1394/08/20 - 7 : 44
کد خبر: 7478
سرمربي گسترش فولاد تبريز:
ثبات مديريت يکي از دلايل مهم موفقيت آبي‌هاي تبريز است
احرار خبر: سرمربي گسترش فولاد ثبات مديريت را يکي از دلايل مهم موفقيت آبي‌هاي تبريزي عنوان و بيان کرد: هميشه با مديران باشگاه گسترش فولاد اتفاق نظر دارم.

به گزارش احرار خبر، تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در فصل جاري رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي کشور عملکردي درخشان در 11 هفته سپري شده داشته است و توانسته نتايج مقبولي کسب کند.

اين تيم در ليگ فوتبال پانزدهم توانسته خود را به عنوان يکي از معدود باشگاه هايي مطرح کند که ثبات مديريتي خوبي داشته و همين امر سبب شده تا مشکلات و حواشي پيرامون فوتبال، کمتر سراغ باشگاه گسترش فولاد تبريز بيايد.

در اين خصوص فراز کمالوند سرمربي موفق گسترش فولاد در خصوص رموز بي حاشيه بودن اين تيم گفتگويي داشته است که در زير مي خوانيد.

*به نظر شما مهمترين عامل در نتايج قابل قبول اين فصل گسترش فولاد چيست؟

 ثبات مديريتي مهمترين مولفه در کسب اين نتايج بوده است چرا که در 20 سال مربيگري ام با مديران زيادي کار کرده ام اما بايد بگويم که تاکنون با هيچ مديريتي به مانند مديران باشگاه گسترش فولاد تبريز راحت و هماهنگ نبوده ام.

در خيلي از موارد که مالک باشگاه نکته نظر خواسته است، مديران گسترش فولاد نيز نظرات مشترکي داشته اند و البته مديريت باشگاه از بنده هم در چنين مواردي نظر خواسته که خوشبختانه نظرات بنده با مديران باشگاه مشترک بوده و کارها با هماهنگي پيش رفته است.

*ماجراي ادامه حضور سامان نريمان جهان و سعيد آقايي در تراکتورسازي به کجا رسيد؟

در اين خصوص مديريت باشگاه نظر من را جويا شد که من هم با توجه به شرايط فعلي تراکتورسازي، موافق ادامه حضور اين دو بازيکن در تراکتورسازي شدم و خوشبختانه نظر مديريت باشگاه و همچنين مالک باشگاه نيز اين بود که ما به عنوان برادر کوچک تراکتورسازي، بايد به تيم اول شهرمان کمک کنيم و مالک باشگاه نيز با سعه صدر با ادامه حضور اين دو بازيکن در تراکتورسازي موافقت کرد.

*آيا اين همسويي مديران باشگاه نتايج ديگري نيز بدنبال داشته است؟

ثبات مديريتي در باشگاه گسترش فولاد منجر به رخ دادن اتفاقات خوب ديگر در اين باشگاه نيز شده است بطوري که مشکلات مالي که در ديگر باشگاه ها و حتي باشگاه هايي که از کمک هاي دولتي نيز بهره مند هستند، کاملا بيداد مي کند و صداي اغلب مربيان و بازيکنان ليگ را درآورده است، موضوعي است که با توجه به مديريت مناسب اين موضوع در باشگاه گسترش فولاد تبريز رخنه کند.

باشگاه گسترش فولاد با وجود اينکه يک باشگاه خصوصي است و از جيب آقاي زنوزي به اين تيم خرج مي شود، اما هيچ مشکل مالي ندارد و در قياس با ديگر باشگاه ها، وضعيت گسترش فولاد بهتر است.

*تاثير اين ثبات مديريت را در نتايج تيم چگونه ارزيابي مي کنيد؟

با اين شرايط بايد اذعان کنم که ثبات مديريت و برنامه ريزي صحيح از سوي مديران باشگاه يکي از دلايل اصلي در برقراري شرايط مقبول و مناسب فعلي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز بوده و در کنار آن معتقدم به لحاظ فني نيز بايد عملکرد کادرفني گسترش فولاد را قابل قبول ارزيابي کرد.

نتايج کسب شده در هفته هاي اخير و قرار گرفتن در رده پنجم جدول ليگ برتر کاملا نشان از وجود آرامش در تيم ست و چنانچه اين شرايط تداوم داشته باشد، مي توان بيش از پيش به آسيايي شدن تيم گسترش فولاد در انتهاي ليگ پانزدهم اميدوار بود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 9

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.