1394/08/20 - 13 : 15
کد خبر: 7484
فرمانده نيروي انتظامي در تبريز: اقدام فتيله را محکوم کرد
فرمانده نيروي انتظامي در تبريز با اشاره به توهين صورت گرفته به مردم آذربايجان، ضمن محکوم کردن اين اتفاق، گفت: رئيس سازمان صداوسيما و ديگر مرتبط با محکوم کردن اين ماجرا، در اين زمينه صراحتاً موضع‌گيري کردند و برخورد لازم با عوامل آن صورت گرفت.

سردار حسين اشتري در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اينکه سراسر کشور از نظر امنيتي در شرايط بسيار خوبي قرار دارد، اظهار داشت: مرزها و داخل کشور ما در مقايسه با کشورهاي همسايه در ثبات کامل و امنيت پايدار قرار دارد.

وي افزود: با هماهنگي خوبي که نيروي انتظامي با سپاه و ارتش تمام مرزها از امنيت کافي برخوردار است که با کمک مالي دولت به نيروهاي نظامي و انتظامي نيز اقدام به انسداد کامل فيزيکي و افزايش تجهيزات الکترونيکي مرزهاي خود خواهيم کرد.

فرماند نيروي انتظامي، با تاکيد بر اينکه هيچ حرکت ضد انقلابي در مرزها بدون پاسخ باقي نمانده است، تصريح کرد: امنيت داخلي و مرزي کشور نسبت به سال گذشته افزايش يافته است.

چشم اميدي به سازمان‌هاي بين المللي براي مبارزه با مواد مخدر نداريم

سردار اشتري در ادامه با اشاره به برگزاري اجلاس 5 جانبه ايران با روسيه، پاکستان، افغانستان و تاجيکستان در زمينه مقابله با ورود و توزيع مواد مخدر در اين کشورها، گفت: در تفاهم نامه‌اي که بين اين 5 کشور به امضا رسيد، مقرر شد با همکاري يکديگر عمليات‌هاي مشترک و همزماني براي جلوگيري از ورود مواد مخدر به کشورها برگزار شود.

وي با اشاره به عمليات مشترک دريايي برگزار شده براي مقابله با قاچاق مواد مخدر بين اين کشورها، خاطر نشان کرد: هيچ يک از کشورها چشم اميدي به سازمان‌هاي بين المللي براي مبارزه با مواد مخدر ندارند و تلاش مي کنيم تا همکاري 5 کشور در اين زمينه جدي‌تر شود.

نرخ جرائم رانندگي فعلا افزايش نمي يابد

فرمانده نيروي انتظامي، در ادامه به مصوبه افزايش نرخ جرائم رانندگي اشاره کرد و اظهار داشت: نرخ جرائم معمولاً هر سه سال يک‌بار طبق مصوبه دولت، با افزايش تورم تغيير مي‌کند که به نفع خود مردم است که فعلا تصميمي براي افزايش آن اتخاذ نشده است.

سردار اشتري افزود: هرقدر در اين زمينه سخت گيري شود، منجر به کهش تصادفات و سلامتي مردم خواهد شد که با ارتقاء فرهنگ ترافيکي مردم، در 7 ماهه امسال شاهد کاهش تصادفات و جرائم رانندگي نسبت به سال گذشته بوده‌ايم.

مردم با بصيرت آذربايجان، صف خود را از دشمنان نظام جدا کردند

وي با اشاره به توهين صورت گرفته به مردم آذربايجان، ضمن محکوم کردن اين اتفاق، گفت: رئيس سازمان صداوسيما و ديگر مرتبط  با محکوم کردن اين ماجرا، در اين زمينه صراحتاً موضع‌گيري کردند و برخورد لازم با عوامل آن صورت گرفت.

فرمانده نيروي انتظامي، با بيان اينکه مردم استان‌هاي آذري نشين با تجمعات خود، نظر و اعتراض خود را اعلام کردند، تصريح کرد: مردم همکاري خوبي با نيروي انتظامي انجام دادند و عده‌اي نيز که درصدد سوء استفاده از عواطف آنها بودند، صف خود را جدا کرده و با آرامش اين ماجرا را به پايان بردند.

سردار اشتري، مردم آذربايجان را متدين‌ترين و متشخص‌ترين مردم کشور عنوان کرد و گفت: مردم با همکاري تنگاتنگ، اجازه سوء استفاده برخي عناصر از تجمعات مردم را ندادند.

وي خاطر نشان کرد: عده معدودي نيز که براي برهم زدن آرامش اين تجمعات تلاش مي‌کردند، از خارج هدايت مي‌شدند که مردم با بصيرت آذربايجان صف خود را از اين افراد جدا کردند و بايد همين روند را در پيش گيرند تا مانع تلاش‌هاي دشمنان در برهم زدن شرايط جامعه باشند.

آذربايجان شرقي از امن ترين استان‌هاي کشور است

فرمانده نيروي انتظامي، در پايان، هدف از سفر خود به آذربايجان شرقي را بازرسي و نظارت از فرماندهي انتظامي استان عنوان کرد و اظهار داشت:  اين سفرهاي دوره‌اي به استان‌ها به صورت مرتب انجام مي‌شود که سفر به اين استان با تجمعات اخير مصادف شد.

سردار اشتري، افزود: اقدامات خوبي در اين استان در زمينه کاهش 6 درصدي جرائم و افزايش 40 درصدي کشفيات و کاهش تلفات جاده‌اي صورت گرفته است.

وي با اشاره به اينکه استان آذربايجان شرقي يکي از امن‌ترين استان‌هاي کشور است، ادامه داد: به دليل مشارکت مردم، همکاري مسئولان و جديت نيروهاي نظامي و انتظامي اين امنيت پايدار در استان برقرار شده است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 6

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.