1394/07/21 - 10 : 8
کد خبر: 7035
حضور هيات اقتصادي ترکيه در منطقه آزاد ارس
عرب‌باغي: حامي فعاليت‌هاي اقتصادي صادرات محور هستيم
احرار خبر: مديرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با تاکيد بر لزوم توليد محصولات باکيفيت در ارس، توليد و مونتاژ کالاهاي مطرح دنيا و توجه به موضوع برندسازي و جلب رضايت مشتريان را مهم ارزيابي کرد و گفت: از هرگونه فعاليت اقتصادي صادرات محور و مطابق با استانداردهاي جهاني حمايت مي کنيم.

به گزارش احرار خبر، محسن خادم عرب باغي در جلسه با هيات اقتصادي کشور ترکيه با اشاره به مزيت‌هاي سودآور سرمايه گذاري در ارس، گفت: ارس فرصتي بي‌نظير براي حضور سرمايه گذاران ترک است.

وي با بيان اينکه همواره کالاهاي ترکيه نسبت به کالاهاي بي کيفيت ساير کشورها از مقبوليت نسبي در ايران برخوردار بوده است، با تاکيد بر توليد برندهاي برتر دنيا در ارس و تامين بخشي از نياز بازار ايران و صدور به کشور هدف توسط سرمايه گذار خارجي و بخصوص ترک‌ها، توليد و صادرات در ارس را آسان و سودآور اعلام کرد.

وي همچنين توليد بخشي از کالا در يک کشور و تکميل آن در کشور ديگر را سرمايه گذاري کم هزينه و پرسود براي فعالان اقتصادي ايران و ترکيه دانست و گفت: سرمايه گذاري‌هاي مشترک ايران و ترکيه همواره با موفقيت همراه بوده و اين مهم در ارس مشهود مي باشد.

وي اظهار کرد: مزيت هاي رقابتي، گمرکي و سرمايه گذاري منطقه آزاد ارس، فرصتي طلايي براي کسب سود بيشتر و گشايش بازارهاي جديد و ايجاد تنوع در توليد است.

عرب‌باغي، بازار مصرف 75 ميليون نفري ايران و شرايط قانوني و مشوق هاي سرمايه گذاري در ارس و همچنين شرايط فرهنگي و اقتصادي و موقعيت جغرافيايي ايران و ترکيه را يادآور شد و افزود: علاوه بر مزيت هاي قانوني و منطقه‌اي، وجود انرژي، نيروي کار متخصص و مواد اوليه ارزان قيمت در ايران نسبت به کشورهاي خارجي، فرايند بازاريابي، توليد و صادرات را سهل و سريع‌تر کرده است.

شايان ذکر است هيات اقتصادي ترکيه با حضور 21 نفر از فعالان اقتصادي اين کشور از جمله رئيس و اعضاي بازرگانان و صنعتگران ايراني مقيم ترکيه (ايصياد)، رئيس شوراي مشترک بازرگاني ترکيه و ايران، رئيس و اعضاي انجمن کارآفرينان و بازرگانان سيواس (سيوگياد) و شرکت‌هاي فعال در عرصه‌هاي تجارت، خودروسازي، مواد غذايي، فولاد، لوازم پزشکي، راه و مسکن، نساجي، گردشگري، پوشاک، مشاوره اقتصادي، مبلمان و فناوري اطلاعات و ارتباطات ضمن بازديد از مراکز صنعتي و کارخانه هاي فعال و در حال احداث ارس و جلسه با مديرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با فرايندهاي سرمايه گذاري در اين منطقه آزاد آشنا شدند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 5

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.