1394/06/24 - 21 : 13
کد خبر: 5744
8 فرصت گلزني را از دست داديم
کمالوند: توپ‌هاي ما دست مهاجمان استقلال بود،60گل به ما مي‌زدند
احرارخبر: سرمربي تيم فوتبال گسترش‌فولاد گفت: مقابل استقلال 8فرصت گلزني داشتيم که از آنها استفاده نکرديم.

، فراز کمالوند پس از شکست 2 بر صفر خانگي تيمش مقابل استقلال در کنفرانس خبري اظهار داشت: بازي خوبي بود و فکر مي‌کنم مالکيت توپ و موقعيت‌هاي ما بيشتر از استقلال بود. شايد 8-7 موقعيت خوب گلزني داشتيم اما آنها بهتر از موقعيت‌ها استفاده کردند.

وي افزود: بازيکنان ما در اين بازي موقعيت‌هاي خوبي از دست دادند و آنها بي‌دقتي کردند که اين اتفاق در بازي‌هاي قبلي نيز افتاده بود. در اين بازي 2 اتفاق مشکوک هم رخ داد که يکبار پاي شهرام گودرزي را در محوطه جريمه کشيدند و يکبار هم روي محمد ابراهيمي حرکت مشکوک به پنالتي صورت گرفت که اميدوارم اين 2 صحنه پنالتي نباشد چون اگر اينگونه مي‌شد روند بازي تغيير مي‌کرد. در يک صحنه روزبه چشمي مي‌توانست کارت زرد دوم را بگيرد و اخراج شود اما داور با او مهرباني کرد.

سرمربي گسترش فولاد تبريز با بيان اينکه مالک باشگاه و اعضاي هيئت مديره از او خواسته‌اند تيم وارد حاشيه نشود تأکيد کرد: اگر دقت کرده باشيد از زماني که من سرمربي گسترش شده‌ام حتي يکبار اخراج نشده‌ام و تذکري هم نگرفته‌ام. وقتي جايي قانونمند عمل مي‌کند ما هم بايد قانونمند جلو برويم و مطمئنا اگر اتفاق رخ داده باشد که ما متضرر شده باشيم انتظارمان اين است که با مسببان اين اتفاق به صورت قانوني برخورد شود. در بازي با استقلال ديديد که بازيکنان گسترش فولاد اخطاري نگرفتند و خود هم تذکري نداشتم که اين به سياست‌هاي باشگاه باز مي‌گردد. فيلم بازي را خواهيم ديد و اگر به قطعيت برسيم ضرر کرده‌ايم از راه قانوني اقدام خواهيم کرد.

کمالوند با اشاره به اينکه درويش يکي از بازيکنانش را از دست داد و اين موضوع به گسترش فولاد ضربه زد خاطرنشان کرد: عدم حضور درويش به تيم ما لطمه وارد کرد و بايد فکري براي جاي خالي او کنيم. متأسفانه ديديد که بازيکنان ما در اين بازي چگونه موقعيت‌ها را از دست دادند و در نيمه نخست چند موقعيت بسيار خوب توسط شهرام گودرزي و محمد ابراهيمي از دست رفت که از دست رفتن  اين موقعيت‌ها فرصت را به استقلال داد.

وي با تأکيد بر اينکه استقلالي‌ها فشرده بازي مي‌کردند و چشم به ضدحمله داشتند گفت: استقلال آنقدر فشرده بازي مي‌کرد که راه‌هاي نفوذ را بسته بود. وقتي مي‌بينيد تيمي مثل گسترش در بازي مقابل يک تيم بزرگ تا اين حد مالکيت توپ را در دست دارد، يعني مي‌تواند به پيروزي هم فکر کند اما متأسفانه بچه‌هاي ما خوب کار کردند در حالي که مي‌توانستيم مقابل استقلال پيروز ميدان باشيم. باز هم مي‌گويم که استقلال تيم قدرتمندي بود آنها پرمهره‌ترين تيم ليگ هستند و در بالاي جدول حضور دارند. با اين حال بازي با استقلال براي ما تمام شد و خودمان را آماده مي‌کنيم که در بازي بعدي موفق شويم.

سرمربي گسترش فولاد با تمجيد از عملکرد مهدي رحمتي گفت: رحمتي امروز عالي کار کرد و 3،4 توپ خوب را از مهاجمان ما گرفت.

کمالوند درباره اينکه داريوش شجاعيان بازيکن تيمش در اين بازي چندان خوب نبود خاطرنشان کرد: اين بازيکن از زماني که پدرش را از دست داد تنها 2 جلسه با ما تمرين کرد که اين موضوع باعث افت بدني‌اش شد. اين موضوع در نيمه دوم کاملا مشهود بود مطمئنا او در آينده با تمريناتي که انجام مي‌دهد بهتر خواهد شد.

وي ادامه داد: اينکه بازيکنان ما موقعيت‌هايشان را خراب مي‌کنند فرقشان را با مهاجمان استقلال نشان دادند. شهباززاده توانست از تک موقعيت‌ها استفاده کند و استقلال به همين دليل در بالاي جدول قرار دارد اما بازيکنان ما موقعيت‌ها را از دست دادند مطمئنا توپ‌هاي ما اگر دست استقلالي‌ها بود آنها 60 گل به ما مي‌زدند. با اين حال معتقدم روي خط حمله خود تمرين بيشتري کنيم تا کيفيت‌مان بالاتر برود. بيشتر گل‌هايمان را روي ضربات ايستگاهي به ثمر رسانديم و در اين بازي سعي کرديم روي تاکتيک ترکيبي و ايستگاهي به گل برسيم که اينطور نشد و سعي‌مان را در بازي‌هاي بعدي خواهيم کرد.

سرمربي گسترش فولاد با بيان اينکه مشکل اين تيم تعطيلي ليگ بوده است، گفت: در بهترين شرايط‌مان 25 روز تعطيل شد و اين اتفاق دوباره خواهد افتاد و وقتي بازي‌مان را مقابل استقلال و ذوب‌آهن به پايان برسانيم دوباره ليگ به همين مدت تعطيل خواهد شد. اگر دقت کرده باشيد کيفيت ما امروز در مقايسه در بازي با ملوان به مراتب بالاتر بود و تا مي‌خواهيم روي غلتک بيفتيم ليگ تعطيل مي‌شود. اينجا سازمان ليگ هم مقصر نيست و مجبور است به خاطر بازي‌هاي رسمي تيم ملي ليگ را تعطيل کند. من هم نمي‌توانم به بازيکنانم استراحت بدهم و دوباره با آنها کار بدنسازي کنم.

کمالوند درباره دليل کم شدن تماشاگران تبريزي گفت: زماني که من مربي تراکتورسازي بودم و به ليگ برتر آمديم در هر بازي کمتر از 80 هزار نفر به ورزشگاه نمي‌آمدند و روزي که کمتر از 70 هزار تماشاگر مي‌ديديم مي‌گفتيم چرا تماشاگران نيامدند. اکنون به جايي رسيديم که براي بازي‌ها 30 هزار نفر هم به زور مي‌آيند اما نمي‌دانم چه راهکاري براي اين مشکل پيدا کنيم تا مردم دوباره به ورزشگاه بيايند امروز ديديد که استقلال به تبريز آمده اما هوادارانش از ما بيشتر بودند.

وي تأکيد کرد: مطمئن باشيد زماني که تراکتورسازي به ليگ آمد اگر در 2 سال اول هواداران از تيم‌شان حمايت نمي‌کردند استخوان‌بندي تيم به اين شکل در نمي‌آمد اميدوارم حمايت‌هاي آنان دوباره ادامه پيدا کند و قطعا اگر اينطور نباشد به مشکل خواهيم خورد. اکنون مي‌بينيد که برخي تيم‌ها از استاني مانند فارس يا مازندران عطش حضور در ليگ برتر را دارند و از سوي هوادارانشان نيز حمايت مي‌شوند. اميدوارم ما هم کاري کنيم که تا تبريز تيم‌هاي ليگ برتري موفق شوند و جايگاهشان را حفظ کنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 2

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
سد نهند تبريز سرريز شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.