1394/08/08 - 11 : 52
کد خبر: 7294
حرکات گل محمدي در شان يک مربي نبود
رحماني: مديرعامل باشگاه تراکتورسازي به مشکلات بازيکنان رسيدگي کند
احرارخبر: بازيکن تيم تراکتورسازي گفت: از سعيد عباسي مديرعامل باشگاه تراکتورسازي مي‌خواهم سري به بازيکنان بزند و به مشکلاتشان رسيدگي کند.

بختيار رحماني که پس از ابطال کارت معافيتش، ابتداي امسال و براي گذراندن خدمت مقدس سربازي به تيم تراکتورسازي آمده، اين روزها دوباره به‌روزهاي خوب خود بازگشته است.

رحماني که در جام جهاني 2014 برزيل جزو 23 بازيکن تيم ملي کشورمان بود، پس از اين رقابت‌ها به دلايلي مختلف از بازي کردن منع شده و نتوانست به همراه تيم فولاد خوزستان در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور حضور يابد.

پس از ابطال کارت معافيت رحماني، وي دچار مصدوميتي شديد شده و به دوراني که به‌نوعي بدترين دوران فوتبالي‌اش بود، وارد شد. بختيار رحماني ابتداي امسال اما، به لطف فرصتي که تيم تراکتورسازي به بازيکنان و سرمايه‌هاي فوتبال کشورمان داده، به اين تيم آمد تا خدمت سربازي خود را در تيم تراکتورسازي سپري کند.

بختيار رحماني که در ديدارهاي گذشته تراکتورسازان، به دليل دوري چندين ماهه از فوتبال، نمي‌توانست عملکرد چندان خوبي را براي اين تيم داشته باشد، در 2 ديدار گذشته اين تيم توانسته دوباره به‌روزهاي اوج خود برگردد و به بازيکني مطمئن براي توني اوليويرا در ميانه ميدان تبديل شود.

رحماني که در ديدار مقابل سايپا يک بار و در ديدار مقابل ذوب‌آهن، 2 بار موفق به گشودن دروازه حريفان شد، در گفت‌وگو با تسنيم درباره بازگشت دوباره‌اش به‌روزهاي خوب، تساوي تيمش مقابل ذوب‌آهن، مسائل داوري اين ديدار و ديدار هفته آينده

تيم‌هاي تراکتورسازي و صباي قم حرف‌هاي جالبي را به زبان آورده، که در ادامه مي‌خوانيد:

 ابتدا برايمان از بازگشتت به روزهاي خوبت بگو؛ چه شد که بختيار رحماني در 2 ديدار گذشته تراکتورسازان توانست به آن بازيکن مدنظر هواداران و توني اوليويرا تبديل شود؟

متأسفانه در فوتبال ايران شرايط به‌گونه‌اي است که يک بازيکن تا زماني که براي تيمش گلزني نکند، به چشم نمي‌آيد اما بازي من در گلزني خلاصه نمي‌شود و من هميشه دوست دارم که عملکرد خوبي را براي تيم داشته باشم.
هميشه و در هر تيمي که بازي کرده‌ام بيشتر تمرکز خود را بر روي ارائه يک بازي خوب گذاشته‌ام و هيچ‌گاه نيز به دنبال به خودنمايي در اين تيم‌ها نبوده‌ام.درهرصورت خوشحالم که در چند ديدار گذشته توانسته‌ام براي تراکتورسازي مؤثر به ثمر بوده و با گلزني براي اين تيم، دل هوادارانش را شاد کنم.

در يک نگاه کلي تيمي که امسال توني اوليويرا ساخته را چطور ارزيابي مي‌کني؟

باشگاه تراکتورسازي امسال بازيکنان بسيار قوي و خوبي را گرد هم آورده که رفاقت در بين آنان وجود دارد و همه به يکديگر کمک مي‌کنند. حضور در کنار اين بازيکنان، افتخاري براي من محسوب مي‌شود و اميدوارم در ديدارهاي آينده نيز بتوانيم با استفاده از اين رفاقت به نتايج خوبي دست پيدا کنيم.

درباره آخرين ديدارتان در ليگ برتر مقابل ذوب‌آهن چه نظري داري؟

در ديدار مقابل ذوب‌آهن تيم ما بازي فوق‌العاده‌اي از خود ارائه داد اما در دقايق پاياني اتفاقات چندان خوبي رخ نداد و ما نتوانستيم از برتري خود مقابل اين تيم محافظت کنيم تا ذوب آهني‌ها بازي را به‌تساوي بکشانند.

در دقايقي که از حريف پيش افتاده بوديم بازي کاملاً برتري را نسبت به تيم ذوب‌آهن ارائه داديم، به‌طوري‌که اين تيم هيچ حرفي را براي گفتن نداشت و تيم ما حتي مي‌توانست گل‌هاي به‌مراتب بيشتري هم وارد دروازه حريف کند اما اين کار را انجام دهد.

جذابيت فوتبال به اتفاقات غيرقابل پيش‌بيني آن است و تک‌تک بازيکنان بايد در زمين مسابقه تمرکز داشته باشند تا بتوانند به نتيجه دلخواه خود دست پيدا کنند.

 فکر مي‌کني دليل اينکه ذوب‌آهن در دقايق پاياني مسابقه توانست باخت 4 بر يک را تبديل به‌تساوي 4 بر 4 بکند، چيست؟

در 10 دقيقه پاياني بازيکنانمان نتوانستند تمرکز خود حفظ بکنند و به همين دليل نيز ذوب آهني‌ها موفق به باز کردن دروازه ما و به‌تساوي کشاندن نتيجه شدند که اين مشکل قطعاً به تيم ما بر مي‌گردد و به هيچ شخص ديگري نيز مربوط نمي‌شود.

در ديدار مقابل ذوب‌آهن ما گل‌هاي بدي را دريافت کرديم که من بيشتر از همه‌چيز، براي محمدرضا اخباري، دروازه‌بان تيممان ناراحتم که در اين ديدار علي‌رغم ديدارهاي گذشته عملکرد خوبي را نداشته و دروازه‌اش در چندين و چند صحنه باز شد.

 حرکات يحيي گل محمدي هم در کنار زمين در نوع خود جالب بود

براي يحيي گل محمدي احترام زيادي قائل هستم اما نمي‌دانم که اين کارها و حرکات را به چه منظوري انجام مي‌داد. آن طور که ما ديديم داور در آن صحنه فقط يک پرتاب اوت را براي تيم ذوب‌آهن نگرفت و سپس يحيي گل محمدي حرکاتي را انجام داد که درشان يک مربي نبود.

 گل محمدي به تصميمات داور اين ديدار اعتراض داشت؛ نظر تو درباره عملکرد داور چيست؟

زرگر يکي از بهترين داوران ايران است و در اين ديدار نيز عملکرد نسبتاً خوبي را از خود به نمايش گذاشت اما درصحنه گل دومي که تيم ما دريافت کرد، به عقيده من مي‌توانست تصميم بهتري را بگيرد.

در صحنه‌اي که داور براي تيم ذوب‌آهن ضربه آزاد اعلام کرد و همان توپ تبديل به گل دوم تيم ذوب‌آهن شد، هيچ اتفاقي رخ نداد اما تصميمي که داور در مورد آن گرفت واقعاً افتضاح بود.

با وجود همه احترامي که براي آقاي زرگر قائلم اما معتقدم که او علي‌رغم قضاوت خوبي که در طول بازي داشت، در آن مورد تصميم خنده‌داري گرفت.

اين هفته هم مقابل صباي قم بازي داريد؛ نظرت درباره اين ديدار چيست؟

صبا تيم خوبي است و امسال از وجود سرمربي خوبي مانند علي دايي در کنار زمين بهره مي‌برد که هرلحظه مي‌تواند انگيزه را به بازيکنانش تزريق کند.

ما مطمئناً در اين ديدار کار سختي پيش روي خود داريم اما تيم ما در حال حاضر وضعيتش نسبت به گذشته تغييرات مثبتي را به خود ديده است.

ما در جام حذفي موفق به شکست دادن اين تيم در زمين خودش شده‌ايم و اين بار نيز نهايت تلاش خود را به‌کار مي‌گيريم تا در اين ديدار عملکرد خوبي را از خود به نمايش گذاشته و شهر قم را با دستي پر ترک کنيم و به 3 امتياز اين ديدار دست‌يابيم.

 صبا در آخرين ديدار خود مقابل سايپا عملکرد خوبي را نداشته و به‌تساوي بدون گل رسيد که حتي علي دايي نيز به اين نمايش ضعيف شاگردانش اعتراف کرد

در فوتبال اين چيزها امري عادي محسوب مي‌شود و هر تيم نيز ممکن است هم روز بد، و هم روز خوب داشته باشد اما بازهم دم "علي آقا" گرم که برخلاف خيلي از مربيان ما به بازي ضعيف تيمش اعتراف مي‌کند.

 چه صحبتي با هواداران پرشور تيم تراکتورسازي داري؟

فقط از آن‌هايي که در ديدار مقابل ذوب‌آهن به استاديوم آمده و تيم را موردحمايت خود قرار دادند تشکر مي‌کنم و اميدوارم اين حمايت‌ها در ديدارهاي آينده نيز دامنه‌دار باشد تا ما نيز بتوانيم بازي‌هاي خوبي را ارائه داده و با نتايج درخشاني که کسب مي‌کنيم، دل آنان را شاد کنيم.

ازاين‌پس هواي تبريز نيز به‌شدت سرد مي‌شود اما ما مطمئن هستيم هواداراني که هميشه و در همه‌جا حامي تيم ما بودند همچنان پشت ما خواهند ايستاد.

سخن پاياني؟

فقط و فقط از سعيد عباسي، مديرعامل باشگاه مي‌خواهم سري به بازيکنان بزند و به مشکلاتشان رسيدگي کند.

گفت‌وگو از امير ملک‌زاده

منبع: تسنيم

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 3

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.