1394/08/01 - 17 : 56
کد خبر: 7192
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي آذربايجان غربي:
اعمال محدوديت‌هاي ترافيکي روزهاي عاشورا و تاسوعاي حسيني در اروميه
احرار خبر: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي آذربايجان غربي گفت: هم‌زمان با تاسوعا و عاشوراي حسيني محدوديت‌هاي ترافيکي در خيابان‌هاي منتهي به مکان‌هاي عزاداري در اروميه اعمال مي‌شود و تا عصر عاشوراي حسيني ادامه دارد.

به گزارش احرار خبر، علي سعيدي ضمن تسليت فرار رسيدن ايام سوگواري شهادت امام حسين(ع) و ياران باوفايش، از برنامه‌ريزي جهت تامين نظم و امنيت ترافيکي در ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني در شهرستان‌هاي آذربايجان غربي به ويژه شهرستان اروميه خبر داد.

وي افزود: پليس راهنمايي و رانندگي در جهت تسهيل آمد و شد و رفاه حال عزاداران حسيني که عشق و ارادت خود را از طريق عزاداري در معابر شهري نشان مي‌دهند با استفاده از کليه نيرو و امکانات خودرويي و موتورسيکلت تمهيدات ويژه‌اي را پيش‌بيني کرده و تلاش کليه پرسنل راهور بر اين خواهد بود که هيچ‌گونه مشکل ترافيکي به وجود نيامده و مراسم به نحو مطلوب برگزار شود.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي آذربايجان غربي ادامه داد: اين امر بستگي به ميزان همکاري مردم و هيئات‌ مذهبي و عزاداران دارد و اميد است، ميسر گردد.

اين مسئول به تشريح اعمال محدويت‌هاي ترافيکي در ايام تاسوعا و عاشورا اشاره و تصريح کرد: در قالب اين محدوديت‌هاي ترافيکي، ورود خودرو به محل‌هاي عزاداري ممنوع بوده و پليس اجازه تردد در اين مسيرها را نمي‌دهد.

سعيدي اضافه کرد: پنج‌راه به سمت ميدان انقلاب، ميدان امام حسين (ع) به طرف خيابان امام (ره)، کنارگذر عطايي به طرف خيابان امام (ره)، کوچه‌هاي آگاهي و بسيج به طرف خيابان امام (ره)، تقاطع مدني ـ مطهري به سمت ميدان ولايت فقيه، ميدان طالقاني به طرف ميدان ولايت فقيه و ميدان دفاع مقدس به طرف ميدان ولايت فقيه از جمله اين محدوديت‌ها هستند.

وي اظهار کرد: همچنين از خيابان صمدزاده به طرف آرامگاه، ميدان طالقاني به سمت آرامگاه و ميدان دفاع مقدس به طرف آرامگاه، سه راهي باکري ـ کاشاني به سمت ميدان انقلاب، تقاطع برق ـ استادان به سمت ميدان انقلاب و ورودي باغ رضوان به سمت مزار شهدا نيز محدوديت‌هاي ترافيکي توسط پليس اعمال مي‌شود.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي آذربايجان غربي افزود: محدوديت‌هاي ترافيکي در مسيرهاي منتهي به ميدان‌هاي انقلاب و ولايت فقيه و همچنين خيابان امام (ره) تا ظهر روزهاي تاسوعا و عاشورا و مسيرهاي منتهي به آرامگاه و مزار شهدا در باغ رضوان از صبح تا عصر اين دو روز انجام مي‌گيرد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي آذربايجان غربي گفت: اميدواريم شهروندان با همراهي و مشارکت خود، پليس را در اعمال اين محدوديت‌ها در راستاي برگزاري هرچه بهتر آيين‌هاي عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله‌الحسين (ع) ياري کنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 3

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.