1391/12/23 - 11 : 02
کد خبر: 642
مديرکل آموزش و پرورش همدان خبر داد
راهيابي 188 اثر دانش‌آموزي به جشنواره نوجوان سالم
مديرکل آموزش و پرورش همدان گفت: در جشنواره نوجوان سالم 188 اثر دانش‌آموزي جمع‌آوري شد که از اين تعداد هفت عنوان فيلم، پنج عنوان مقاله، عکس و تصوير و 176 مقاله ارسال به دبيرخانه جشنواره ارسال شد.
به گزارش احرارنيوز به نقل از فارس ز همدان عباس حسني‌محتشم در جلسه جشنواره دانش‌آموزي نوجوان سالم در همدان اظهار داشت: سال 91 سال پرکار و در عين حال حساسي براي آموزش و پرورش بود؛ چراکه با توجه به مصوبات جديد بايد نظام جديد آموزشي را اجرا مي‌کرديم.
 
وي ادامه داد: تعدادي از افراد به صورت آگاهانه فراتر از مرز‌هاي ايران و برخي‌ها هم ناآگاهانه در داخل کشور مشکلات و چالش‌هايي را پيش روي انقلاب قرار دادند که در اين بين تأثيرگذارترين نهاد آموزش و پرورش را با مشکلات زيادي مواجه ‌کردند.
 
مديرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با وجود تمام محدوديت‌ها توانستيم موقعيت خود را سپري کرده و عملکرد موفقي داشته باشيم.
 
وي تصريح کرد: مجموعه برنامه‌هايي که امسال شروع کرديم و با استدلال و موفقيت به پايان رسانديم؛ اگر براي سال 92 باقي مانده بود نمي‌توانستيم اجرا کنيم.
 
حسني‌محتشم با بيان اينکه در اجراي نظام تحول بنيادين برخي از افرادي صاحب‌نظر نبودند و نظرات غيرفني خود را القا مي‌کردند، عنوان کرد: اين افراد مي‌گفتند که نبايد آموزش و پرورش برنامه‌هاي تحولاتي خودش را شروع کند و اگر آنگونه که آن‌ها مي‌خواستند عقب‌نشيني مي‌کرديم، نمي‌توانستيم اين توفيقات را به دست بياوريم.
 
وي تأکيد کرد: اجراي نظام تحول بنيادين اين شجاعت را در دانش‌آموزان به وجود آورد که نسبت به سال گذشته 112 درصد از دانش‌آموزان در المپيادها شرکت کردند.
 
مديرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به کيفيت قبولي دانش‌آموزان افزود: کيفيت قبولي دانش‌آموزان بيش از 200 درصد افزايش يافته است. 
 
وي با اشاره به بحث مقابله با مواد مخدر و فعاليت‌هاي آموزش و پرورش در اين زمينه تصريح کرد: با فعاليت‌هاي مختلف در آموزش‌ و پرورش شاهد کاهش رفتارهاي پرخطر هستيم.
 
حسني‌محتشم در خصوص فراخوان مقاله با موضوع نوجوان سالم عنوان کرد: در بحث جشنواره نوجوان سالم 188 اثر دانش‌آموزي جمع‌آوري شد که از اين تعداد هفت عنوان فيلم، پنج عنوان مقاله، عکس و تصوير و 176 مقاله ارسال به دبيرخانه جشنواره ارسال شد.
 
وي به هدف از برگزاري جشنواره نوجوان سالم اشاره و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاري اين جشنواره ارتباط بيشتر با خانواده‌ها و دانش‌آموزان و مشخص کردن علت رو‌ي آوردن دانش‌آموزان به دنياي اعتياد است.
 
مديرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: اجراي طرح مدارس عاري از خطر ويژه دانش‌آموزان متوسطه، آموزش مهارت‌هاي مقابله با هدف پيشگيري از اعتياد، توليد محتواي آموزشي، پيشگيري و مراقبت‌ها از ديگر برنامه‌هاي آموزش و پرورش در زمينه پيشگيري از اعتياد بوده است.
 
وي به برگزاري 46 کارگاه شش ساعته اشاره کرد و بيان داشت: کار‌گاه‌هاي مختلف براي هشت هزار و 480 نفر از والدين برگزار شد که در کنار آن، 11 دوره آموزشي 120 نفره به مدت 16 ساعت با حضور يک هزار و 400 نفر شرکت‌کننده انجام شد.
 
حسني‌محتشم در پايان گفت: توزيع  12 هزار برگ کتاب و بروشور، سه هزار و 100 جلد کتاب و يک هزار و 100 لوح فشرده در زمينه‌هاي پيشگيري از اعتياد در آموزش و پرورش از ديگر برنامه‌ها بوده است.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 4

  آخرین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
  پربازدیدترین اخبار
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.