1394/09/09 - 18 : 35
کد خبر: 7746
انتقاد امام جمعه ملکان از بدرفتاري دستگاه‌هاي دولتي با مردم
احرارخبر:امام جمعه ملکان از برخورد نامناسب کارکنان ادارات و نهادهاي دولتي ابن شهرستان با مردم انتقاد کرد.

، حجت الاسلام حافظ زماني در جلسه شوراي اداري ملکان افزود: بر اساس گزارشات رسيده متاسفانه برخي کارمندان دولتي با ارباب رجوع و شهروندان ملکاني برخورد مناسبي ندارند!.

 

 وي با بيان اينکه ارزش و اهميت وجود کارکنان و مسئولين وابسته به اين مردم است، اظهار کرد: از مسئولين مي خواهم که هر هفته و به طور مستمر ولو در وقت اداري جلساتي با کارکنان خود تشکيل دهند و در آن جلسات بر ضرورت رفتار مناسب و در خورد شان مردم توصيه و تذکر دهند.

 

 وي ادامه داد: کامندان دولتي بايد با اخلاق و معرفت و آداب اسلامي و احترام و متناسب با شان مردم با ارباب رجوع رفتار کنند و همچنين واقعا کار و مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

 

امام جمعه ملکان بر ضرورت تلاش چندين برابري و بدور از فکر کردن به ساعات اداري در دستگاه هاي دولتي نيز تاکيد و تصريح کرد: نبايد براي يک مسئول و کارمند اداره اي ساعت کاري معنايي داشته باشد بلکه بايد کارها به طور شبانه روزي انجام گيرد.

 

فرماندار ملکان نيز مسئولين را خادم مردم دانست و گفت: مسئولين بايد اين مطلب را ملکه ذهن خود کنند که رياست در يک اداره فخر فروشي نيست بلکه فخر فروشي مسئولين بايد زماني باشد که خدمتي به اين مردم کرده و به وظايف خود به درستي عمل کرده باشند.

 

جهانگير اسکندرزاده در ادامه سخنان خود با اشاره به محدوديت منابع دولتي، عملکرد دستگاههاي دولتي شهرستان ملکان بخصوص در اجراي طرحهاي هادي روستايي را بي سابقه دانست و گفت: عليرغم شرايط اقتصادي دولت، کارهاي اساسي خوبي در شهرستان ملکان انجام گرفته است و در اکثر روستاها طرحهاي عمراني و خدماتي مناسبي در حال اجرا مي باشد.

 

 وي افزود: به همت بخشداران مرکزي و ليلان و با همکاري بنياد مسکن و دهياران بخصوص در طرح هاي هادي روستايي اقدامات بي سابقه اي در بحث آسفالت معابر عمومي انجام گرفته است.

 

 فرماندار ملکان با بيان اينکه زيرسازي معابر عمومي در برخي از روستاهاي شهرستان ملکان در حال انجام است اظهار اميدواري کرد؛ در صورت مساعد بودن هوا آسفالت اين روستاها نيز انجام و قير رايگان توسط بنياد مسکن در اختيار آنها قرار داده خواهد شد.

 

 وي همچنين از اجراي بيش از 200 برنامه در هفته بسيج در شهرستان ملکان خبر داد و گفت: اين برنامه ها در حوزه هاي فرهنگي عمراني و اقتصاد مقاومتي انجام گرفت.

 

 اسکندرزاده در ادامه از اجراي برنامه ورزش صبحگاهي در کليه ادارات دولتي ملکان در آينده نزديک خبر داد و افزود: هر روز 15 دقيقه برنامه صبحگاهي به منظور تامين سلامت جسمي کارمندان دولتي با حضور مربيان اداره ورزش و جوانان در سطح دستگاه هاي دولتي اجرا و کارت سلامت به کارکنان صادر خواهد شد.

 

رئيس اداره گاز ملکان نيز از برخورداري بيش از 99 درصد اين شهرستان از گاز طبيعي خبر داد و گفت: سال آينده با اتمام و بهره برداري از چند روستاي باقيمانده جشن سبز در شهرستان ملکان برگزار خواهد شد.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 3

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.