1394/08/20 - 13 : 14
کد خبر: 7485
بختيار :من بازيکن تراکتور هستم و تمرکزم روي اين تيم است
احرارخبر:بازيکن سرباز تراکتور هميشه يکي از پر سرو صداترين بازيکنان نقل و انتقالات بوده و اواخر نيز از سرخابي هاي پايتخت پيشنهاد داشته است.

بختيار که به روزهاي اوج خود بازگشته به روز هاي پاياني سربازي اش نزديک مي شود و اين قضيه باعث به وجود آمدن حواشي اي برايش شده که اين بازيکن در اين مصاحبه روي تمامي حواشي خط قرمز مي کشد!

*امروز اولين جلسه تمريني تان بعد از چند روز استراحت بود چطور گذشت؟

از آنجايي که امروز هوا خيلي سرد بود و‌ باران شديدي مي آمد ما در سالن تمرين کرديم و اتفاقا تمرين با نشاطي هم بود.

*تو پستي در اينستاگرام گذاشتي که برايت دردسر شده و به دليل رنگ‌ پيراهنت در آن عکس خيلي از هواداران استقلال فکر کرده اند تو منظوري داري

نه اصلا اينطور نيست و از گذاشتن آن عکس در صفحه مجازي منظوري نداشتم ولي هواداران استقلال بحث را به اين سمت بردند که قرار است من به استقلال بيايم درضمن اين را بگويم که لباس من در آن عکس سرمه اي است نه آبي.

*علاوه بر استقلالي ها که شنيده مي شود دنبالت هستند شنيده شده در ليست برانکو نيز هستي و مورد توجه بودن يک بازيکن از سمت سرخابي هاي پايتخت اتفاق بسيار خوبي است اين موضوع برايت جالب نيست؟
من واقعا از اين دو باشگاه تشکر مي کنم، درضمن از مسوولان و هواداران استقلال بابت پيگيري هايشان در يکي،دو سال اخير ممنونم ولي من فعلا بازيکن تراکتور هستم و تمرکزم روي اين تيم است تا بتوانم مثمرثمر باشم،در اين دوسال زجر هاي زيادي کشيدم و دردسر هايي برايم پيش آمد از مردم و‌رسانه ها خواهش مي کنم کمکم کنند نه اينکه برايم حاشيه درست کنند.

*ذوالفقاري سرپرست تراکتور گفته بختيار بعد از اتمام خدمتش حق انتخاب دارد نظري در اين مورد داري؟

از ايوب آقا ممنونم،او کاملا منطقي و حرفه اي صحبت کرده هر اتفاقي که قرار باشد ميافتد و هرچه قسمت هرکس باشد همان مي شود. تا زماني که در تبريز هستم با جان و دل براي تيمم و هواداران کار مي کنم.

*باتوجه به اينکه رضايت نامه ات را از فولاد گرفته اي بحثت از ساير سرباز ها که بايد به تيم خود برگردند جداست و‌تو بازيکن آزاد هستي درست است؟

بله من رضايت نامه ام را گرفته ام و همان اول آن را تحويل آقاي شهبازي دادم و برگه خروج از استانم را نيز گرفته ام و بازيکن آزاد محسوب مي شوم.

*برويم سراغ آماري که از خود برجاي گذاشته اي،? گل زدي و ? پاس گل دادي و اين عملکرد بسيار خوبي است نظرت را بگو

در ?،? هفته ابتدايي ليگ به صورت بازيکن فيکس به ميدان نمي رفتم خدا را شکر در ادامه توانستم در ارنج قرار بگيرم آمارم مي تواتست بهتر از اين ها شود ولي يکسري دلايل همانند بدشانسي يا بازي نکردن در ابتداي فصل مانع شد مثلا در بازي با صبا هرچه زدم به در بسته خورد توپ هايم  به مدافعانشان برخورد مي کرد و تبديل به گل نمي شد من پاس گل دادن را دوست دارم اما دلم مي خواهد بيشتر نزديک به دروازه باشم و گلزني کنم منتهي اينجا کمي عقب تر بازي مي کنم سيستم تيم به اين شکل است و من هم اعتراضي ندارم خدا را شکر تيم هم دارد خوب نتيجه مي گيرد ولي در کل براي گل زدن اشتياق زيادي دارم.

*قرار بود تغييراتي در فولاد انجام شود ولي احتمالا اين قضيه منتفي شده است

به هرحال در اين چند روزه حرف از رفتن احتمالي آقاي اسکوچيچ شنيده مي شد ولي دقيقا معلوم نيست چه اتفاقي قرار است در ادامه رخ بدهد هرچه که هست براي ايشان و فولاد آرزوي موفقيت دارم.

*همه شاهدند که تو در اين چندساله خيلي از پيشنهاد هايت را براي خدمت به فولاد رد کردي ولي شرايط به گونه اي پيش رفت که به دليل موضوع سربازي از اين تيم جدا شدي ممکن است روزي به فولاد برگردي؟

در رابطه با فولاد بگويم من بحثم سر خودم نبود و مثل روز برايم روشن بود و مي دانستم فولاد به اين روز ميافتد من در آن سال ها جزو اولين يا دومين نفر از باريکناني بودم که رقم قراردادم سنگين بود اما دريافتي اي نداشتم و يک ريال هم نگرفتم زماني که مي خواستم رضايت نامه ام را بگيرم بحث پول عمل من را پيش کشيدند و متاسفانه خيلي از اتفاقات افتاد ولي مردم اين ها را نمي دانند اما من هميشه مي گويم از هواداران فولاد ممنونم خيلي از آدم ها کوتاهي کردند و فولاد از لحاظ روحي رواني نابود شد خيلي از آدم ها مي توانستند کمک کنند تا فولاد به آن روز نيافتد ولي يکسري افراد آمدند و الان هم حاصلش اين شده که تيم پانزدهم جدول است  فولاد به من همه چيز داد و انصافا من نيز براي اين تيم زحمت کشيدم با فولاد به همه چيز رسيدم حتي قرار بود از طريق اين تيم لژيونر شوم و پيشنهاد از آلمان برايم آمد اما در همان حين بحث سربازي و‌مصدوميتم پيش آمد شرايط فوتبالي و زندگي ام الان به گونه اي است که فعلا نمي توانم به جمع سرخ پوشان اهواز برگردم ولي اين احتمال دارد روزي به اهواز و تيم فولاد برگردم.

*راستي تو با تراکتورسازي قرارداد امضا کرده اي؟

من اول فصل که به تراکتور آمدم همه چيز را به آقاي عباسي گفتم و او در جريان کارهاي من است همان موقع گفتم با من قرار داد ببنديد اما ايشان گفت امکان پذير نيست.

* در آخر اينکه راجع به توني چه صحبتي داري؟

از توني تشکر مي کنم،او در بازگشت من به فوتبال و روزهاي اوجم کمکم کرد انشاالله تا زماني که اينجا هستم بتوانم بيش از پيش به اين تيم کمک کنم.
ورزش 3

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 3

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.