1394/08/01 - 19 : 19
کد خبر: 7193
نماينده ولي فقيه در استان زنجان:
تدابير رهبري رجال سياسي دنيا را حيرت‌زده مي‎کند
احرار خبر: نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: تدابير و هشدارهاي رهبر انقلاب اسلامي رجال سياسي بزرگ دنيا را حيرت‌زده مي‎کند.

به گزارش احرار خبر، آيت‎الله شيخ علي خاتمي در خطبه‎هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به يوم‎العباس اظهار داشت: ميليون‎ها دست امروز به طرف حضرت ابوالفضل العباس (ع) دراز مي‎شود.

وي گفت: اول آبان 1356 سالروز شهادت عالم مجاهد مصطفي خميني فرزند رشيد امام خميني (ره) است که امام خميني (ره) در اين زمينه فرمودند که انتظار داشتم مصطفي عالم بزرگي براي خدمت به جامعه اسلامي شود.

خطيب جمعه زنجان تصريح کرد: يازدهم محرم روز تجليل از اسرا و مفقودين است که آل‎الله را با وضعيت نامناسبي از کربلا به کوفه و از کوفه به شام، شهر به شهر و ديار به ديار اسير بردند.

نماينده ولي فقيه در استان زنجان افزود: روز دوشنبه روز شهادت بزرگ پاسدار کربلا امام سجاد (ع) و ورود کاروان اسيران کربلا به کوفه است.

آيت‎الله خاتمي ادامه داد: منطق کوبنده زينب (س) در برابر عبيدالله بن زياد مايه مجد، عظمت و افتخار براي مسلمانان جهان است.

وي با اشاره به روز سوم آبان سال 1342 در زمينه اعتراض معمار کبير انقلاب نسبت به مسئله کاپيتولاسيون است گفت: ايستادگي در برابر امنيت قضايي براي اتباع خارجي از افتخارات شيعه است که همواره در برابر ظلم ايستاده‎اند.

خطيب جمعه با تقدير از حضور گسترده مردم زنجان در عزاداري‎هاي حسيني گفت: مردم زنجان بار ديگر با حضور گسترده خود الگوي جهانيان شدند.

نماينده ولي فقيه در استان زنجان با اشاره به نامه مقام معظم رهبري به رئيس جمهور گفت: در راس امور مجتهد، جامع الشرايط، مبسوط يد مانند ديده‎باني ماهر و هوشيار مسائل کشور و جهان را رصد مي‎کنند.

خاتمي با بيان اينکه در صورت ضعف در هر جرياني مقام معظم رهبري مسائل را گوشزد مي‎کنند، خاطرنشان کرد: تدابير رهبر انقلاب اسلامي رجال سياسي بزرگ دنيا را حيرت زده مي‎کند.

وي با بيان اينکه اگر کسي فقط يک ذره انصاف داشته و به استقلال ايران بيانديشد بزرگترين نعمت را ولي فقيه مي‎داند ادامه داد: مقام معظم رهبري عالم تربيت شده مکتب انقلاب و امام خميني (ره) هستند که هر جا که لازم باشد نهيب مي‎زنند.

نماينده ولي فقيه در استان زنجان با اشاره به قاطعيت مقام معظم رهبري در مسئله فاجعه منا گفت: همه اعتراف کردند که قاطعيت رهبري موجب رسيدگي به زائران ايراني شد.

خاتمي گفت: نامه ولايت فقيه در خصوص مسئله برجام هشداري است تا محل نفوذ و سوءاستفاده دشمن و استکبار و متزلزلين داخلي گرفته شود.

وي با تقدير از رئيس جمهور گفت: دولت نسبت به الزامات رعايت مصوبات کامل برجام با تاکيد مقام معظم رهبري اقدام کند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 7

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.