1394/07/15 - 11 : 5
کد خبر: 5970
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي:
رئيس‌جمهور به قول خود درباره احياي درياچه اروميه عمل کند
احرار خبر: نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي با اشاره به بحران خشک شدن درياچه اروميه گفت: با بيشتر وزيران در اين باره صحبت‌هايي شده است و بايد رئيس‌جمهور به قول خود در اين باره عمل کند.

به گزارش احرار خبر، آيت‌الله محسن مجتهدشبستري در جمع مردم عجب‌شير با بيان اينکه در روز غدير دين اسلام تکميل شد خاطرنشان کرد: غدير خم همواره با ولايت گره خورده و همه ما بايد توجه لازم به اين اصل مهم داشته باشيم.

وي افزود: اگر در جامعه اي بهترين قوانين و مقررات باشد ولي آن جامعه از نعمت رهبري بهره‌مند نباشد آن جامعه ناقص است.

رئيس شوراي عالي مجمع جهاني اهل بيت(ع) افزود: بهترين قوانين براي جوامع اسلامي قرآن است که عترت نيز مکمل آن است و ما شيعيان به اين مسئله مفتخريم که قرآن و عترت را در کنار هم قبول داريم.

وي با اشاره به اينکه ملت‌ها و جوامع مختلف در فاجعه منا به بي‌کفايتي مقامات آل‌سعود پي بردند و ديدند که آل سعود لياقت اداره موسم حج را ندارد، افزود: اميدواريم ملت‌ها، دولت‌ها را مجبور کنند تا نسبت به تجديد نظر در رابطه با اداره حرمين شريفين اقدام کنند.

امام جمعه تبريز با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري گفت: هشدار رهبري باعث شد تا پيکرهاي مطهر حاجيان را با عزت به کشور بفرستند، در واقع آل‌سعود با اين حرکت عقب‌نشيني خود را اعلام کرد.

وي در بخش ديگر از سخنان خود با بيان اينکه ما بايد به شيعه بودن و داشتن ولايت فقيه مفتخر باشيم، افزود: خداوند متعال وجود ولايت فقيه را در ايران ارزاني داشت که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامي مردم کشور عزيزمان از اين نعمت بزرگ بهره‌مند شوند.

آيت‌الله مجتهدشبستري ادامه داد: مردم ايران اين حقيقت را درک کرده‌اند که وجود ولايت فقيه باعث آرامش و آسايش مردم  شده است.

وي خاندان پهلوي را رژيم فاسد برشمرد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس رهنمودها و تدابير امام خميني (ره ) باعث شد تا ايران از اين جنگ سربلند بيرون بيايد.

امام جمعه تبريز ادامه داد: بعد از رحلت حضرت امام خميني (ره)، مديريت و تدابير مقام معظم رهبري و پشتيباني مردم از ولايت فقيه باعث شد فتنه‌هاي بعد از انقلاب خنثي شوند.

وي در ادامه گفت: پکپارچگي مسئولان باعث مي‌شود که مردم نيز با هم متحد شوند و برگزاري مراسم‌هاي ملي و مذهبي به اين امر کمک مي‌کند تا مردم به يکديگر نزديک‌تر شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به بحران خشک شدن درياچه اروميه گفت: با اکثر وزيران در اين رابطه صحبت‌هايي شده است و بايد رئيس‌جمهور به قول خود در اين باره عمل کند و عمليات اجرايي اين پروژه شتاب بيشتري به خود گيرد.

وي با بيان اينکه شهرستان عجب‌شير بيشترين ضرر را از درياچه اروميه مي‌بيند، خاطرنشان کرد: بحران درياچه اروميه فقط مختص يک استان نيست، با خشک شدن درياچه اروميه چند استان ديگر نيز متضرر خواهند شد و حيات اين استان‌ها به خطر خواهد افتاد.

 آيت‌الله مجتهدشبستري در بخش پاياني سخنان خود گفت: جوانان و نوجوانان امروز در خطر تهاجم فرهنگي هستند و بايد والدين مراقب فرزندان خود باشند تا مورد اين حمله فرهنگي قرار نگيرند.

وي با درخواست از روحاني‌هاي محلات گفت: روحاني‌هاي محلات بايد با برگزاري کلاس‌ها و همايش‌هاي روشنگري و بصيرتي نقشه دشمنان اسلام و کشور عزيزمان را نقش بر آب کنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 1

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.