1394/07/30 - 7 : 16
کد خبر: 7154
آيت‌الله شبستري:
برجام به معني گشوده شدن راه نفوذ و احياي سلطه آمريکا بر کشور نيست
احرار خبر: امام جمعه تبريز گفت: برجام به معني عادي‌سازي روابط با آمريکا نيست، مذاکره با آمريکا تنها در مسئله هسته‌اي بوده است، برجام به معني گشوده شدن راه نفوذ و احياي سلطه آمريکا بر کشور نيست و استقلال کشور بايد حفظ شود.

به گزارش احرار خبر، آيت‌الله محسن مجتهدشبستري ظهر امروز در نشست سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي مراسم يوم الله 13 آبان و بزرگداشت نخستين شهيد محراب آيت‌الله قاضي طباطبايي، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران برگرفته از قيام عاشوراست.

وي تصريح کرد: اين انديشه عاشورايي و حسيني بود که سبب شد انقلاب اسلامي به پيروزي برسد و در هشت سال جنگ تحميلي رزمندگان اسلام با نام و ياد حسين(ع) بود که تحت فرمان ولايت فقيه و امام راحل در برابر نفوذ دشمنان ايستادند.

نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان‌شرقي، هدف قيام سيد الشهدا(ع) را احياي دين اسلام و امر به معروف عنوان و تأکيد کرد: امام راحل با انديشه استبداد ستيزي و استکبارستيزي که نشأت گرفته از پيام عزت عاشورا بود انقلاب را محقق و به پيروزي رساندند. جوانان ايران اسلامي با انديشه و نام حسيني در ميدان‌هاي انقلاب حاضر مي‌شدند.

وي با اشاره به تداوم روحيه استکبارستيزي در دوران پساتحريم، گفت: آمريکاي مستکبر به دنبال نفوذ و استحاله انقلاب و ارزش‌هاي ديني ملت است، 13 آبان تحت عنوان مبارزه با استکبار جهاني روزي مناسب براي فرياد رساي ضدامپرياليستي است.

رئيس شوراي عالي مجمع جهاني اهل بيت(ع) مأموريت سازمان‌هاي امنيتي آمريکا به ويژه سيا را دخالت در امور و نحوه اداره کشورها خواند و گفت: بعد از تسخير لانه جاسوسي آمريکا در ايران مشخص شد که آمريکا با جمع‌‌آوري اطلاعات و جاسوسي تلاش دارد در مديريت کشور اختلال و مشکل ايجاد کند.

وي با اشاره به برجام و تأثيرات آن نسبت به سياست خارجي کشور، افزود: برجام به معني عادي‌سازي روابط با آمريکا نيست، مذاکره با آمريکا تنها در مسئله هسته‌اي بوده است، برجام به معني گشوده شدن راه نفوذ و احياي سلطه آمريکا بر کشور نيست و استقلال کشور بايد حفظ شود.

نماينده مردم آذربايجان‌شرقي در مجلس خبرگان رهبري همچنين با اشاره به جنايت‌هاي جديد رژيم صهيونيستي در فلسطين و فاجعه منا از سوي رژيم آل‌سعود، گفت: در روز 13 آبان شاهد حضور گسترده و عظيم مردم خواهيم بود که فرصت مغتنمي براي محکوم کردن رژيم اشغالگر قدس و رژيم آل سعود به عنوان دست نشانده استکبار و صهيونيست است.

امام جمعه تبريز با گراميداشت سي و ششمين سالگرد شهادت نخستين شهيد محراب انقلاب اسلامي آيت‌الله قاضي طباطبايي، گفت: برگزاري همه ساله مراسم بزرگداشت اين شهيد محراب ضروري است و بزرگداشت وي در حقيقت بزرگداشت ارزش‌هاي انقلابي و ديني است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 4

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.