1392/1/28 - 13 : 58
کد خبر: 863
رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي خبر داد
کلاهبرداري 7 ميليارد ريالي با خيانت رئيس بانک در تبريز
رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي از انهدام باند کلاهبرداري که با خيانت رئيس بانک 7 ميليارد ريال از حساب مشتري کلاهبرداري کرده بودند در کلانشهر تبريز خبر داد.

قنبر مداحي بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با مراجعه مسئولان بازرسي و حراست يکي از بانک‌هاي آذربايجان‌شرقي به اين پليس و بيان اينکه فردي ناشناس با تهيه مدارک جعلي با خريد کالا و پرداخت وجه از طريق پايانه‌هاي فروشگاهي مبلغ 7 ميليارد ريال از حساب يکي از مشتريان بانک برداشت کرده است پليس را در جريان يک کلاهبرداري کلان قرار مي‌دهند.

وي در ادامه افزود: با اين برداشت پيامک برداشت وجه از حساب به صاحب اصلي ارسال و وي نهايتاً موضوع را به اطلاع مسئولان بانک مي‌رساند.

مداحي بيان کرد: با بازبيني تصاوير ضبط شده دوربين‌هاي مدار بسته بانک خانم صاحب حساب اظهار مي‌کند فرد مراجعه کننده من نيستم و با توجه به عينک دودي بزرگ که به چشم زده قادر به شناسايي وي نمي‌باشم.

وي گفت: در خصوص مسدود کردن حساب آموزش‌هاي لازم صادر و در ادامه مراتب از طريق بانک به مراجعه قضائي اعلام و پس از اخذ دستورات قضايي به اين پليس ارسال و بنا به حساسيت و اهميت موضوع، پرونده به اداره عمليات ويژه ارجاع مي‌شود.

رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي اظهار کرد: با همکاري مسئولان بانک آدرس دارندگان دستگاه‌ها که از کارت مذکور استفاده کرده‌اند استخراج و طلا فروشي مورد نظر شناسايي مي‌شود.

وي گفت: نامبرده پس از تفهيم اتهام اعلام داشت که دو نفر به نام‌هاي معلوم که يکي از آنها وکيل بود با ارائه وکالت از خانم کلاهبردار درخواست خريد سکه و دلار کردند که با وجود اينکه موجودي بنده کمتر از مقدار درخواستي بود ليکن کسري را از ديگر همکاران تهيه و جمعاً به ارزش 7 ميليارد ريال از اقلام نامبرده به آنها فروخته و با ارئه مدارک صاحب حساب وجه آن را دريافت کردم.

مداحي اظهار کرد: در ادامه تحقيقات وکيل نامبرده شده شناسايي و دستگير و به پليس آگاهي منتقل مي‌شود و در تحقيقات به عمل آمده بيان داشت دو نفر زن و مرد با مراجه به دفتر وکالت من عنوان کردند خانم جاعل مي‌خواهد وکالتي براي خريد طلا و ارز به شما بدهند که پس از از اخذ وکالت مبادرت به خريد کردم که اقلام خريداري شده را در محل دفتر کارم تحويل خانم جاعل کرده و رسيد اخذ کردم.

وي بيان کرد: وکيل نامبرده شده دو شماره تلفن در اختيار ماموران انتظامي قرار داده و اعلام مي‌کند از طريق اين شماره با کلاهبردارها در ارتباط بوده که شماره‌ها مورد اقدامات فني قرار گرفته و پس از هماهنگي‌هاي لازم با مقام قضايي ماموران به شهرستان‌هاي مشهد و ساري اعزام و مرد کلاهبردار را در مخفيگاه خود در شهرستان ساري دستگير و به پليس آگاهي استان منتقل مي‌کنند.

رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي اظهار کرد: نامبرده در تحقيقات به عمل آمده از همدستي رئيس بانک پرده برداشته و بنا به اظهار وي رئيس شعبه اطلاعات حساب يکي از مشتريان که فاقد کارت بانکي بوده و هميشه مبلغ هنگفتي موجودي در حساب خود دارد را به همراه پرينت حساب، و مشخصات دارنده اصلي حساب را به بنده داد.

وي ادامه داد: پس از دريافت مشخصات دارنده حساب مقرر شد من خانمي را به عنوان صاحب حساب اصلي به بانک معرفي تا کارت بانکي صادر و به وي تحويل و از آن طريق وجوه را برداشت يا کالا خريد نمائيم و برابر توافق في مابين با رئيس بانک تقسيم کنيم.

مداحي افزود: بعد از موافقت من خانمي را براي انجام کار تعيين کردم و با تهيه کارت ملي جعلي و تحويل آن به رئيس بانک با خانم نامبرده شده به بانک مراجعه و کارت بانکي را دريافت کرديم.

اين مقام انتظامي گفت: با همکاري مرد کلاهبردار زن جاعل نيز شناسايي و دستگير و به اداره عمليات ويژه منتقل و در تحقيقات به عمل آمده به تمام موارد فوق الذکر اعتراف مي‌کند.

مداحي افزود: در ادامه رسيدگي به پرونده با همکاري عوامل بازرسي و حراست بانک رئيس شعبه تمام اتهام‌هاي خود را منکر شده که با ارائه تصاوير ضبط شده دوربين‌هاي شعبه هنگام ارائه اطلاعات و اسناد و مدارک صاحب اصلي، راهي جزء اعتراف نداشت. 

کلیدواژه ها:
وحيد
1392/2/2 - 13 : 11
1
0

افزايش جمعيت و به تبع آن نياز هاي ميلياردي افراد جامعه بستري لازم دارد به نام معادن طلا براي اشتها هاي سيري ناپذير افراد جامعه بايد باشد پس اگر معادن مورد نظر براي هر فرد را نداريم دزدان جامعه را ميبينيم كه با نامهاي ارزشي اقدام به غارت افراد سالم مينمايند وظيفه مسئولين برخورد قاطع است البته به نظر بنده اعدامش كنيد

احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 6

  آخرین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
  پربازدیدترین اخبار
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.