1394/08/15 - 18 : 8
کد خبر: 7430
امام جمعه تبريز مطرح کرد
عمليات طراحي شده فاجعه منا با همکاري مشترک موساد و سازمان اطلاعات آل‌سعود
احرارخبر:امام جمعه تبريز با اشاره به چهلم فاجعه منا گفت: برخي شواهد به دست آمده نشان مي‌دهد فاجعه منا طراحي شده از سوي سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي (موساد) و با همکاري سازمان اطلاعات آل‌سعود انجام شده است.

آيت‌الله محسن مجتهدشبستري ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني(ره) تبريز با اشاره به فاجعه منا، اظهار داشت: در فاجعه منا 6 تا 7 هزار نفر حاجي در عيد قربان مظلومانه قرباني شدند که غم‌انگيزترين حادثه حج بود.

وي ادامه داد: قرائن و شواهدي نشان مي‌دهد رژيم آل‌سعود در جريان فاجعه منا مقصر بوده و اين فاجعه نيز تعمدي بوده است.

امام جمعه تبريز خاطرنشان کرد: طبق شواهد و اعلام برخي منابع خبري آنچه در فاجعه منا اتفاق افتاد عمليات طراحي شده موساد با همکاري سازمان اطلاعات آل‌سعود بوده است و احتمال ربايش رکن‌آبادي نيز وجود دارد.

آيت‌الله مجتهدشبستري با بيان اينکه رژيم‌آل‌سعود در اين زمينه با آغاز جنگ رواني  مي‌خواهد ايران را عامل کشتار حجاج معرفي کند، تصريح کرد: مفتي وهابي سعودي اعلام کرده برخي حجاج شيعه معتقد هستند مُردن در مکان‌هاي مقدس پاداش دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبري، دليل ايجاد جنگ رواني رژيم آل‌سعود را ترس از ايران، پيگيري فاجعه منا و نمايان شدن دلايل آن اعلام کرد و يادآور شد: رژيم آل‌سعود در زمان فاجعه منا هم از تحويل جنازه‌ها خودداري مي‌کرد، اما بعد از نهيب مقام عظماي ولايت به اين امر تن داد.

وي متذکر شد: ايران جريان فاجعه منا را تا آخر پيگيري مي‌کند، حتي اگر لازم باشد واکنش سخت و خشن در برابر آل‌سعود نشان دهد.

دليل گسترده بودن حضور دانش‌آموزان و دانشجويان در راهپيمايي 13 آبان امسال

نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي با اشاره به حضور گسترده و باشکوه دانش‌آموزان، دانشجويان و اقشار مختلف مردم در راهپيمايي 13 آبان، تأکيد کرد: در هفته‌هاي اخير رسانه‌هاي بيگانه، مغرضان و ناآگاهان القا مي‌کردند که با پايان يافتن مذاکرات هسته‌اي بسترهاي لازم براي حضور آمريکا در کشور فراهم شده و مردم ديگر در راهپيمايي شرکت نمي‌کنند، اما مردم با حضور در راهپيمايي 13 آبان جواب دندان‌شکني به استکبار جهاني دادند.

آيت‌الله مجتهدشبستري با اشاره به برخي شبهه‌افکني‌ها مبني بر اتمام انقلابي‌گري و بي‌مورد بودن دشمني ملت ايران با دولت آمريکا، بيان کرد: مقام معظم رهبري در سخنراني هفته گذشته خود پاسخ محکمي به اين مسئله دادند و مردم نيز با حضور در راهپيمايي 13 آبان به نداي مولايشان لبيک گفتند.

وي، آمريکا را سرخط تروريسم و ناامني در دنيا معرفي کرد و گفت: هر کجا در دنيا ناامني است ردپاي آمريکا در آنجا ديده مي‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به فريشات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه مفهوم شعار «مرگ بر آمريکا»، مرگ بر سياست‌هاي آمريکا و استکبار است، عنوان داشت: استکبار همزمان با برجام باز هم از نيرنگ‌هاي خود دست برنداشته و همچنان سياست هويج و چماق و لبخند و خنجر را ادامه مي‌دهد و تناقض‌گويي‌هاي آمريکايي‌ها همچنان ادامه دارد.

آيت‌الله مجتهدشبستري گفت: ساده‌انديشي است اگر کسي فکر کند آمريکا امروز دست از توطئه‌پردازي عليه انقلاب اسلامي و جنايت‌هاي خود برداشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبري در پايان با اشاره به هشدارهاي صريح رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه دشمن براي نفوذ سياسي، اقتصادي و فرهنگي در کشور، افزود: مردم و مسئولان بايد هوشيارانه در صحنه باشند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 5

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.