1394/07/15 - 10 : 59
کد خبر: 5967
نماينده شهرداران کشور:
لزوم اجراي منسجم قانون «تخصيص بخشي از جرائم راهنمايي ‌و‌ رانندگي به شهرداري‌ها»
احرار خبر: نماينده شهرداران کشور بر لزوم اجراي منسجم قانون «تخصيص بخشي از جرايم راهنمايي ‌و‌ رانندگي به شهرداري‌ها» تاکيد کرد.

به گزارش احرار خبر به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، صادق نجفي به همراه رئيس شوراي اسلامي شهر تبريز و رئيس شوراي استان آذربايجان‌شرقي با فرماندهي ‌انتظامي ديدار کرده و ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي، بر لزوم افزايش هماهنگي و تعامل مجموعه انتظامي استان و مديريت شهري تبريز تاکيد کرد.

وي با اشاره به جايگاه بي‌بديل نيروي انتظامي در روند توسعه و پيشرفت گفت: شاخص‌هاي مختلف توسعه، تنها در صورتي ارزشمند است که جامعه از امنيت و آرامش کامل بهره‌مند باشد؛ اين نقش حياتي در کشورمان، بر عهده نيروي انتظامي مقتدر و پرصلابتي است که با ايثار و همت‌ خود، استان آذربايجان‌شرقي و شهر تبريز را به يکي از امن‌ترين نقاط کشور تبديل کرده‌ است.

نجفي تلاش براي حل معضل ترافيک را محور همکاري مديريت شهري تبريز و نيروي انتظامي استان خواند و گفت: شهرداري تبريز در دو سال گذشته بخش عمده‌اي از همت عمراني خود را صرف روان‌سازي گره‌هاي ترافيکي کرده است.

شهردار تبريز افزايش تعداد دوربين‌هاي کنترل ترافيک و توسعه زيرساخت‌هاي تردد را از ديگر اقدامات شهرداري در حوزه ترافيک خواند و ادامه داد: برنامه و بودجه سال جاري، با اولويت ايجاد تحول چشمگير در آسفالت مورد مطالعه قرار گرفته است؛ بر اين اساس، امروز شاهد آسفالت‌ريزي‌هاي اساسي و اصولي در جاي‌جاي شهر هستيم که بي‌شک اين امر نيز در روان‌سازي مسيرهاي پرتردد و کاهش تصادفات موثر خواهد بود.

نجفي تعامل پليس و مديريت شهري تبريز را موثر خواند و افزود: بخش مهمي از برنامه‌هاي فرهنگي شهرداري تبريز در حوزه ترافيک، با حضور کارشناسان خبره راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي استان پيگيري مي‌شود.

وي با بيان اين که دستاوردهاي مديريت شهري، مرهون مديريت هماهنگ شهري و استاني است، گفت: معتقديم همکاري و تعامل دو طرف، بي‌ آن‌که حد و مرزي داشته باشد، مي‌تواند به صورت هدفمند پيگيري شود.

شهردار تبريز با اشاره به هزينه‌هاي چشمگير اقدامات شهرداري در حوزه ترافيک، بر لزوم اجراي منسجم قانون «تخصيص بخشي از جرايم راهنمايي ‌و‌ رانندگي به شهرداري‌ها» تاکيد کرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 5

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.