1394/06/21 - 13 : 43
کد خبر: 5650
عضو شوراي شهر اردبيل:
بايد سرانجام استخدام‌هاي فاميلي در شهرداري اردبيل مشخص شود
احرار خبر: عضو شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: بايد سرانجام استخدام‌هاي فاميلي در شهرداري اردبيل مشخص شود.

به گزارش احرارخبر، در جلسه امشب شوراي شهر اردبيل که در ساختمان وثيق مقدم شوراي شهر برگزار شد، ميرغني فروزان عضو شوراي شهر اردبيل در نطق پيش از دستور خود اظهار کرد: در عين حال که به پاک‌دستي و زلال بودن روحيه و کار کارکنان و کارگران شهرداري واقف هستم، اما در اين 70 روزي که بنده در اين پارلمان محلي بوده و 700 روزي که همکاران ما در اين جايگاه هستند به دليل عدم نظارت شوراي شهر اتفاقات ناگواري افتاده که بايد از آن پيشگيري شود.

وي تصريح کرد: اين مجموعه به سد آبي مي‌ماند که اگر سوراخي در اين سد ايجاد شود نشت بزرگي اتفاق افتاده و حتي ممکن است به جاري شدن يک سيل ويرانگر منتهي شود.

عضو شوراي اسلامي شهر اردبيل با بيان اينکه اکثر کارکنان شهرداري پاک‌دست، مخلص و صادق هستند، تبيين کرد: بنده در مصاحبه‌هاي خود اعلام کردم که به اين انسان‌هاي وارسته ارزش قائل بوده و هميشه از عملکرد آنها دفاع کردم، اما اين اوج بي‌انصافي است که برخي از همکاران ما موضع‌گيري کرده و مباحثي را مطرح کنند که اصلاً در شأن آنها نيست.

فروزان افزود: همه موضع‌گيري‌ها و هدف‌گذاري‌ها بايد در راستاي اصلاح امور باشد نه اينکه عده‌اي بخواهند به تخريب روي بياورند.

وي با يادآوري اينکه بنده در جلسات رسمي و حتي غيررسمي در مورد رعايت حق و حقوق همه افراد جامعه به صورت عادلانه تأکيد کرده و از ناديده گرفتن برخي از حق و حقوق ناراحت و نگران بودم، بيان کرد: همانطور که امام علي (ع) تأکيد کردند عدالت سپر و نگهبان حکومت است و اگر بي‌عدالتي رخ بدهد آسيب جدي به جامعه وارد مي‌شود.

عضو شوراي اسلامي شهر اردبيل در بخش ديگري از سخنان خود اضافه کرد: نبايد از تعبيرها و صحبت‌هاي ما تعابير غلط و برداشت‌هاي ناصحيح انجام شود، چراکه ما معتقديم حق و حقوق ملت بايد رعايت شود و از اين حرف و سخن خودمان عقب‌نشيني نکرده و عدول نمي‌کنيم.

وي خطاب به رئيس جلسه ادامه داد: نبايد اجازه دهيد تا عده‌اي فضاي غير قابل اعتماد و اطمينان را براي اعضاي شوراي شهر به وجود آورده و در حق بيان مطالب با دلسوزي جفايي رخ دهد، چراکه ما در اين جايگاه قرار گرفتيم تا از حق و حقوق مردم دفاع کنيم و اجازه ندهيم حق فردي ضايع شود.

فروزان با بيان اينکه در اين جايگاه به عنوان يک عضو شوراي شهر با احترام به خانواده‌هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران که بر گردن همه ما حق دارند، بايد به نحوي حرکت کنيم تا در مقابل اين انسان‌هاي شريف و عزت‌مند شرمنده نشويم.

عضو شوراي شهر اردبيل گفت: بنده پيشنهاد مي‌کنم که هر 13 عضو شوراي شهر در امر نظارت در مناطق و نواحي مختلف شهرداري اردبيل مسئوليت گرفته و هر سه نفر در يک منطقه و ناحيه حاضر شده و مسئوليت نظارتشان را انجام دهند وگرنه با نشستن در شورا و کرکري خواندن براي همديگر نمي‌توان حقي را احيا کرده و جلوي پايمال شدن حقوق مظلومي را گرفت.

وي افزود: بايد رئيس شورا مديريت جلسه را به بهترين نحو انجام دهد و جلوي برخي سوءتعبيرها و حرکت‌هاي نامناسب ديگران را بگيرد و اجازه ندهد در فضايي نامناسب دفاع اعضاي شوراي شهر از حق و حقوق ملت اتفاق افتاده و يا عده‌اي بر عليه اعضاي شوراي شهر بخواهند گروه‌هاي مختلف را تحريک کنند.

سخنگوي سابق شوراي شهر اردبيل تصريح کرد: بنده اگر قرار باشد چنين روالي در پيش گرفته شود، مجبور مي‌شوم بسياري از پشت پرده‌ها و حقايق مطرح شده را افشاگري کنم و در اين زمينه از هيچ‌کس هم ترس و واهمه‌اي ندارم.

بايد سرانجام استخدام‌هاي فاميلي در شهرداري اردبيل مشخص شود

وي با اشاره به جذب 291 نفر نيرو در شهرداري اردبيل در سال‌هاي اخير اظهار کرد: بنده نماينده پيمانکاران نيستم بلکه نماينده آن افرادي هستم که جز خداوند متعال و دل بستن به احياي حقوقشان توسط اعضاي شوراي شهر هيچ پناهگاهي ندارند اما واي به حال عده‌اي از اعضاي شوراي شهر که در جذب نيرو از فاميل، بستگان و نزديکانشان با استفاده از جايگاه و موقعيتشان سوءاستفاده کردند.

فروزان در ادامه سخنان خود گفت: بنده منتظر آبان‌ماه هستم تا شاهد تعيين تکليف اين نيروهاي فصلي جذب شده باشم، در حالي که براساس بخشنامه‌هاي قانوني بايد جذب 25 درصد بيکاران خانواده‌هاي شهدا و ايثارگر بيشتر از استخدام‌هاي فاميلي و انتصابي مورد توجه قرار گيرد.

وي افزود: نبايد سخنان بنده بد تعبير شده و کارکنان شهرداري را عليه تعدادي از اعضاي شوراي شهر تحريک کنند در حالي که خواسته ما اين است که در قدم اول تعيين تکليف نيروها به ويژه کسري 500 هزار توماني کارگران شرکتي شهرداري بايد روشن شده و در کنار آن بيمه رفته‌گران که قرار است با 25 سال سابقه کار بازنشسته شوند، به صورت کامل پرداخت شود.

در ادامه اين جلسه اظهارات حسين افسانه ديگر عضو شوراي شهر اردبيل در گلايه از مباحث مطرح شده توسط ميرغني فروزان به بگو مگوها و مشاجره‌هاي لفظي دو عضو شورا منجر شد.

در اين مشاجره لفظي ميرغني فروزان در برابر اظهارات افسانه که مدام از ارائه مدرک عليه افراد خاطي سخن به ميان مي‌آورد با بيرون آوردن مدارک و مستندات خود اعلام کرد که در صورت نياز آنها را در اختيار رسانه‌ها قرار مي‌دهد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 7

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
سد نهند تبريز سرريز شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.