1392/1/28 - 14 : 40
کد خبر: 875
هفته نامه «چشم انداز اردبيل» به مطبوعات استان اردبيل پيوست
نخستين شماره از نشريه سياسي - فرهنگي «چشم انداز اردبيل» از امروز چهارشنبه روي پيشخوان دکه هاي مطبوعاتي قرار گرفت.
«دوهفته نامه چشم اندازاردبيل» در اولين شماره خود، عملکرد استاندار و مجريان استان را از زاويه ديد هر 7 نماينده مردم در استان اردبيل مورد ارزيابي و کنکاش قرار داده و اعلام کرده است که در شماره هاي بعدي براي اين منظور به سراغ مردم و کارشناسان خواهد رفت. اين نشريه در مطلبي جداگانه هم نيم نگاهي به انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و ضعف ها و قوت هاي آن داشته است. يکي از وجوه متمايز اين نشريه پرداخت متفاوت آن به دغدغه هايي در ذيل سند بالادستي «الگوي اسلامي ايراني پيشرفت» همچون «سبک زندگي اسلامي»،«عدالت در عرصه هاي گوناگون»و راهبردهاي نظام در مقولاتي چون «ترويج فرهنگ ايثار و شهادت»،«اميدبخشي و نشاط اجتماعي» و«حمايت از توليد ملي و خودکفايي» و ... است که در بخش هايي از محتواي آن به طور وضوح قابل مشاهده است. نقدي بر عملکرد شهرداري اردبيل، بررسي علل نابساماني در نرخ کرايه تاکسي‌ها، برنامه‌هاي سجاد انوشيرواني قهرمان المپيک براي مسابقات لهستان، جغرافياي تاريخي اردبيل، معرفي جاذبه هاي يک روستا در منتهي اليه جنوبغرب استان اردبيل و بررسي جايگاه نمايندگان در پيشرفت استان از جمله ديگر بخش‌هاي محتوايي شماره اول اين نشريه مي باشد. علي اکبر روح نواز صاحب امتياز و مديرمسئول اين نشريه، شعار خود را با الهام ازنام اين رسانه «رسانه متفاوت» و «اولين نشريه توسعه محور استان» مطرح کرده و در اولين يادداشت خود به ذکر ضرورت‌هاي چنين نشريه اي با رويکرد متفاوتش که او آن را ناشي از ديدگاه «رو به جلو و آينده نگر» مي خواند پرداخته است. مديرمسئول اين نشريه، صاحبنظران، دانشگاهيان، کارشناسان و نخبگان کشور را که دل در گرو پيشرفت ايران اسلامي بر مبناي سند چشم انداز 1404 و در مقياس استاني (اردبيل) دارند «اعضاي تحريريه اين نشريه» دانسته و علاقمندان به توسعه و پيشرفت استان اردبيل را به غناي هر چه بيشنر و بهتر اين نشريه فراخوانده است. «دوهفته نامه چشم انداز اردبيل» زير نظر شوراي سياستگزاري و در 8 صفحه و به قيمت 300 تومان در دکه هاي مطبوعات در اختيار مخاطبان قرار گرفته است.

«دوهفته نامه چشم اندازاردبيل» در اولين شماره خود، عملکرد استاندار و مجريان استان را از زاويه ديد هر 7 نماينده مردم در استان اردبيل مورد ارزيابي و کنکاش قرار داده و اعلام کرده است که در شماره هاي بعدي براي اين منظور به سراغ مردم و کارشناسان خواهد رفت.

اين نشريه  در مطلبي جداگانه هم نيم نگاهي به انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و ضعف ها و قوت هاي آن داشته  است.

يکي از وجوه متمايز اين نشريه پرداخت متفاوت آن به دغدغه هايي در ذيل سند بالادستي «الگوي اسلامي ايراني پيشرفت» همچون «سبک زندگي اسلامي»،«عدالت در عرصه هاي گوناگون»و راهبردهاي نظام در مقولاتي چون «ترويج فرهنگ ايثار و شهادت»،«اميدبخشي و نشاط اجتماعي» و«حمايت از توليد ملي و خودکفايي» و ... است که در بخش هايي از محتواي آن به طور وضوح قابل مشاهده است.   

نقدي بر عملکرد شهرداري اردبيل، بررسي علل نابساماني در نرخ کرايه تاکسي‌ها، برنامه‌هاي سجاد انوشيرواني قهرمان المپيک براي مسابقات لهستان، جغرافياي تاريخي اردبيل، معرفي جاذبه هاي يک روستا در منتهي اليه جنوبغرب استان اردبيل و بررسي جايگاه نمايندگان در پيشرفت استان از جمله ديگر بخش‌هاي محتوايي شماره اول اين نشريه مي باشد.

علي اکبر روح نواز صاحب امتياز و مديرمسئول اين نشريه، شعار خود را با الهام ازنام اين رسانه «رسانه متفاوت» و «اولين نشريه توسعه محور استان» مطرح کرده و در اولين يادداشت خود به ذکر ضرورت‌هاي چنين نشريه اي با رويکرد متفاوتش که او آن را ناشي از ديدگاه «رو به جلو و آينده نگر» مي خواند پرداخته است.

مديرمسئول اين نشريه، صاحبنظران، دانشگاهيان، کارشناسان و نخبگان کشور را که دل در گرو پيشرفت ايران اسلامي بر مبناي سند چشم انداز 1404 و در مقياس استاني (اردبيل) دارند «اعضاي تحريريه اين نشريه» دانسته و علاقمندان به توسعه و پيشرفت استان اردبيل را به غناي هر چه بيشنر و بهتر اين نشريه فراخوانده است.

«دوهفته نامه چشم انداز اردبيل» زير نظر شوراي سياستگزاري و در 8 صفحه و به قيمت 300 تومان در دکه هاي مطبوعات در اختيار مخاطبان قرار گرفته است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 4

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.