1394/06/24 - 21 : 10
کد خبر: 5745
دنبال اعداد و ارقام نيستم
مظلومي: مي‌خواهيم هفته به هفته تماشاگران بيشتري را به ورزشگاه بکشانيم
احرارخبر: سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: تماشاگران از ما فوتبال زيبا مي‌خواهند و تلاش من اين است که هفته به هفته تماشاگران بيشتري به ورزشگاه بکشانيم.

، پرويز مظلومي پس از برتري 2 بر صفر استقلال مقابل گسترش فولاد در هفته ششم ليگ برتر اظهار داشت: در اين سه امتياز را گرفتيم و هدف‌مان نيز همين بود. به دو تيم تبريک مي‌گويم که بازي خوبي انجام دادند. البته تيم گسترش فولاد هم پابه‌پاي ما دويد و موقعيت‌هايي داشت.

وي افزود: هدف ما اين بود که توپ گيري کنيم و فضا از بازيکنان گسترش فولاد بگيريم. اگر عقب بازي کرديم به خاطر برنامه‌يمان بود. در نيمه نخست اشتباهاتي داشتيم که در نيمه دوم کمتر شد. بازيکنان ما در ضد حمله خوب کار کردند و اگر در موقعيت‌ها دقت مي‌کردند مي‌توانستند گل‌هاي بعدي را به ثمر برسانند. در مجموع بازي خوبي انجام شد و فکر مي‌کنم تماشاگران از اين بازي لذت بردند.

سرمربي استقلال با بيان اينکه گسترش فولاد بازيکنان خوبي دارد، تصريح کرد: حريف ما تيم کوچکي نبود و از کادر فني و بازيکنان توانمندي برخوردار است. اين موضوع را بايد بگويم که در طول بازي نمي‌توان 90 دقيقه را در اختيار گرفت و گسترش فولاد موقعيت‌هايي در اين بازي داشت و مي‌توانست به گل برسد. ما 20 روز تمرينات فشرده برگزار کرديم و با توجه به اينکه در جام حذفي بازي سنگيني نداشتيم ديدار با گسترش فولاد کمي برايمان سنگين بود.

مظلومي ادامه داد: با توجه به اينکه چند بازيکن ملي‌پوش و اميد ما 3،4 روز بود که به تيم اضافه شده بودند تنها مجبور شديم تمرينات ريکاوري براي آنها در نظر بگيريم. با اين حال در ديدار مقابل گسترش فولاد به دنبال برد بوديم که خوشبختانه به آن رسيديم.

وي در مورد استقبال کم تماشاگران از اين ديدار عنوان کرد: شايد به خاطر مسيري که براي ورود به ورزشگاه وجود دارد تماشاگران استقبال نکردند اما در تهران 40،50 هزار نفر براي ديدن بازي استقلال به ورزشگاه مي‌آيند. در تبريز براي تراکتورسازي هم هوادار زيادي نمي‌آيد و آن هم شايد به خاطر برخي مشکلات ديگر است. ما به شهرستان‌ها که مي‌رويم 7،8 هزار تماشاگر براي ما مي‌آيند اما در تبريز نمي‌دانم چه مشکلاتي وجود دارد که نمي‌آيند.

سرمربي استقلال خاطرنشان کرد: تصور مي‌کنم که توقعات تماشاگران از ما زياد شده است، باز هم مي‌گويم که براي بازي‌هاي تراکتورسازي هواداران زيادي در ورزشگاه حضور پيدا نمي‌کنند اما در ورزشگاه آزادي تماشاگران ما نسبت به قبل بيشتر شده‌اند. تماشاگران از ما فوتبال زيبا مي‌خواهند و تلاش من اين است که هفته به هفته تماشاگران بيشتري به ورزشگاه بکشانيم.

مظلومي در مورد اينکه چرا استقلال در اين ديدار عقب‌تر بازي مي‌کرد، گفت: نمي‌خواستيم مانند بازي قبل سراسيمه حمله کنيم، به دنبال اين بوديم که حريف را به جلو بکشانيم و به همين خاطر در نيمه اول کمتر موقعيت به دست آورديم اما در نيمه دوم حريف را وادار با اشتباهات کرديم تا به هدفمان برسيم. مسلما اگر حريف اشتباه نمي‌کرد ما هم گل نمي‌زديم.

وي ادامه داد: از بدشانسي ما اين بود که 2 بازيکن مصدوم شدند و نتوانستيم نيروهاي تهاجمي مانند پروپيچ و آرش برهاني به ميدان بفرستيم. متأسفانه تعويض‌هاي ما باعث شد که کمي تدافعي شويم.

سرمربي استقلال در خصوص امکانات ورزشگاه گسترش فولاد تصريح کرد: همه چيز خوب است و کمي بايد سرمايه‌گذاري شود. فقط رختکن‌هاي ورزشگاه حرفه‌اي نيست و همين الان در رختکن شرايط سختي داشتيم. در مجموع ورزشگاه زيبا است و تبريز لياقت داشتن ورزشگاه زيباتر را دارد.

مظلومي در پاسخ به اين سوال که آيا به دليل ناراضي بودن از عملکرد خسرو حيدري اين بازيکن را تعويض کرد، گفت:‌ اينطور نيست و ما به حيدري استراحت داديم. چند روز ديگر بازي مقابل نفت تهران داريم و خواستيم که به حيدري استراحت بدهيم.

وي در خصوص کري‌خواني هواداران با اعداد گفت: من وارد اين بحث‌ها نمي‌شوم و دنبال اعداد نيستم. اين عددها بين هواداران وجود دارد و کري‌هايي است که نمي‌شود جاي آن را گرفت.

مظلومي در خصوص اهداف استقلال گفت: دنبال اين هستيم که کيفيت بازي‌هايمان را هفته به هفته بالا ببريم و جزو مدعيان قرار بگيريم. اگر مدام بخواهيم بازيکنان را به تمرينات بدنسازي و دوباره به بازي‌ها برگردانيم دلزده مي‌شويم اما اگر هفته به هفته مسابقات برگزار شود شرايط بهتر از اين خواهد شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 8

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
سد نهند تبريز سرريز شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.