1394/08/06 - 19 : 0
کد خبر: 7281
وقتي فوتبال اوليويرا 80 دقيقه بود! / توني تيرباران شد
احرارخبر:چند ماه بعد از تراژدي بازي تراکتورسازي با نفت تهران، يک بار ديگر اين تيم به راحتي برتري قاطع خود را در دقايق پاياني بازي از دست داد.

به گزارش احرار تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در هفته دهم ليگ برتر فوتبال کشور در تبريز برابر تيم ذوب‌آهن اصفهان به تساوي 4 بر 4 رضايت داد.

اين نتيجه در حالي رقم خورد که تيم تراکتورسازي تا دقيقه 81 با اختلاف سه گل از مهمان سبزپوش خود پيش بود.

حالا بعد از 4 ماه از تساوي تراکتورسازي برابر نفت که منجر به از دست دادن قهرماني تراکتورسازي شد، اين تراژدي در ابعادي ديگر براي سرخپوشان تبريز تکرار شده است.

فغان از فغاني - امان براي توني

هفته سي‌ام چهاردهمين دوره ليگ برتر فوتبال کشور: تيم تراکتورسازي با زدن گل سوم خود به تيم نفت تهران تقريبا قهرماني خود را مسجل مي‌ديد. حالا سرخپوشان تبريز در تدارک نخستين قهرماني در ليگ برتر هستند، اما ثانيه‌ها نقش ساعت را به خود گرفته و زمان براي طرفداران تراکتورسازي پاياني ندارد.

کرنر براي تيم نفت و گل دوم- باز هم کرنر و يک گل ديگر و پايان ليگ با بدترين شکل براي تراکتورسازي.

از همان لحظه پايان بازي همه به دنبال مقصر اين نتيجه بودند. از فغاني که از پنالتي مسلم تراکتورسازان چشم پوشيد تا عامل شايعه تساوي دو بر دو در اصفهان.

اما هيچکس نپرسيد چرا زماني که قهرماني در مشت تراکتورسازي بود، اين تيم در حفظ نتيجه ناموفق بود و بازي برده را با تساوي عوض کرد. کسي دفاع تراکتورسازي، دروازه‌بان پر اشتباه اين تيم و توني اوليويرا به دليل اتخاذ تاکتيک اشتباه را مواخذه نکرد.

حالا چند ماه بعد اين تراژدي به شکل ديگر براي تراکتورسازي تکرار شد. اينکه تيمي با نتيجه 4 بر 1 تا 10 دقيقه پاياني پيش باشد و به يک باره شيرازه دفاعي‌اش از هم پاشيده و سه گل دريافت کند، به سختي در باورها مي‌گنجد و تراکتورسازي که در 9 بازي فقط 5 گل دريافت کرده بود، برابر ذوب آهن چهار گل دريافت کرد.

در حالي که به نظر مي‌رسيد مشکلات خط دفاعي تراکتورسازي در اين فصل به اتمام رسيده باشد، بازي با ذوب‌آهن نشان داد که هنوز اين تيم در ساختار دفاعي با مشکلات عديده‌اي مواجه است.

احساس کردم تير خوردم

در اين ميان اظهار نظر توني اوليويرا سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز بعد از پايان بازي جالب بود. وي گفت: پس از گل چهارم ذوب‌آهن احساس کردم تير خورده‌ام.

تا دقيقه 80 بازي بسيار خوبي را از تيم تراکتورسازي شاهد بوديم و در 10 دقيقه پاياني بازي را از دست داديم و بعد از گل چهارم تيم حريف احساس کردم که تير خورده‌ام.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در پاسخ به انتقادهاي صورت گرفته در مورد تعويض‌هايش، گفت: بازيکنان تازه‌نفسي وارد ميدان کردم تا نتيجه بازي را حفظ کرده باشم و اگر مي‌دانستم نتيجه بازي اينطور مي‌شود، دست به ترکيب تيم نمي‌زدم.

نقش ضعيف دستياران توني اوليويرا

توني هميشه کادر فني خود را از کشورش انتخاب کرده و به سختي حاضر مي‌شود مربيان ايران را به عنوان دستيار برگزيند. فشار باشگاه بعد از نتايج ضعيف تراکتورسازي منجر به اضافه شدن پژمان و رحيم‌زاده به کادر مربيان تيم تراکتورسازي شد. اما اين همه نبايد نقش ضعيف دستياران توني که هموطنش هستند را ناديده انگاشت.

مربي دروازه‌بانان تيم تراکتورسازي در دو فصل گذشته دروازه‌بانان خوب فوتبال ايران را به پايين‌ترين سطح رسانده است. لک زماني که به تيم تراکتورسازي پيوسته بود، در تيم ملي اميد ايران حضور داشته و حتي در زمان مجيد جلالي به تيم ملي دعوت شد، اما در دوره توني با افت فاحش مواجه شد. همين قضيه در حال تکرار بوده و گل چهارم تراکتورسازي را به نوعي مي‌توان به گل‌هاي خورده حامد لک تشبيه کرد.

تيمي که در دقايق پاياني سه گل دريافت مي‌کند، قطعا از ضعف قدرت بدني رنج مي‌برد و مربي بدنساز تيم تراکتورسازي بايد پاسخگو باشد.

در مورد پسر توني که آناليزور تيم تراکتورسازي است اين انتقاد وارد بوده که به خوبي تيم حريف را آناليز نکرده و تراکتورسازي بدون شناخت کافي به مصاف ذوب آهن رفته بود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 8

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.