1394/07/18 - 11 : 9
کد خبر: 6014
جشنواره ملي عکس فيروزه در تبريز برترين هاي خود را شناخت
احرار خبر: ششمين جشنواره ملي عکس فيروزه با معرفي آثار برتر در چهار بخش عکس نوشت، زيبايي هاي تبريز، پرتره محيطي و چهره جمعه شب طي آييني در تبريز به پايان رسيد.

به گزارش احرار خبر ، هيات داوران در هر بخش، دو نفر را به عنوان نفرات تقديري و سه نفر را به عنوان منتخبان جشنواره معرفي کرد.
در بخش عکس نوشت، ضياء وظيفه شعاع ، بهبود زارعي و زري عابديني به ترتيب اول تا سوم شدند و از شيوا خادمي و حسن مرادي تقدير شد.
در بخش زيبايي هاي تبريز ، علي اکبر مطلوبي از تبريز، سروش جواديان از تهران و مهران واحدي از تبريز به ترتيب اول تا سوم شدند و از مونا رهنماي جلالي از تبريز و صادق ذبّاح از مشهد تقدير شد.
در بخش چهره شهر، محمد بقال اصغري از تبريز، نعمت معيني از سبزوار و سحر رحمدل از تبريز اول تا سوم شدند و از رضا خالدي و بهاره محمديان تقدير شد.
در بخش پرتره محيطي، حامد اخلاقي از شيراز، سعيد صادقي از تبريز و امين بَحراني از اوز (استان فارس) اول تا سوم شدند و مجيد شقاقي فلاح از مشهد و امير اطمينان از تبريز تقدير شد.
شهردار کلانشهر تبريز در آيين اختتاميه اين جشنواره ، اضافه شدن عنوان پايتخت عکاسي جهان اسلام به تبريز را شايسته شهر فرهنگ ساز تبريز دانست.
صادق نجفي گفت: اين مايه افتخار تبريز است که هم اکنون اين شهر به عنوان نماينده اطلس شهرهاي جهان اسلام ، پايتخت قالي جهان و پايتخت نگارگري جهان اسلام معرفي شده و اضافه شدن پايتخت عکاسي جهان اسلام به اين شهر، شايسته تلاش هاي مستمر فعالان فرهنگي و هنرمندان عکاس شهر است.
وي حضور هنرمنداني از شهرهاي دور و نزديک کشور را در اين جشنواره مايه مباهات شهر تبريز دانست و افزود: از قديم و در متون مختلف بر مهمان دوستي مردم تبريز تاکيد شده و بسيار شنيده ايم که «شهر تبريز است و جان قربان جانان مي کند/سرمه چشم از غبار کفش مهمان مي کند» و اين مساله نشان دهنده گشاده رويي مردم تبريز براي پذيرايي از مهمانان به خصوص هنرمندان است.
نجفي گفت: مجموعه شهرداري تبريز و همچنين سازمان فرهنگي هنري اين شهرداري به عنوان بازوي اجرايي اقدامات فرهنگي هنري در شهر بر استمرار و گسترش جشنواره عکس فيروزه تاکيد دارند و به اميد خداوند متعال و با ياري هنرمندان و دلسوزان، شاهد روند رو به رشد اين جشنواره در سالهاي آتي هم خواهيم بود.
وي توجه به جلوه هاي مختلف شهر تبريز و ثبت زيبايي هاي اين شهر در قالب اين جشنواره را شايسته دانست و افزود: با انتشار کتاب عکس هاي برگزيده، امکان معرفي اين تصاوير و همچنين جلوه هاي متنوع شهر تبريز به ديگر هموطنان فراهم مي شود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 5

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.