1394/08/11 - 9 : 0
کد خبر: 7356
رئيس کميسيون سرمايه‌گذاري و مشارکت‌هاي مردمي شوراي شهر تبريز:
شهرداران برخي مناطق تبريز کارپرداز اشخاص خاص شده‌اند
احرار خبر: رئيس کميسيون سرمايه‌گذاري و مشارکت‌هاي مردمي شوراي اسلامي شهر تبريز گفت: يک يا دو نفر از شهرداران منطقه تبديل به کارپرداز اشخاص خاص و چند عضو شورا شده‌اند و اقدام به کارهاي خلاف قانون مي‌کنند.

به گزارش احرار خبر به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر تبريز، اسماعيل چمني با تقدير از زحمت‌کشان حوزه عمران و آبادي شهر اظهار داشت: اقدامات عمراني تنها توسط معاونت عمراني صورت نگرفته و با حمايت تمام بخش‌هاي مالي، شهرسازي و عمراني بوده است که بايد از همه آنها تشکر کنيم.

وي با بيان اينکه بايد در زمان باقي مانده از سال به مناطق پايين شهر توجه بيشتري صورت بگيرد افزود: متاسفانه بحث مناطق معين در شهرداري باعث شده است تا پروژه‌هاي مسيرگشايي با سرعت کم پيش برود و مردم دچار سردرگمي و مشکل بشوند.

چمني ادامه داد: بارها تاکيد کرديم و خواستار حذف مناطق معين شده‌ايم اما تاکنون اين خواسته محقق نشده است، اميدواريم سال آينده شاهد بحث منطقه معين در شهرداري نباشيم.

رئيس کميسيون سرمايه‌گذاري و مشارکت‌هاي اجتماعي شوراي شهر تبريز با انتقاد از وضعيت ترافيک در شهر تبريز تاکيد کرد: با روندي که در پيش گرفته‌ايم در چند سال آينده در شهر هيچ خودرويي قادر به حرکت نخواهد بود، اين مشکل لزوم توجه جدي به بحث ترافيک و حمل و نقل را مي‌طلبد.

چمني در بخش ديگري از سخنان خود با انتقاد شديد از چند شهردار منطقه تصريح کرد: يکي دو نفر از شهرداران مناطق تبديل به کارپرداز اشخاص خاص و چند عضو شوراي شهر شده‌اند.

وي ادامه داد: اين شهرداران مناطق که تنها يکي دو نفر بيشتر نيستند اقدام به زدن بنر در مناطق خود با عناويني مانند تشکر از زحمات فلان فرد مي‌کنند، اگر پروژه‌اي مصوب شورا بوده و اجرا شده تصميم شوراي شهر است نه يک نفر، نه دو نفر، و اگر اين مصوبه شورا نيست چرا اجرا شده است؟

رئيس کميسيون سرمايه‌گذاري و مشارکت‌هاي مردمي شوراي شهر تبريز با بيان اينکه اين نوع رفتار باعث کاهش روحيه خدمت ديگر مديران خدوم شهر خواهد شد گفت: قطعا با اين نوع رفتارها بايد مقابله بشود تا اين رفتار در شهرداري همه گير نشود و مديران خالصانه خدمت کنند.

عضو شوراي شهر تبريز با اشاره به اينکه شهرداران مناطق بايد به وظايف خود در چهارچوب قانون اقدام کنند ابراز داشت: بايد مشخص شود اين يکي دو شهردار چرا اقدام به تبليغ اين افراد مي‌کنند، آيا با اين افراد رابطه ويژه دارند که ما از آن خبر نداريم؟ اين شهرداران نبايد تبديل به کارپرداز اين افراد شوند.

وي ادامه داد: بعضا ديده مي‌‌شود از طرف اهالي محل يا اصناف خاصي در مناطقي بنر زده مي‌شود که از فلاني تشکر مي‌کنيم يا موردي ديگر که وقتي از اهالي يا همان صنف سوال مي‌کنيم آنها اظهار بي‌اطلاعي مي‌کنند و بعدا مشخص مي‌شود اين کار توسط شهرداري منطقه انجام شده است، اين رفتار پيگرد قانوني دارد و زيبنده شهرداري تبريز نيست.

وي در پايان تاکيد کرد: ادامه اين رفتار و عدم برخورد با خاطيان باعث کم رنگ شدن روحيه خدمتي مديران شهرداري مي‌شود و در نتيجه عمران و آباداني شهر تبريز با رکود مواجه خواهد شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 8

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.