1394/07/30 - 13 : 33
کد خبر: 7177
سرپرست معاونت امور اقتصادي و بين‌الملل استانداري آذربايجان‌شرقي:
تبريز ميزبان هيئت اقتصادي چين در سوم آبان
احرار خبر: سرپرست معاونت امور اقتصادي استانداري آذربايجان‌شرقي از حضور يک هيئت اقتصادي از استان هووي چين سوم آبان ماه در استان خبر داد.

به گزارش احرار خبر، احمد محمدزاده در پانزدهمين جلسه شوراي گفت‌و‌گوي دولت و بخش خصوصي استان اظهار داشت: شوراي گفت‌و‌گو تنها شورايي است که توانسته سه قوه را يکجا جمع کند و جايگاه مهي دارد به طوري که 100 ميليون تومان بودجه مصوب آن در سال 94 است که جا دارد دبيرخانه اين شورا بيشتر تقويت شده تا پاسخگوي مصوبات شورا بوده و بتواند اعمال نفوذ کرده و قدرت اجرايي داشته باشد.

وي در ادامه با اشاره به انتخاب تبريز به عنوان پايتخت فرش جهان يادآور شد: اين موضوع بايد در رفتارهاي اهالي صنعت فرش استان تداعي شده و در تجديد چاپ فاکتورها، مکاتبات و سربرگ‌ها مورد اشاره قرار گيرد تا اين حماسه فراموش نشود.

محمدزاده در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به حضور استاندار آذربايجان شرقي در جمهوري نخجوان، آذربايجان و گنجه اذعان داشت: سفر دکتر جبارزاده در عالي‌ترين سطح برگزار شده و وي با رئيس جمهور آذربايجان و چند تن از وزرا ديدار و گفت‌وگو کرد؛ امروز هم عازم شهر گنجه شده و امشب به تبريز باز مي‌گردند.

سفر هيئت اقتصادي استان به جمهوري آذربايجان طي يک ماه آتي

سرپرست معاونت امور اقتصادي استانداري آذربايجان‌شرقي اعلام کرد: بعد از اين سفر، يک هيئت اقتصادي به پيشنهاد سفير ايران در جمهوري آذربايجان، به رياست يکي از معاونان استاندار آذربايجان‌شرقي به جمهوري آذربايجان اعزام مي‌شوند تا ديدارهاي اقتصادي انجام داده و تفاهم‌نامه‌هاي سفر پيشين را نيز پيگيري کنند که اين سفر در عرض يک ماه آتي اتفاق خواهد افتاد.

اين مسئول همچنين پيشنهاد کرد، با توجه به حضور هيئت‌هاي متعدد اقتصادي و سرمايه‌گذاري خارجي در استان کميته پيگيري سفرهاي خارجي شوراي گفت‌و‌گوي دولت و بخش خصوصي براي استقبال و ساماندهي سفرهاي خارجي تشکيل يابد.

حضور يک هيئت اقتصادي از استان هووي چين سوم آبان ماه در استان

وي از حضور يک هيئت اقتصادي از استان هووي چين سوم آبان ماه در استان و به ميزباني خانه صنعت، معدن و تجارت خبر داد و افزود: هووي چين استاني غني با جمعيتي 70 ميليوني است که داراي صنايع فعال در زمينه‌هاي فولاد، خودروسازي و پتروشيمي است.

بر اساس گزارش فارس، در اين جلسه عضويت يک ساله اسدالله دهقاني، از اتحاديه حمل و نقل استان و علي رحيمي، رئيس اتحاديه تعاوني‌هاي مصرف به عنوان اعضاي رسمي شوراي گفت‌و‌گوي دولت و بخش خصوصي تصويب شد.

همچنين پيشنهاد اصلاح بخشنامه جديد درآمد به شماره 11.1 سازمان تامين اجتماعي مرتبط با احتساب هزينه‌هاي بيمه‌اي براي مزاياي انگيزه‌اي و رفاهي کارکنان و پيشنهاد اضافه کردن متن جايگزين درخواست شده توسط تشکل‌هاي اقتصادي استان مورد بررسي و تصويب قرار گرفت.

در ادامه پيشنهادات اصلاحي مرتبط با مقررات بازنشستگي مشاغل سخت و زيان آور و ابطال مصوبه هيئت وزيران قبلي و جايگزيني آن با مصوبه جديد مطرح و تصويب شد.

بررسي پيشنهاد لحاظ حق عضويت پرداختي توسط شرکت‌ها بابت تشکل‌ها در تبصره 2 ماده 38 قانون ماليات بر ارزش افزوده در خواست شده توسط انجمن مديران صنايع استان، پيشنهادات خوشه آجيل و خشکبار تبريز با محوريت حل مشکلات واحدهاي مستقر در بازار بزرگ تبريز، همچنين پيشنهادات اتحاديه توليدکنندگان فرش دستباف کشور و استان در خصوص حفظ و ارتقاء عنوان تبريز، شهر جهاني فرش دستباف از ديگر موارد طرح شده در اين جلسه بودند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 6

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.