1394/08/08 - 11 : 4
کد خبر: 7295
تماشاگران دربي هادي نوروزي را فراموش نکنند
آقازماني: ديدار صبا و تراکتورسازي 6 امتياز دارد
احرارخبر: بازيکن تيم فوتبال صباي قم با اعلام اينکه تيمش براي کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا تلاش مي‌کند، گفت: امتيازات ما با تراکتور خيلي نزديک است و به عقيده من اين بازي 6 امتياز دارد.

سامان آقازماني درباره ديدار پيش روي تيمش برابر تراکتورسازي در هفته يازدهم ليگ برتر اظهار داشت: تراکتور تيم پرمهره‌اي است و مربي بزرگي در اختيار دارد. از طرفي هم امتيازات ما با آن‌ها خيلي نزديک است و به عقيده من اين بازي 6 امتياز دارد.

بازيکن تيم صباي قم افزود: اگر شنبه بتوانيم تراکتورسازي را در زمين خودمان ببريم از ميانه‌هاي جدول کنده مي‌شويم و  مي‌توانيم به رده‌هاي بالاتر برويم.

وي با اشاره به شکست اخير صبا در جام حذفي برابر تراکتورسازي گفت: يک قانون نانوشته در فوتبال وجود دارد که مي‌گويد اگر گل نزني گل مي‌خوري. ما در آن بازي برخلاف تراکتورسازي نتوانستيم از موقعيت‌ها استفاده کنيم و براي همين باختيم و متأسفانه خيلي زود جام حذفي را از دست داديم.

آقازماني تأکيد کرد: بااين‌حال ليگ را خيلي جدي گرفته‌ايم و تمرينات را پرفشار دنبال مي‌کنيم تا ان‌شاءالله بتوانيم سهميه ليگ قهرمانان آسيا را کسب کنيم.

بازيکن صبا در پاسخ به اين سؤال که آيا اينکه تراکتور در بازي قبل موفق به زدن 4 گل شد براي شما نگران‌کننده نيست، تصريح کرد: تيم ما يکي از بهترين خطوط دفاعي ليگ برتر را دارد و اتفاقاً اين موضوع مي‌تواند به نفع ما تمام شود يعني اگر تراکتور زياد حمله کند، ممکن است روي ضد حمله آسيب‌پذير باشد.

وي خاطرنشان کرد: البته مثل هميشه طبق نظر کادرفني با تيم حريف بازي مي‌کنيم اما درهرحال فقط براي برد مي‌رويم و دنبال اين هستيم که در جدول بالاتر برويم.

آقازماني درباره تساوي هفته قبل تيمش برابر سايپا اظهار داشت: سايپا تيم خوبي بود و با توجه به اينکه در زمين خودش بازي مي‌کرد، به دنبال اين بود که 3 امتياز را بگيرد. از طرفي هم تيم ما چند مصدوم و محروم داشت اما بازهم خوب بازي کرديم و توانستيم يک امتياز بگيريم.

بازيکن پيشين پرسپوليس درباره شهرآورد هشتاد و يکم پايتخت تأکيد کرد: امسال هم استقلال خوب نتيجه گرفته و هم پرسپوليس در هفته‌هاي اخير نتايج خوبي کسب کرده است پس بازي خوب و تماشاگرپسندي خواهيد ديد.

وي افزود: از تماشاگران مي‌خواهم خيلي پرشور بيايند و تيمشان را تشويق کنند و مهم‌تر از همه ياد دوست و هم‌بازي خوبم، هادي نوروزي عزيز را گرامي بدارند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 4

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.