1394/08/22 - 18 : 19
کد خبر: 7512
اردوهاي مختلط در دانشگاه‌ها ترويج «فرهنگ غرب‌گرايي» است
احرارخبر: ائمه‌جمعه شهرستان‌هاي استان آذربايجان شرقي تاکيد کردند: برپايي اردوهاي مختلط در دانشگاه‌هاي کشور به‌نوعي ترويج «فرهنگ غرب‌گرايي» است.

،

حجت‌الاسلام محمود ديني امام‌جمعه موقت اهر در خطبه‌هاي اين هفته نماز‌ جمعه اين شهرستان، با اشاره به اينکه تحقق اقتصاد مقاومتي بنا بر فرمايشات و تأکيدات مقام معظم رهبري به‌طور مطلوب با روند مناسب پيش رود، اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتي نقش بسزايي در جهت خودکفايي اقتصادي کشور خواهد داشت.

وي بهره‌مندي از عقل و تفکر را در راستاي انجام تمامي امورات مؤثر دانست و افزود: عبادت بدون تفکر پوچ و تهي است چنانچه که اگر مسلمانان ندانند منشأ زيبايي‌ها و نعمت‌هاي دنيا از کجا سرچشمه مي‌گيرد، عبادتشان قبول درگاه حق نخواهد بود.

ديني بابيان اينکه برپايي اردوهاي مخلط در دانشگاه‌هاي کشور به‌نوعي ترويج «فرهنگ غرب‌گرايي» است، اضافه کرد: دانشگاه‌هاي ما نبايد از فرهنگ آمريکايي‌ها الگوبرداري کنند و از طرفي بايد دانشگاه‌ها و دانشجويانمان را براي آن‌ها الگوسازي کنيم.

امام جمعه موقت اهر در بخشي از سخنان خود به وظيفه مسلمانان درباره حمايت از مظلومان نيز اشاره کرد و گفت: متأسفانه استکبار و در رأس آن آمريکا با توطئه‌هاي غلط به فکر کشتار مردم مظلوم مسلمان هستند و اکنون با جنايت‌هاي مکرر مسلمانان در بين گرگ صفتان و نوکران استکبار مظلوم واقع شده‌اند.

خطيب جمعه اهر ضمن اشاره به اينکه برخي‌ با موضوع توهين برنامه فيتيله به آذري‌زبان‌ها براي ايجاد تفرقه سوءاستفاده مي‌کنند، بيان کرد: شبکه‌هاي خارجي بدون اينکه در اهر تجمعي صورت گيرد، با انتشار فيلم و عکس‌هاي ساختگي در مسائل داخلي مداخله کرده‌اند و اگر مردم وحدت خود را حفظ نکنند، دشمنان تا حد ممکن ضربه خواهند زد.

همه قوميت‌هاي کشور وحدت خود را حفظ خواهند کرد 

حجت‌الاسلام محمدزاده امام‌جمعه شبستر نيز در نمازجمعه اين شهرستان، ضمن محکوم‌کردن توهين شبکه گوناز تي‌وي به اهل‌بيت(ع) گفت: نبايد به دشمنان و معاندين نظام اسلامي فرصت سوءاستفاده دهيم.

وي با اشاره به منويات مقام معظم رهبري در جمع رؤساي دانشگاه‌هاي کشور افزود: مراکز علمي و فرهنگي از جمله مدارس و دانشگاه‌ها بايد در جهت ايجاد تمدن نوين اسلامي در دنيا تلاش کنند.

امام جمعه شبستر با بيان اينکه مکتب امام حسين (ع) دانشگاه عظيم جهاني است تصريح کرد: تحصيل‌کرده هاي اين دانشگاه همچون ملت ايران بايد در مبارزه با ظلم و مستکبرين به صورت محکم و قوي در عرصه و صحنه حضور يابند تا مانع نفوذ دشمن در عرصه‌هاي مختلف شوند.

محمدزاده با تاکيد بر اينکه دشمن به فکر نفوذ دوباره در ايران است، افزود: استکبار جهاني و آمريکا مراحل مختلفي را براي نفوذ در نظام اسلامي برنامه‌ريزي کرده‌اند، دشمن هميشه در فکر نفوذ است که بايد راه‌هاي آن را شناسايي کرده و ببنديم.

امام جمعه شبستر با تاکيد بر حفظ اتحاد و انسجام در ايران اسلامي اظهار داشت: همه مردم و مسئولان بايد در حفظ اسلام تلاش کنند و با مطرح کردن قوميت‌ها و زبان‌ها نبايد اتحاد اسلامي را از بين ببريم. 

انتهاي پيام/

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 1

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.