1392/9/25 - 15 : 16
کد خبر: 1174
??خيلي صبر کرديم ولي غوره هايمان حلوا نشد!??
اينجا ديگر آخر خط است آقاي سرمربي، به احترام هواداران استعفا لطفا ...
از قديم گفته اند صداي دهل از دور خوش است اما اين دور بودن از دهل نيز چندان به مذاق خوشايند نيست.

به گزارش احرار، ال و روز قطب واليبال ايران، شهر واليبال آسيا و شهر عاشقان واليبال (اروميه) اين روزها زياد تعريفي ندارد و دستپخت متوليان امر زياد به مذاق هواداران خوش آيند نيست چرا که اروميه از ديرباز مهد واليبال ايران بوده است اما فقط در سخن!

به نقل از نداي اروميه؛ چرا در سخن؟ بخاطر اينکه هرگاه صحبت از واليبال به ميان مي آيد همه متفق القول نام اروميه به ذهنشان متبادر مي شود اما وقتي به عمل مي رسيم مي بينيم آنگونه که بايد و شايد به مقوله واليبال نپرداخته ايم.

زياد وارد موضوعات کليشه اي نمي شويم و يکراست به سراغ نتايج دور از انتظار شهرداري اروميه در ليگ امسال مي رويم و سخنمان را رک و پوست کنده تحويل مي دهيم.

تيم شهرداري اروميه درحالي در هفته نهم ليگ برتر واليبال ايران مقابل جواهري گنبد پنجمين باخت خود در اين فصل از رقابت هاي ليگ برتر واليبال ايران را کسب کرد که با احتساب ديدارهاي تدارکاتي، باخت هاي تيم وطن پرست دو رقمي شده و تاريخ واليبال اروميه نتايج اينچنيني به خود نديده است.

باخت شهرداري مقابل حريف سنتي (گنبد) کاسه صبر هواداران را لبريز کرد به گونه اي که شعارهاي حيا کن، رها کن براي اولين بار در سالن الغدير به گوش رسيد چرا که هيچگاه سابقه نشان نداده است که هواداران واليبال اينچنين بر عليه مسئولين و کادرفني تيم بتازند.

هوادارن شهر عاشقان واليبال، تيم هيئت واليبال اروميه را چندسال پيش با سرمربيگري يدالله کارگرپيشه و مربيگري حميد ساداتي به ياد دارند که از همان هفته هاي آغازين در قعر جدول دست و پا ميزد اما حتي يکبار برعليه کادرفني و يا مسئولين شعار داده نشد زيرا پتانسيل و بضاعت تيم استاد کارگرپيشه به همان اندازه بود چرا که از شاخص ترين بازيکنان آن تيم مي توان به رضا بنيادي، عليرضا جلالي، مهدي کريمي و امير برزگر اشاره کرد.

تيم ناکام آن زمان به اذعان مسئولين با 150ميليون بسته و تنها حفظ سهميه استان در ليگ، مدنظر بود ولي تيمي که امسال ميلياردي بسته شده است آيا مي توان از آن هم به اندازه تيم ناکام چندسال پيش استاد يدالله انتظار داشت؟مسلما جواب خير است.

حال مسئول اصلي اين ناکامي شخص ابراهيم وطن پرست است چرا که اسکلت تيم مريز و کجدار بسته شده و عملکرد کادر فني در فصل نقل و انتقالات صفر بوده است چون تيم هنوزم که هنوز است از مشکل بغرنجي همچون نداشتن قدرتي زن ششدانگي همچون فياضي رنج مي برد و شاهد هستيم پس از فياضي که بعنوان قدرتي زن اول در تيم انجام وظيفه مي کند قدرتي زن هاي ديگر تيم همچون برزگري، خاني و اکبري!!! نامطمئن و بي ثبات نشان داده اند.

اگر وطن پرست اختلافات عميق خود با خانواده سيدعباسي را کنار مي گذاشت سعيد معروف اکنون هر يکشنبه در سالن الغدير با رقص پنجه هايش بر روي توپ هنرنمايي مي کرد و بهرام فريد هم به دنبال پاسور پنجه طلاي اروميه روانه ورامين نمي شد و با وجود زوج فياضي و فريد خط حمله قدرتي تيم شهرداري به يک خط آتش زهردار تبديل مي شد.

نکته ديگر دستياران ضعيف وطن پرست است که عملا زير خط فقر دانش واليبالي قرار دارند. ساسان خداپرست که تنها کار مفيدش پخش توپ در تمرين است و ابراهيم قادر هم که نقش توزيع تابلوي دستي تعويض و سقايي ابراهيم وطن پرست را در بازي هاي ليگ برعهده دارد نمي توانند گزينه مناسبي براي نشستن روي نيمکت فلامينگوها باشند.

عدم مشورت پذيري ابراهيم وطن پرست يکي ديگر از نکات بحث برانگيزي است که پيشکسوتان واليبال استان متفق القول بر روي آن صحه مي گذارند. يکي از اسطوره هاي واليبال ايران و اروميه که نامش هميشه ورد زبان هواداران تيفوسي واليبال اروميه است بعد از باخت مقابل گنبد جمله اي گفت که شايد حرف دل خيلي از هوداران شهر عاشقان واليبال باشد.

اولدوز واليبال ايران گفت: "من اگر جاي مربي بودم، خودم ميرفتم! اين آقا نه راهنمايي ميفهمد و نه مشاوره"!

و اما حال آقاي وطن پرست زمان آن فرا نرسيده است که عطا را به لقا ببخشيد يا بازهم بايد منتظر سريال باخت هاي تکراري باشيم!؟!

کلیدواژه ها:
ناشناس
1392/9/25 - 10 : 56
6
0

ایول خیلی خوبه کاش مدیرای ورزشی و مربیای آذربایجان شرقی و تبریز هم اینطوری بودنو فقط به موقعیت فکر نمی کردن؛ الان چند ساله برا والیبال تبریز این همه پول خرج می کنن ولی هیچی نمیشهجناب نجفی شهردار شما یه کاری بکنین

احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 2

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.