1394/07/29 - 7 : 45
کد خبر: 7145
انتخاب روساي جديد 2 دانشکده دانشگاه تبريز
احرار خبر: روساي جديد دانشکده‌هاي ادبيات فارسي و زبان‌هاي خارجي و مهندسي برق و کامپيوتر دانشگاه تبريز با راي اساتيد اين دانشکده‌ها انتخاب و حکمشان از سوي رئيس دانشگاه تبريز صادر شد.

به گزارش احرار خبر به نقل از روابط عمومي دانشگاه تبريز، معرفي روساي جديد دانشکده‌هاي اين دانشگاه به صورت جداگانه برگزار شد، رئيس دانشگاه تبريز، در آيين توديع و معارفه رئيس جديد دانشکده ادبيات فارسي و زبان‌هاي خارجي، انتخاب روساي دانشکده‌ها از طريق راي اساتيد را يکي از مهم‌ترين اقدامات براي مشارکت همه اعضاي هيئت علمي در روند اداره دانشگاه خواند و اظهار داشت: يقينا با عقل جمعي و مشارکت همگاني انتخاب اصلح انجام گرفته و موجب توسعه و پيشرفت مي‌شود.

محمدرضا پورمحمدي افزود: براي بالا بردن بهره‌وري و استفاده از شيوه‌هاي نوين مديريتي، تغيير و تحول در دانشگاه امري ضروري است؛ در همين زمينه ما به دنبال مديريت تحول‌گرا هستيم و از تمام پيشنهادات براي ارتقاي سطح علمي دانشگاه استقبال مي‌کنيم.

وي ضمن قدرداني از زحمات و تلاش دکتر فرخي که بخش زيادي از مديريت وي مقارن با مقاوم‌سازي ساختمان دانشکده و مسائل و مشکلات، نقل و انتقال بود گفت: دانشکده‌هاي علوم انساني بايد در تدوين برنامه استراتژيک براي توسعه دانشگاه و آينده پژوهشي مشارکت فعال داشته باشند. 

همين گزارش حاکي است: در اين مراسم فرهمن فرخي گزارشي از اقدامات انجام گرفته طي چهار سال مديريت خود ارائه داد و محمد مهدي‌پور نيز به اهم برنامه‌هاي آتي خود اشاره کرد.

مهدي‌پور، پيش از اين رياست دانشکده ادبيات دانشگاه، معاونت دانشجويي و فرهنگي دانشگاه هنر اسلامي و رياست کتابخانه مرکزي و مرکز اسناد و انتشارات دانشگاه تبريز را بر عهده داشته است.

در مراسم جداگانه‌اي که با حضور هيئت رئيسه و جمعي از مديران، اساتيد و دانشجويان برگزار شد، دکتر هيرش سيدي به عنوان رئيس جديد دانشکده مهندسي برق و علوم کامپيوتر انتخاب و از خدمات دکتر ضياالدين دايي کوزه کناني، رئيس سابق اين دانشکده قدرداني به عمل آمد.

در اين مراسم ضياءالدين دايي کوزه کناني، رئيس سابق اين دانشکده به ارائه گزارشي از روند کارهاي صورت گرفته در مدت خدمت خود پرداخت و هيرش سيدي رئيس جديد اين دانشکده، ضمن تشکر از مديران قبلي به تشريح برنامه‌هاي راهبردي خود در جهت ارتقاي مجموعه پرداخت و استفاده از مشارکت تمام همکاران دانشکده را در راستاي تعالي اهداف علمي و پژوهشي دانشگاه خواستار شد.

 پيش از اين دکتر سيدي، در مسئوليت معاونت پژوهشي و تحصيلات تکميلي دانشکده برق و کامپيوتر اين دانشگاه انجام وظيفه کرده است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 1

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.