1394/07/18 - 22 : 14
کد خبر: 6019
عجيب ترين روش‌هاي تنبيه کردن در دنيا
تنبيه کردن يکي از روش‌هاي تربيتي مرسوم، از زمان‌هاي گذشته تاکنون بوده است. روش‌هايي که شايد بعضي‌از آن‌ها خيلي خشن يا حتي عجيب‌وغريب باشند!

چوب و فلک معلم، کمربند پدر و دمپايي مادر از ابزارهاي اصلي و نام‌آشناي تربيت کودک در قديم بوده‌اند! البته در بقيه کشورها هم اوضاع همين گونه بوده و از اينچنين ابزارهايي براي تربيت کودکان استفاده مي‌‌کردند. با اينکه با گذشت زمان اين روش‌هاي تربيتي منسوخ شده‌اند؛ اما هنوز هم کساني هستند که از چنين روش‌هاي تربيتي خشن و عجيبي استفاده مي‌کنند.

 تنبيه با خوابيدن با لحاف در آفتاب

معلمان اين کالج در چين براي منضبط کردن دانش آموزان خود دست به اقدام عجيبي زدند و آن‌ها را وادار کردند در حالي که خود را داخل لحاف‌هاي ضخيم پيچيده‌اند، در هواي گرم و فضاي آزاد روي زمين بخوابند. اين تصميم عجيب‌وغريب معلمان به اين خاطر بوده است که بيش از ?? دانشجوي دختر  رختخواب‌هاي خود را مرتب يا اتاق‌هايشان را تميز نکرده بودند. همچنين مربيان اين کالج برخي ديگر از آنها را وادار کردند در حالي که سطل‌هايي را روي سرشان گذاشته و لحافي به دور خود پيچيده بودند و در شرايطي که حدود ???? نفر از هم کلاسي‌هايشان نيز آنها را تماشا مي‌کردند در محوطه وسيعي بدوند. 

چهاردست و پا راه برويد!

باز هم در چين، مدير شرکتي براي تنبيه کردن کارمندانش آن‌ها‌ را مجبور کرد در مسيري عمومي مسافتي را روي چهاردست و پا راه بروند. كارمندان تنبيه شده كه بيش از ??نفر بودند بايد دور يك درياچه تفريحي با نام رويي (Ruyi) را در اين حالت طي مي كردند. البته اين اولين بار نيست و مديران چيني بارها از اين روش براي تنبيه كارمندان خود استفاده مي‌كنند.

تنبيه با پوشيدن يک تيشرت خاص

دختر ده‌ساله آمريکايي هم به خاطر اينکه خود را دختري ?? ساله جا زده بود، توسط پدرش تنبيه شد. اين دختر با وجود  فقط ?? سال سن؛ حدود ??? سانتيمتر قد دارد و همين باعث شده بود که خودش را جاي دختر ?? ساله جا بزند.

پدر هم تنبيهي براي او در نظر مي‌گيرد که همه سن واقعي او را بفهمند. او لباسي براي او مي‌خرد که روي آن نوشته است من ?? سال سن دارم. پشت اين لباس هم نوشته شده است من کلاس پنجم دبستان هستم. پدر درباره دليل کارش مي‌گويد: «او تازه در اين شبکه هاي اجتماعي دوست هم پيدا کرده است و با هم بيرون هم رفته اند و اين بر خلاف قوانين من است.»

تنبيه با رد شدن با موتور

يک معلم هندي هم براي تنبيه دانش آموزان خود با موتور از روي دست آنها رد مي شود. عکس اين تنبيه در فضاي مجازي واکنش‌هاي مختلفي در بر داشته است.

تنبيهي که به مرگ دانش‌آموز منجر شد

يک معلم ابتدايي در چين براي تنبيه دانش آموزان خود به دليل صحبت کردن در کلاس درس آنها را وادار به نوشتن ???? بار عذر خواهي کرده بود و معلم پسر دانش آموزي را پس از پيروي نکردن از اين دستور، وادار کرد تا خود را از پنجره به بيرون پرتاپ کند و پسرک اين بار در خواست معلم را اجابت کرد و پدر و مادر و خود را عزادار کرد!

پدر و مادر که فرزند خود را به خاطر اين تنبيه غير اخلاقي از دست داده بودند، خواستار اخراج اين معلم از مدرسه شدند.

برچسب گذاشتن روي دهان به خاطر پرحرفي

معملي با نوار چسب دهان دختري که سر کلاس از حرف زدن دست برنمي داشت را بست. اسميت ?? ساله مجبور شد به دليل حرف زدن زياد با ديگر شاگردان ، ?? دقيقه با دهان بسته شده با چسب بنشيند. اين تحقير شدن در کلاس وقتي به انتها رسيد که معلم علوم فهميد که نبايد اين کار را مي کرد و چسب را از دهان او باز کرد. مسئولان مدرسه عمل معلم را «اشتباه از روي ندانم کاري» نام بردند و او نيز از دانش آموز و خانواده‌اش عذرخواهي کرد ولي هيچ اقدام انضباطي ديگري براي وي انجام نشد.

 

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 4

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.