1391/11/25 - 11 : 30
کد خبر: 83
گسترش فولاد بومي ترين تيم تبريز است
مهاجم گسترش فولاد
اميد نظامي پور، مهاجم 27 ساله تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز از معدود بازيکنان غير بومي اين تيم است که عملکرد بسيار خوبي در فصل جاري ليگ دسته اول داشته و در 14 ديدار از 16 بازي گسترش فولاد در ترکيب ثابت حضور داشته است.

 

به گزارش احرار نيوز به نقل از نصرنيوز، اميد نظامي پور، مهاجم 27 ساله تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز از معدود بازيکنان غير بومي اين تيم است که عملکرد بسيار خوبي در فصل جاري ليگ دسته اول داشته و در 14 ديدار از 16 بازي گسترش فولاد در ترکيب ثابت حضور داشته است. نظامي پور که متولد تهران است فوتبال خود را از تيم نوجوانان بانک تجارت آغاز کرد و پس از يک سال به تيم فوتبال نيروي زميني رفت. تيم اميد بانک ملي، مقصد بعدي نظامي پور پس از دوسال حضور در نيروي زميني بود، اين بازيکن پس از آن، راهي تيم بزرگسالان سايپا شد و با علي دايي موفق به کسب عنوان قهرماني ليگ برتر گرديد. اميد نظامي پور اين بار گسترش فولاد تبريز را براي ادامه فوتبال خود برگزيده است و در اولين سال حضور خود با اين تيم، نايب قهرمان جام حذفي شد. وي بعد از دوسال حضور در ملوان بندر انزلي بار ديگر به تبريز و گسترش فولاد بازشگته و در کنار رسول خطيبي درصدد صعود به ليگ برتر است. براي آشنايي بيشتر با اين بازيکن خوش اخلاق و وضعيت تيم گسترش فولاد تبريز، گفتگويي را با اميد نظامي پور انجام داديم.
 
شرايط کلي گسترش فولاد را چگونه مي بينيد؟
شکر خدا شرايط تيم و بازيکنان در سطح مطلوبي قرار دارد. انشاا... درصدد آن هستيم که روند موفقيت هايمان را ادامه دهيم. هدف اصلي و نهايي همه اعضاي مجموعه گسترش فولاد در اين فصل صعود به ليگ برتر است.
 
با توجه به اينکه در گذشته هم سابقه حضور در گسترش فولاد را داشته ايد، نظرتان درباره وضعيت اين تيم در مقايسه با گذشته چيست؟
آقاي خطيبي عليرغم اينکه مربي جواني هستند ولي با مديريت و هنر خود، نوعي حس موفقيت طلبي را در بين بازيکنان ايجاد کرده است به طوري که همه بازيکنان هميشه در تمامي بازي هاي خانگي و بيرون از خانه با انگيزه برد به ميدان مي روند و خواسته همه ما صعود به ليگ برتر است. به نظر من اين موضوع در گذشته کمرنگ بود ولي امسال پرنگ تر شده است.
 
شما با مربيان مختلفي از جمله علي دايي کار کرده ايد، ارزيابي تان از کار با رسول خطيبي چگونه است؟
رسول خطيبي بازيکن بزرگي است و در تيم هاي بزرگي حضور داشته که تجربه خوبي را براي وي به همراه داشته است. من از کار کاردن با چنين شخصيتي خوشحالم و هميشه به عنوان يک دوست به او  نگاه مي کنم زيرا که رفاقت و دوستي رمز موفقيت تيم ما است.
 
نظرتان درباره بازيکنان بومي گسترش فولاد چيست؟
تمامي تيم ها آرزو دارند که بومي سازي را در تيم خود پياده کنند اما اکثرا پتانسيل اين امر را ندراند، اما گسترش فولاد تبريز به همت مديريت و کارد فني قوي خود به خوبي در اين امر موفق عمل کرده است. به عقيده من اين تيم با همين بازيکنان حرف هاي زيادي در صورت صعود به ليگ برتر براي گفتن خواهد داشت.
 
حمايت هواداران از گسترش فولاد را چگونه ديده ايد؟
تصور من از هواداران تبريز متفاوت از آنچه بود که اتفاق افتاد. گسترش فولاد بومي ترين تيم تبريز است و بايد بيش از اين حمايت شود. اين تيم هم تيم آذربايجان است و تا به حال هم خيلي خوب نتيجه گرفته ولي نمي دانم چرا حمايت مورد انتظار از اين تيم صورت نمي گيرد. من از تمامي هواداران فوتبال آذربايجان تقاضا دارم که اين تيم را حمايت کنند و مطمئن باشند که حضور آنان باعث بهتر شدن گسترش فولاد در ادامه رقابت ها خواهد شد. همان طور که گفتم تمامي تلاش مجموعه گسترش فولاد از رأس مديريت باشگاه تا کوچکترين بازيکن، صعود به ليگ برتر است.
 
حرف آخر؟
من مي خواهم از پدر و مادر عزيزم که هميشه کمک حال من بوده اند تشکر کنم و اميدوارم با دعاي خير آنان و مردم، امسال با گسترش فولاد به ليگ برتر صعود کنيم.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 1

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.