1394/07/01 - 7 : 42
کد خبر: 5828
جدال دبيري با سربازان مقاومت در سايه بحران کمبود بازيکن
احرار خبر: تيم فوتسال دبيري روز چهارشنبه در حالي به مصاف مقاومت البرز مي‌رود که اين تيم به دنبال جدايي بهروز جعفري و محمد وزيرزاده با مشکل کمبود بازيکن مواجه است.

به گزارشاحرار خبر، هفته يازدهم ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي کشور، از ساعت 17 روز چهارشنبه يکم مهرماه، با برگزاري 7 ديدار در 6 شهر کشور، کليد مي‌خورد و در يکي از اين ديدارها، دبيري تبريز ميزبان مقاومت البرز است.

پس‌از آنکه دبيري تبريز، فصلي ناکام را با مربيگري حسين شمس و جواد اصغري مقدم پشت سر گذاشت، مديران اين باشگاه خصوصي ضمن دادن فرصتي ديگر به سرمربي جوان خود، برنامه‌ريزي‌ها و تدابيري براي قرار گرفتن در بين 4-5 تيم نخست جدول انديشيدند.

البته در همان هفته‌هاي نخست، نمايش منسجم و يکدست بازيکنان، نويد فصلي موفق را، براي سرخ پوشان مي‌داد، اما از هفته‌هاي بعد، نتايج زيگزاگي و پرنوسان، گريبان گير اين تيم شد؛ نتايجي که تا حد زيادي، نشأت‌گرفته از کمبود بازيکن در اين تيم بود.

علاوه بر جدايي بهروز جعفري در همان ابتداي فصل و ناکامي باشگاه در جذب دروازه‌بان خارجي، محمد وزيرزاده نيز که از مس سونگون راهي دبيري شده بود، به‌دليل مشکلات شخصي و خانوادگي، اين تيم را ترک کرد تا دست جواد اصغري مقدم، خالي‌تر از هر زماني باشد.از سوي ديگر گاهي اتفاقاتي همچون محروميت يا مصدوميت بازيکنان کار را براي قهرمان سابق کشورمان سخت‌تر مي‌کند.

فرهاد فخيم، ستاره سرخ پوشان، در اين‌باره مي‌گويد: برخي از نفرات خيلي نمي‌توانند کمک کنند و در واقع تيم روي تلاش 4-5 نفر مي‌چرخد، با کمبود بازيکن مواجه هستيم و باشگاه بايد در اولين فرصت، نفرات جديدي براي تيم بخرد، چراکه با بازيکنان فعلي نمي‌توانيم تا پايان فصل ادامه دهيم.

از سوي ديگر، رضا موثق، با تائيد سخنان هم‌تيمي خود، تأکيد مي‌کند: ما اول فصل، بهروز جعفري را از دست داديم و بعد از آن، محمد وزيرزاده از تيم جدا شد و اين در حالي‌ بود که باشگاه، روي اين نفرات حساب کرده بود. به همين دليل، اکنون، وقتي بازيکني محروم يا مصدوم مي‌شود، از لحاظ نفرات احساس کمبود مي‌کنيم، ولي اميدوارم در ادامه اين مشکل هم رفع شود.

مقاومت البرز، لشکري از سربازان

در سال‌هاي گذشته از نبود باشگاه‌هاي نظامي، به ‌عنوان يکي از کمبودهاي ليگ برتر فوتسال کشور، نام برده مي‌شد که اين مشکل، تا حدي با ظهور باشگاه مقاومت کرج رفع شد. با اين‌حال به اعتقاد کارشناسان، اين تيم نتوانست نقش تراکتورسازي و ملوان را در فوتسال ايفا کند.

از سوي ديگر، اين تيم در سال گذشته با مشکلات عديده‌اي دست‌به گريبان بوده و شديداً از مشکلات مالي و امکاناتي رنج مي‌برد، حتي کار به ‌جايي کشيد که گفته مي‌شد، ديگر در سال جديد، شاهد حضور مقاومتي‌ها در ليگ برتر نخواهيم بود، که البته اين مشکل با تلاش مديران و مسئولان استان البرز، برطرف شد.

علي‌رغم اينکه تيم مقاومت توانسته در فصل جديد، نتايج متوسط و تا حدي قابل‌قبول، کسب کرده و با 12 امتياز در رده نهم جاي بگيرد، اما به نظر مي‌رسد، بيش‌تر تلاش بازيکنان اين تيم، براي اثبات توانايي‌هاي فردي براي ترانسفر به تيم‌هاي مطرح صرف مي‌شود؛ موضوعي که برترين گلزن فعلي ليگ برتر و تيم دبيري نيز بدان معتقد است.

فخيم مي‌گويد: بازيکنان مقاومت اکثراً سرباز هستند و تمام تلاششان را مي‌کنند خود را نشان دهند و سال بعد به تيم‌هاي ديگر بروند.

وي تأکيد مي‌کند: بازي سختي داريم اما مي‌توانيم با کمک هواداران 3 امتياز را به دست آوريم.

محکوم به برد هستيم!

تيم دبيري هم‌اکنون با 14 امتياز و با توجه به تفاضل گل، در رده ششم جدول حضور دارد و اين شانس را دارد که با کسب 3 امتياز اين ديدار خانگي، علاوه بر حفظ رده فعلي خود حتي يکي دو جايگاه بالاتر هم برود.

اما از سوي ديگر با توجه به نزديکي امتيازات تيم‌ها، بعيد نيست رتبه ششم را به تيم‌هايي همچون ميثاق تهران، ياسين پيشرو قم و حتي حريف فرداي خود، مقاومت واگذار کند که با اين اوصاف قطعاً فرصتي براي اشتباه و لغزش وجود ندارد و سرخ پوشان آذربايجان بايستي پيروز از سالن علوم پزشکي خارج شوند.

رضا موثق دروازه‌بان بومي اين تيم مي‌گويد: مقاومت امسال با توجه به بازيکنان جواني که دارد، نتايج خوبي گرفته است و تساوي با فرش آرا ، برد جلوي گيتي پسند و بقيه بازي‌ها اين موضوع را ثابت مي‌کند.

وي ادامه مي‌دهد: بااين‌حال ما محکوم به برد هستيم و به لطف خدا و حمايت تماشاگرانمان سه امتياز اين بازي خانگي را کسب مي‌کنيم.

بحث حضور بازيکنان در قهوه‌خانه‌ها و مصرف دخانياتي همچون سيگار و قليان در سال‌هاي اخير همواره از موضوعات جنجالي و پرحاشيه فوتبال ايران بوده است. اما اين روزها پاي اين معضل به فوتسال هم کشيده شده و مشاهده فوتساليست‌ها در قهوه‌خانه‌ها حسابي خبرساز شده است.

حتي گفته مي‌شد در هفته‌هاي گذشته بازيکنان حريف قبل از ديدار با دبيري به‌طور دسته‌جمعي اقدام به کشيدن قليان کرده بودند.

بااين‌حال ملي‌پوش سال‌هاي گذشته تيم دبيري، رسانه‌اي کردن اين مسائل را درست نمي‌داند و معتقد است: اين موضوع ورود به جنبه‌هاي خصوصي يک بازيکن حرفه‌اي است و در خارج از ايران هم ديده ‌شده که بازيکنان سيگار مي‌کشند. فکر مي‌کنم اين بحث را خيلي بزرگ کرده‌اند درحالي‌که باشگاه و مربي مي‌توانند در چارچوب مسائل ورزشي درباره بازيکن تصميم بگيرند.

عليرضا رمضاني به همراه ولي صفارها، حسن کشاورز و يوسف افضلي قضاوت اين ديدار را بر عهده دارد و حميدرضا رستمي نيز ناظر داوري خواهد بود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 6

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
سد نهند تبريز سرريز شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.