1392/1/11 - 16 : 10
کد خبر: 752
اميرداداش ضيايي پيشکسوت ماشين‌سازي تبريز :
انتخاب 4 مربي در يک فصل براي تيمي بي‌سابقه بود
پيشکسوت تيم ماشين‌سازي تبريز گفت: انتخاب چهار مربي براي تيم ماشين‌سازي در يک فصل بي‌سابقه بوده و مي‌تواند يکي از دلايل سقوط اين تيم به رده پايين‌تر باشد

امير داداش ضيايي اظهار کرد: سقوط تيم ماشين‌سازي به دسته دو کشور دلايل متعددي داشته که مي‌توان به عدم برنامه‌ريزي مناسب و مشکلات مادي اشاره کرد و يکي از اين علت‌ها انتخاب چهار مربي در طول يک فصل بود که نمايانگر عدم شناخت مديران اين باشگاه از مربيان بود.

وي افزود: سقوط تيم ماشين‌سازي که حتي سابقه بيشتري نسبت به تراکتورسازي دارد، ناراحت کننده بوده  و بازگشت اين تيم به ليگ دسته اول هم به زمان احتياج داد و هم به بودجه و اميدوارم که ماشين‌سازي فصل آينده بتواند به ليگ دسته يک ايران باز گردد.

داداش ضيايي به عدم مشخص بودن وضعيت اين تيم اشاره کرد و ابراز داشت: باشگاه ماشين‌سازي در حالي که هم مدير عامل دارد، هم قائم مقام و سخنگو و در رده اميدها و جوانان و حتي بانوان تيمداري مي‌کند، اما هنوز وضعيت تيم بزرگسالان اين باشگاه مشخص نشده و معلوم نيست آيا  اين تيم حتي سال آينده قادر است در ليگ دسته دو کشور حضور يابد؟

وي مشکلات فعلي اين تيم قديمي فوتبال تبريز عدم وابستگي به نهاد و يا موسسه‌اي دانست و خاطرنشان کرد: ماشين‌سازي بايد هر چه زودتر تحت پوشش سازمان يا ارگان دولتي قرار گرفته و يا بخش خصوصي پيشگام شده و  هزينه اين تيم را تقبل کند.

اي کاش اکبرپور سوخت نمي‌شد

بازيکن سابق تيم ماشين‌سازي تبريز از برادران دبيري به عنوان وزنه در اين تيم ياد کرد و گفت: در زمان مالکيت برادران دبيري، مشکلات مالي ماشين‌سازي تبريز حل  شده بود و اين تيم حتي در  آستانه صعود به ليگ برتر قرار داشت، اما متاسفانه  از دبيري‌ها حمايت لازم صورت نگرفت.

وي انتخاب چهار مربي در يک فصل را براي تيمي بي‌سابقه خواند و گفت:  عليرضا اکبرپور چهره شناخته‌اي در فوتبال ايران بود و  اي کاش اکبرپور اين مدل نمي آمد و اين مدل نيز کنار گذاشته نمي‌شد.

داداش ضيايي افزود: مسلما اگر اکبرپور برکنار نمي‌شد وضعيت تيم ماشين‌سازي بهتر از امروز بود، اما خود اکبرپور نيز بايد حرفه‌اي عمل مي‌کرد و بدون پشتوانه مالي هدايت اين تيم را برعهده نمي‌گرفت.

حرکات باشگاه دبيري قابل تقدير است

امير داداش ضيايي که يکي از هافبک‌هاي انتخاب شده در تيم نيم قرن فوتبال تبريز بود در اين مورد گفت: حرکت باشگاه دبيري در انتخاب تيم نيم قرن فوتبال تبريز قابل تقدير است و اين اقدام شناسايي نسل قديم فوتبال تبريز به جوانان امروز را به دنبال دارد.

وي افزود: مراسم انتخاب تيم نيم قرن فوتبال تبريز بهانه‌اي شد تا پيشکسوتان فوتبال تبريز دور هم جمع شده و يادي از گذشته کنند و به طور مثال من مدت‌ها بود که ميرمجيد ناظمي را نديده بودم که اين مراسم اين فرصت مهيا شد و يا بسياري ديگر از دوستان و همبازي هاي خود تجديد ديدار داشتم.

امير داداش ضيايي در سال 62 از تيم جوانان ماشين‌سازي به تيم بزرگسالان اين باشگاه پيوست و به مدت 15 سال عضو اين تيم بوده و با پيراهن باشگاه ماشين سازي از فوتبال خداحافظي کرد.

وي عضو تيم منتخب آذربايجان‌شرقي نيز بوده و در نايب قهرماني اين تيم در سال 65 از بازيکنان موثر اين تيم بود. داداش ضيايي سابقه دعوت به تيم ملي را هم داشته و در زمان هدايت پرويز دهداري و علي پروين چندين بار به تيم ملي ايران دعوت شد.

در سوابق وي  هدايت تيم ماشين‌سازي تبريز نيز به چشم مي خورد و  مديريت تيم‌هاي پايه ماشين سازي را نيز برعهده داشته است.

اميرداداش ضيايي با راي‌گيري صورت گرفته از صد کارشناس فوتبال تبريز، به عنوان يکي از هافبک‌هاي تيم نيم قرن فوتبال تبريز معرفي شد. 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 2

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.