1394/07/21 - 10 : 9
کد خبر: 7036
گل نزن‌هاي ايران به دنبال خروج از بحران
احرار خبر: تيم‌هاي فولاد خوزستان و تراکتورسازي جمعه در حالي به مصاف يکديگر مي‌روند که اين ديدار مصاف گل نزن‌هاي ايران خواهد بود.

به گزارش احرار خبر، رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور موسوم به جام خليج‌فارس، در واپسين روزهاي مهرماه پس از حدود 20 روز تعطيلي دوباره استارت مي‌خورد و تيم‌هايي که اکثراً نيز از اين تعطيلات ناراضي هستند، بازي‌هاي خود در اين رقابت‌ها را از سر مي‌گيرند.

نخستين ديدار هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ را تيم‌هاي استقلال اهواز و راه‌آهن برگزار مي‌کنند و در روز دوم اين هفته نيز 6 ديدار برگزار مي‌شود و در يکي از اين ديدارها 2 تيم فولاد خوزستان و تراکتورسازي در حالي به مصاف يکديگر مي‌روند که از همان ابتداي ليگ برتر، در شرايطي مشابه به هم قرارگرفته‌اند.

فولاد به دنبال اولين و شيرين‌ترين 3 امتياز

فولادي‌ها روز جمعه در حالي از ساعت 17:10 ميزبان تيم تراکتورسازي هستند که در اين مقطع اصلاً حال روز خوشي را ندارند و از 7 ديدار گذشته خود در رقابت‌هاي ليگ برتر تنها موفق به کسب 3 امتياز شده‌اند.

شاگردان دراگان اسکوچيچ که به همراه تيم نفت تهران تنها تيم‌هاي پانزدهمين دوره ليگ برتر محسوب مي‌شود که تابه‌حال موفق به شکست دادن هيچ تيمي نشده‌اند و با کسب تنها 3 امتياز در قعر جدول رده‌بندي قرار دارند، اين ديدار را در استاديوم غدير اهواز و مقابل هواداران خود برگزار مي‌کنند.

تيم فولاد خوزستان که در ديدارهاي گذشته‌اش نتوانسته نمايش‌هاي چندان جذابي را از خود ارائه دهد و نتايج بسيار ضعيفي را هم‌کسب کرده اميدوار است که بتواند در ديدار مقابل تراکتورسازي به طلسم ناکامي‌هاي خود پايان داده و اولين 3 امتياز خود در رقابت‌هاي ليگ برتر را کسب کند.

فولاد مردان اميدوارند که با کسب 3 امتياز اين ديدار، شايد حتي به شيرين‌ترين و دل‌چسب‌ترين برد خود دست‌يافته و به‌نوعي از بحران کنوني خارج و خود را از قعر جدول جدا کنند.

دراگان در لبه پرتگاه/ تا زماني که فولاد را درست نکنم، نمي‌روم

اما باخت در اين ديدار هم مي‌تواند براي دراگان و شاگردانش به همان اندازه گران تمام شود؛ اسکوچيچي که از ديدار گذشته حمايت هواداران فولاد را هم از دست داده و پس از دريافت گل اول برابر سايپا، شعار حيا کن – رها کن را هم شنيده، حال در لبه پرتگاه قرار دارد و شايد باخت در ديدار مقابل تراکتورسازي، برايش به قيمت از دست دادن جايگاهش تمام شود.

حال بايد منتظر ماند و ديد دراگاني که هفته گذشته و در مواجه‌شدن با هواداراني که شعارهايي را عليه وي سر مي‌دادند، جمله "تا زماني که فولاد را درست نکنم، نمي‌روم" را به کار برده بود تا چه زماني مي‌تواند مقابل اين هجمه‌ها مقاومت کند و در فولاد ماندگار شود.

نتايج ضعيف توني و حرف‌هايي که هنوز بوي اميد به آينده را مي‌دهد

در آن‌سوي ميدان توني اوليويرا هم همانند همتاي خود، حال‌وروز خوشي را بر روي نيمکت تراکتورسازان سپري نمي‌کند؛ توني که در چند وقت گذشته شديدترين انتقادات را متوجه خود و تيمش دانسته، در کنفرانس‌ها و مصاحبه‌هاي مختلف خود، از ادامه همکاري‌اش با تراکتورسازان سخن مي‌گويد.

توني که تاکنون نتوانسته انتظارات را از خود و تيمش برآورده کند ديدارهاي سختي را هم پيش رو خود مي‌بيند و بايد ديدار چه تدابيري را براي خارج کردن تيمش از بحران کنوني انديشيده است.

سيبيلوي محبوب و دوست‌داشتني تبريزي‌ها که در هفته‌هاي گذشته به 1 برد، 4 تساوي و 2 باخت دست‌يافته اميدوار است که بتواند از تعطيلات ليگ برتر نهايت استفاده را برده و تيمش را به جمع بالانشينان جدول رده‌بندي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور ببرد.

جدال مربياني که بر لبه تيغ راه مي‌روند

با توجه به اينکه توني هم اين روزها همانند دراگان اسکوچيچ، در لبه پرتگاه قرار دارد و شايد يک باخت بتواند او را تبديل به دومين مربي اخراجي ليگ پانزدهم بکند، مي‌توان از اين ديدار به‌عنوان جدال مربياني ياد کرد که بر لبه تيغ راه مي‌روند و شايد تنها يک باخت تا اخراج فاصله‌دارند.

بازيکنان سابق فولاد رو در روي اين تيم

درگان اسکوچيچ که از اصلي‌ترين منتقدان حضور بازيکنان سرباز در تراکتورسازي محسوب مي‌شود معتقد که تراکتورسازان از سرمايه‌گذاري فولاد خوزستان استفاده کرده و بدون هيچ هزينه‌اي، صاحب بازيکناني شده است که اگر اين بازيکنان سرباز نبودند، تراکتورسازي براي جذب اين بازيکنان بايد ميلياردها پول خرج مي‌کرد.

علي حمودي، بختيار رحماني، سروش رفيعي و احمد عبدالله زاده 4 بازيکني هستند که از تيم فولاد به فوتبال ايران معرفي شدند و جز علي حمودي که پيش از پيوستن به تراکتورسازي، در سپاهان توپ مي‌زد 3 بازيکن ديگر به خاطر مشکلات سربازي مجبور به جدايي از فولاد شدند.

بختيار رحماني، سروش رفيعي و احمد عبدالله زاده که در يکي دو سال گذشته اصلي‌ترين مهره‌هاي اسکوچيچ در ميانه ميدان محسوب مي‌شدند، براي گذراندن خدمت سربازي راهي تراکتور شدند تا به‌نوعي دست وي را در پوست گردو بگذارند.

اصلي‌ترين بازيکني که دراگان کروات اصلي دوست نداشت آن را از دست بدهد، سروش رفيعي است که پس از بختيار، در فولاد خوش مي‌درخشيد و تبديل به بازيکن موردعلاقه وي شده بود.

اسکوچيچ که هميشه غيبت رفيعي را اصلي‌ترين دليل از دست دادن صدرنشيني نيم فصل در سال گذشته عنوان کرده است، عقيده دارد که تنها با حضور سروش رفيعي مي‌توانست سال گذشته قهرمان ليگ برتر فوتبال ايران لقب بگيرد.

قرارگيري اين 4 تن مقابل فولادي که به‌نوعي تيم اول و آخر آنان محسوب مي‌شود، قطعاً جذابيت‌هاي زيادي را دارد.

عاشق اهواز و فولاد هستم اما به مردم آذربايجان و تراکتور تعهد دارم

بختيار رحماني درباره اين رويارويي به خبرنگار تسنيم مي‌گويد: من فوتبال خود را مديون فولاد خوزستان هستم و از اين تيم به فوتبال ايران معرفي شده‌ام اما در حال حاضر بازيکن تراکتورسازي هستم و نهايت تلاش خود را براي موفقيت اين تيم به کار مي‌گيرم.

بازيکن تيم تراکتورسازي مي‌افزايد: مردم اهواز هميشه به من لطف داشته‌اند و من را موردحمايت خود قرار داده‌اند اما من به تراکتورسازي و مردم آذربايجان تعهد دارم و در ديدار جمعه تلاش مي‌کنم بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشته و بازي مفيدي را براي تيم تراکتورسازي انجام بدهم.

تيم‌هاي گل نزن ليگ مقابل يکديگر

ديدار روز جمعه حساسيت‌هاي فراواني را دارد و از 2 تيم فولاد خوزستان و تراکتورسازي نيز مي‌توان وجه تشابهي را پيدا کرد؛ از سومين خط حمله ضعيف و گل نزني که به‌طور مشترک در اختيار 2 تيم قرار دارد تا يکي از ضعيف‌ترين شروع‌هاي تاريخي که به لطف 2 سرمربي خارجي براي تيم‌هاي تراکتورسازي و فولاد رقم خورده، تمام شباهت‌هايي است که اين 2 تيم با يکديگر دارند.

تيم فولاد خوزستان که ضعيف‌ترين خط دفاعي ليگ را به همراه پرسپوليس در اختيار دارد، اين هفته مقابل تيمي قرار مي گيرند که در 389 دقيقه گذشته نتوانسته است دروازه تيمي را باز کند و بايد به انتظار نشست و ديد که کدام تيم مي‌تواند از ديدار روز جمعه سربلند بيرون آمده و 3 امتياز را مال خود کند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 5

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.