما اين فصل دو هفته دوهفته اعلام مي شود.اگر فدراسيون فوتبال را الگو بگيريم فردي مثل مهدي تاج در آنجا حضور دارد که برنامه ريزي خوبي براي ليگ برتر فوتبال چيده اما در ليگ فوتسال بي برنامگي حاکم است.اينجا يک بار براي گرندپريکس ليگ را تعطيل کردند. يکبار براي بازي با روسيه و يکبار براي نيم فصل اما باز هم شروع نيم فصل دوم را به تعويق انداختند. قبول دارم که تيم ملي در اولويت است اما اين تعطيلي زياد و بي برنامگي هم به تيم ملي لطمه مي زند. ما اگر تمرينات را تعطيل کنيم بدن بازيکنان تحليل مي رود و اگر تمرين بگذاريم بازيکنان بدون برگزاري بازي زده مي شوند. متاسفانه اين تعطيلي ها در شرايطي رخ داده که تيم ما قالب خوبي داشته و در شرايط نتيجه گيري بوده ومي ترسم اين اتفاق به پيکره تيم لطمه بزند.

* از عملکرد تيم در نيم فصل اول رضايت داريد؟

- تيم ما با توجه به اينکه بازيکن ملي پوش و به قولي ستاره ندارد در مقايسه با ساير تيم ها يک تيم معمولي است اما بازيکنان من با تمام قلبشان و انگيزه شان براي تيم بازي مي کنند و همين عامل باعث شد تا ما در نيم فصل اول حدود ?? هفته صدرنشين باشيم. هيچ کس روي تيم ما حساب باز نمي کرد اما ما نشان داديم که مي توانيم بزرگ باشيم و تنها افسوس من اين است که حق اين بازيکنان در تيم ملي خورده شده است.

* با اين شرايط فکر مي کنيد در پايان ليگ قهرماني به تيم دبيري تبريز برسد؟

- امسال ليگ پر و پيماني داريم.همه تيم ها نزديک به هم هستند.از سويي مي دانيم که در هيچ کجاي دنيا براي ?? هفته صدرنشيني جام نمي دهند. به نظرم بايد ابتدا گيتي پسند را از بقيه تيم ها جدا کرد.اين تيم با بازيکنان ملي پوش و سطح بالايي که دارد در هر شرايطي شانس اصلي قهرماني است. بازيکنان اين تيم با تجربه و کاربلد هستند و استخوان بندي اصلي تيم ملي را تشکيل مي دهند. در اين شرايط بايد براي آنها شانس بالايي قائل بود. من دومين مدعي را هم حفاري مي دانم. ميثاق ، منصوري و فرش آرا هم تيم هاي خوبي هستند ومدعي و البته ماهان تنديس قم که به نظرم جايگاه آنها در اين جاي جدول نيست و در نيم فصل دوم حرفهاي زيادي براي گفتن دارند. در بين اين مدعيان ما هم به دنبال يک جايگاه مناسب هستيم که اميدوارم با قهرماني دبيري همراه باشد.

* بازي عقب افتاده با دبيري با تاسيسات دريايي و رويارويي با علي صانعي را چطور مي بينيد؟

- پوئن بزرگ تاسيسات علي صانعي است که به خاطر توانايي هايش مربي تيم ملي شد و حالا هم در اين تيم تهراني حضور دارد.اين مجموعه براي من قابل احترام هستند اما براي دبيري چيزي جز سه امتياز اين بازي رضايتبخش نيست و ما به دنبال قهرماني نيم فصل هستيم.

* به دنبال تقويت تيم و جذب بازيکن جديد نيستيد؟

- اگر بخواهيم بازيکني بگيريم بايد کسي را جذب کنيم که از نفرات کنوني ما بهتر باشد اما من چنين بازيکني را پيدا نمي کنم. البته با ?،? بازيکن ما مذاکره شده و چند تيم خواهان جذب آنها بودند اما خوشبختانه تغييري در تيم نداريم و کسي از ما جدا نمي شود.

* با برف تبريز چه مي کنيد. اين شرايط را تجربه کرده بوديد؟

خدارا شکر که امسال اينقدر برف ديدم. به عمرم اين قدر برف نديده بودم و اين شرايط در تبريز برايم تجربه جالبي بود. البته برخي آقايان مي گفتند من برف تبريز را نمي بينم اما اينقدر اينجا برف ديدم که از آنها مي خواهم دعا کنند زودتر آفتاب تبريز را ببينم.

* در مورد تيم ملي و خسوس کاندلاس حرف تازه اي نداريد؟

- حق طبيعي خسوس انتخاب بازيکن در تيم ملي است اما سوال من اينجاست که خسوس الان کجاست؟ تيم اول با دوم بازي مي کند خسوس نيست. تيم دوم با چهارم بازي مي کند خسوس نيست. تيم اول با سوم بازي مي کند خسوس نيست. تيم چهارم با سوم بازي مي کند خسوس نيست. پس ملاک او براي دعوت بازيکنان چيست که بازي هاي تيم هاي بالاي جدولي با هم را از نزديک نديده است؟ اگر بنا باشد يک سري بازيکن با شناخت قبلي دعوت شوند پس اصلا براي چه ليگ را برگزار مي کنيم؟ الان بهترين دوره فوتسال ماست. تيم ما از لحاظ قدرت در رده ? تيم برتر دنياست. ما روسيه را راحت مي بريم و پتانسيل حضور در جمع سه تيم برتر دنيا را هم داريم اما اين شرايط نگران کننده است.

* با خداحافظي فخيم از تيم ملي،سهم شما هم در تيم ملي صفر شد؟

- فکر مي کنيد چرا فخيم با ?? سال سن از تيم ملي خداحافظي مي کند؟چون بي عدالتي را ديده و طاقت آن را ندارد. کروش مي تواند الگوي خوبي براي خسوس باشد. او بهترين ها را دعوت مي کند حتي اگر از ليگ ژاپن باشد اما پروفسور کجاست که ليگ را ببيند؟ من بايد چه جوابي به بازيکنانم بدهم؟ متاسفانه خسوس شان مربيان ايراني را هم رعايت نمي کند. در بازي با روسيه صحنه اي ديدم که به عنوان يک مربي ايراني خشمگين شدم. چهره اي مثل هاشم زاده با ?،? دوره حضور در بازي هاي آسيايي،دو جام جهاني و قابليت هاي بالاي اخلاقي و فني که دارد به گونه اي بد تحقير مي شود.وقتي جلوي روسيه گل خورديم خسوس جلوي ? هزار نفر جمعيت طوري او را کوبيد زمين که همه شوکه شدند.کار به جايي کشيد که بازيکنان بعد از هر گلي که مي زدند او را بغل مي کردند تا اين حرکت خسوس را جبران کنند. به اين مربي اسپانيايي هشدار مي دهم که دفعه آخرش بود که اين بي حرمتي را کرد و گرنه غيرت ايراني خودم را به اونشان مي دهم. با قدرت به او مي گويم اينجا ايران است و کشوري با قدمت چند صد هزار ساله.هاشم زاده جايگاه بالايي دارد و به خاطر عرق ملي و غيرت ايراني حاضر مي شود به عنوان دستيار در تيم ملي کار کند و اگر يکبارديگر چنين برخوردي از خسوس ببينم به شدت با او برخورد مي کنم. خسوس بايد احترام ها را حفظ کند. ليگ را نگاه کند.هنوز فراموش نکردم که زماني که لوزانو به ايران آمد گفت شما ?? سال از اسپانيا و برزيل عقب تر هستيد اما حالا مي بينيد که ما با اسپانيا مساوي مي کنيم و به برزيل با اختلاف کم مي بازيم. اين نشان دهنده قدرت فوتسال ماست .ما نفراتي مثل کشاورز،طاهري،نظري و … داريم که بزرگان فوتسال هستند و استخوان بندي تيم ملي را تشکيل مي دهند.در کنار اينها پديده هايي مثل شفيعي،وفايي و … هم هستند که يک تيم ملي قدرتمند را تشکيل داده اند.حالا که اين لقمه حاضر و آماده به خسوس رسيده او بايد قدر اين تيم را بداند و حتي ايران را به جمع دو تيم برتر دنيا برساند.

* در پايان مصاحبه حرف خاصي مانده که بزنيد؟

موفقيت کنوني دبيري مرهون زحمات مديريت باشگاه، بازيکنان تيم، کادرفني و به خصوص امير شمسايي و شهاب سفال منش است. من هرچيزي که ياد گرفتم مرهون زحمات مربيان گذشته ام است.از حسين شمس،سيد مهدي ابطحي،محمود خوراکچي،ناصر صالح،محمدحسن انصاري فرد و امير شمسايي گرفته تا احمد طاهري و افضلي ها و علي صانعي و…اگر الان در تيم يک نکته به بازيکنان مي گويم حاصل تجربياتي است که از اين مربيان عزيز ياد گرفته ام.من دو کلاس مربيگري رفتم يکي زير نظر ناصر صالح و يکي شهاب سفال منش که در اين کلاس ها فهميدم دنياي بازيگري با مربيگري فرق دارد.

کلیدواژه ها:
تراختورچی
1392/10/2 - 06 : 11
3
0

اظهارات زینی زاده/دروغ یا حقایق زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پی مصاحبه ای با خبرگزاری نصرنیوز حرفهای جدیدی مطرح نموده است که با هم این سخنان را بررسی می کنیم. "بودجه سال قبل 19 میلیارد بود نه 14 میلیارد" اینکه آقای زینی زاده چرا در این مقطع حساس آنهم بعد از باخت به فکر چنین صحبت هایی می افتد خودش سوژه روز است. اول اولتیماتوم به جلالی و وقتی که می بیند هوادار خشمگینتر از این حرفهاست دنبال مقصر جدید می افتد کی بهتر از جعفری! "جعفری از حساب سال قبل باشگاه مطلع نبود!" این ادعا واقعا جالب بود چون خود آقای زینی زاده بارها اظهار داشته که من سال گذشته در باشگاه هیچ کاره بودم لابد آقای جعفری نمی دانسته ولی شما خیلی خوب می دانستید که چقدر هزینه کرده اید! "برخی افراد گفتند برای کمک به تراکتور وارد شورای شهر می شویم!" بله منظور شما آقای جعفری بود و هیچ کس هم متوجه کلمه "آقایان" نشد. اما شما گفتید "تعامل با شورای شهر آب در هاون کوبیدن است" بازهم دم اقای جعفری گرم که با این حرف نسنجیده شما بازهم 1 میلیارد به تراکتور کمک کرد و الا الان شما چه کسی را دارید که به داد تراکتور برسد؟ به هر ترتیب اینگونه اظهارات احساسی از سوی مدیریت باشگاه بزرگ تراکتورسازی باعث کوچک کردن برند و صندلی مدیریتی آن می شود. اگر باخته اید خودتان تیم را با دستان خودتان به حاشیه نبرید. شما که اول فصل نمی توانستید یار گیری کنید گفتید"جعفری 8 میلیارد بدهی به جا گذاشته" بعد از یارگیریهای درخشان که تیم نتیجه نگرفت جلالی را مقصر جلوه دادید و به او اولتیماتوم دادید، بعدا که تیم نتیجه گرفت با نهایت افتخار در مقابل دوربین شبکه سهند گفتید" تمامی بدهی های سال قبل را پرداخت نموده اید" حالا چه شده که بعد از دو بازی با نتیجه ضعیف نه تنها این بدهی ها پرداخت نشده است بلکه افزایش هم یافته است؟!(10 میلیارد تومان!) ما کدام را باور کنیم یعنی آن همه ادعا تا کنون که به خورد هواداران داده اید کذب محض بوده است؟ بهتر است در خصوص مسائل بین مدیریتی سخنگوی هیئت مدیره پاسخ بدهد مسلما آقای زینی زاده برای فرار از بحران این حرفها را به میان آورده است و مطمئنا با ورود هیئت مدیره به این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 6

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.