1394/06/29 - 7 : 41
کد خبر: 5794
فرمانده سپاه عاشورا:
دشمن مجبور شد در ميز مذاکره حاضر شود
احرار خبر: فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن مجبور شد که در ميز مذاکره با جمهوري اسلامي ايران حاضر شود؛ چرا که مطمئن بود هر اقدام جنگي و سياست احمقانه نسبت به کشور با مقاومت نيروهاي مسلح هميشه در صحنه ايران مواجه مي‌شود.

به گزارش احرار خبر ، سردار غلام عسگر کريميان در نشست خبري به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه استان در تبريز که با حضور تمامي فرماندهان نيروهاي مسلح مستقر در استان برگزار شد، با بيان اينکه استکبار جهاني از سال 1342 تلاش داشتند تا انقلابي رخ ندهد، اظهار داشت: استکبار به ويژه آمريکا تلاش کردند تا اين انقلاب رخ ندهد و اگر انقلابي رخ بدهد به پيروزي نرسد که با عنايات الهي و رهبري امام راحل و فداکاري مردم اين انقلاب به پيروزي رسيد و پس از پيروزي انقلاب اسلامي شديدترين هجمه‌ها عليه انقلاب اسلامي صورت گرفت و با وجود تمام اين کارشکني‌ها انقلاب اسلامي سرپا ايستاد.

فرمانده سپاه عاشورا يادآور شد: آغاز جنگ تحميلي با هدف شکست انقلاب و مقاومت مردم آغاز شد و دشمن با حادثه بزرگي به نام جنگ نتوانست به اهداف خود برسد و ناکام ماند.

کريميان تاکيد کرد: بعد از جنگ نيز هجمه‌هاي مختلف فرهنگي و اقتصادي تشديد شد و دشمن با تمام قوا عليه ايران اسلامي وارد کارزار شده که در اين ميان نيز به شکست رسيد و با توجه به قدرت بازدارندگي ايران و نيروهاي مسلح و تجهيزات پيشرفته آنان و فرار از انزواي سياسي نتوانست در گزينه نظامي به موفقيتي برسد و نتواند جولان دهد و مجبور شد پشت ميز مذاکره بنشيند و جبهه ديپلماسي در برابر دشمن شکل گرفت و ملت ايران از مسئولان ديپلماسي خود حمايت کرد.

وي عنوان کرد: دشمن دست خود را بالا برد و جبهه مقاومت ايران اسلامي در داخل و خارج از بسياري از موانع متوقف کننده کشور عبور کرد و امروز هفته گراميداشت دفاع مقدس را در حالي برگزار مي‌کنيم که اين دفاع مقدس الگو دهنده بسياري از حرکت‌هاي آزاديخواهانه در جهان است.

وي با اشاره به برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برنامه‌هاي اين هفته با رژه و اقتدار نيروهاي مسلح و نمايش توانمندي و نوآوري در صنعت علمي و دفاعي کشور آغاز مي‌شود.

 

برگزاري نمايشگاه دفاع مقدس در تبريز

کريميان اضافه کرد: تبيين نقش آذربايجان شرقي در دفاع مقدس در نمايشگاه بين‌المللي تبريز از 31 شهريور ماه آغاز و به تصوير کشيده مي‌شود و اين نمايشگاه 6 روز به طول خواهد کشيد و شوراي اداري استان در اين نمايشگاه برگزار شده و امام جمعه تبريز نيز در افتتاحيه اين نمايشگاه حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: برگزاري برنامه غبارروبي مزار شهدا، برگزاري يادواره‌هاي متعدد شهدا در استان، ديدار با ائمه جمعه در تبريز و ساير شهرها و برگزاري همايش فرماندهان دفاع مقدس از ديگر برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس است.

کريميان از برپايي بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي صحرايي حضرت فاطمه زهرا(س) چاراويماق در آستانه هفته دفاع مقدس با مشارکت بسيج جامعه پزشکي، دانشگاه علوم پزشکي تبريز، شبکه بهداشت و درمان چاراويماق و سپاه اين شهرستان خبر داد و گفت: در اين بيمارستان از سوي تيم‌هاي پزشکي به 30 هزار نفر خدمات دندانپزشکي، چشم پزشکي، اطفال، تزريقات، داروخانه و اورژانس ارائه مي‌شود.

وي عنوان کرد: ديدار با خانواده‌هاي شاهد و جشنواره فيلم کوتاه بسيج نيز مورد توجه است و در برنامه‌هاي سال‌جاري جشنواره شعر استاني بسيج را نيز خواهيم داشت تا نسل جوان بيشتر با ارزش‌هاي دفاع مقدس آشنا شوند.

برگزاري 2 هزار يادواره شهدا

کريميان خاطرنشان کرد: همراه کردن جوانان و نوجوانان با برنامه‌هاي دفاع مقدس مورد توجه خاص است تا بتوانيم انتقال دهنده اين ارزش‌ها به نسل‌هاي آتي باشيم.

فرمانده سپاه عاشورا به برگزاري يادواره‌هاي شهدا در استان اشاره کرد و گفت: در مدت يک سال اخير حدود 2 هزار يادواره شهدا در نقاط و توسط بخش‌هاي مختلف استان برگزار شده اما اين موضوع رسالتي همگاني است.

راهبرد دفاعي کشور دفاع مردمي است/تاکتيک دفاعي موزائيکي

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه راهبرد دفاعي کشور دفاع مردمي است، تصريح کرد: در ساختار نظامي کشور و آموزش‌ها به هيچ وجه حمله به ديگران پيش‌بيني نشده و دکترين نبرد نامتقارن نيروهاي مسلح براساس تاکتيک‌ها و عمليات‌هاي دفاعي است.

فرمانده سپاه عاشورا با بيان اينکه دفاع از ميهن جزو واجبات است، افزود: سپاه و بسيج جزو سازمان‌هايي است که در تمام مقاطع پدافندي، دفاعي عمل‌کرده و در حال حاضر هم در آمادگي کامل قرار دارد.

وي با بيان اينکه معتقد هستيم دشمن منطقه‌اي که بتواند ايران را تهديد کند نداريم، گفت: تاکتيک دفاعي موزائيکي در دستور کار سپاه پاسداران بوده و براي هر نقطه‌اي از استان نيز عمليات‌هاي مختلف طرح‌ريزي شده است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 3

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
سد نهند تبريز سرريز شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.