1394/06/17 - 18 : 49
کد خبر: 5612
حريف‌هاي جام حذفي را دست‌کم نمي‌گيريم
اکرامي: تغييرات گسترده بزرگ‌ترين اشتباه تراکتورسازي در سال‌هاي اخير است
احرارنيوز: بازيکن سابق تراکتورسازي با اعلام اينکه هرساله علي رغم نتايج خوب، تغييرات زيادي در ترکيب اين تيم به وجود آمده گفت: که بزرگ‌ترين اشتباه در تراکتور وقتي صورت گرفت که هرسال تغييرات گسترده انجام دادند.

مصطفي اکرامي درباره آخرين وضعيت تيم گسترش فولاد، اظهار داشت: پس از اتمام ليگ، 4 روز استراحت کرديم، 2 بازي دوستانه انجام داديم و اکنون با آمادگي کامل اولين بازي جام حذفي را انجام خواهيم داد.

وي با اشاره به ديدار نخست تيمش برابر اميد زرکان کرج در جام حذفي، تأکيد کرد: اين ديدار اصلاً آسان نيست چون جام حذفي فلسفه خاص خود را دارد و از طرفي هم اختلاف فني در فوتبال ايران خيلي ناچيز است، پس حريف را دست‌کم نمي‌گيريم و تلاش مي‌کنيم اين بازي را ببريم و مرحله‌ به‌ مرحله پيش رويم.

بازيکن گسترش فولاد با اشاره به جدي گرفتن مسابقات جام حذفي، تصريح کرد: جام حذفي به‌نوعي هم سخت است و هم آسان، چرا که شما مي‌توانيد با برد در چند بازي به راحتي به فينال برويد و قهرمان شويد، اما سختي آن هم اين است که احتمال دارد هر تيم خوبي با کوچک‌ترين اشتباه از مسابقات حذف شود.

اکرامي با سخت توصيف کردن ديدار هفته آتي ليگ برتر گسترش فولاد با استقلال، گفت: امسال شرايط ليگ به گونه‌اي است که همه بازي‌ها سخت است و نمي‌‌توان قبل از مسابقه، درباره برد يا باخت يک بازي حدس زد.

وي خاطرنشان کرد: مطمئن باشيد با تمام وجود تلاشمان را مي‌کنيم تا 3 امتياز را بگيريم و اگر بچه‌ها تمرکز بيش‌تر و اشتباهات کم‌تري داشته باشند، مي‌توانيم دست‌پر برگرديم.

بازيکن گسترش فولاد درباره نتايج خوب اين تيم در هفته‌هاي گذشته ليگ برتر، تأکيد کرد: هنوز اول راه هستيم و 25 بازي ديگر باقي مانده است، هرچند در هفته‌هاي اول خوب نتيجه گرفته‌ايم، اما اين کافي نيست و بايد تا آخر همين‌طور ادامه دهيم.

اکرامي افزود: نتايج خوب ما مي‌تواند چند علت داشته باشد که مهم‌ترين آن، شناخت خوب بازيکنان و کادر فني از يکديگر و حس دوستي در بين آن هاست، از طرفي بچه‌هاي تيم توانايي‌هاي زيادي دارند که در بازي با تراکتورسازي، اين شايستگي‌هاي خود را نشان داده‌اند.

وي با اشاره به نقش فراز کمالوند و مديريت اين باشگاه، تصريح کرد: با وجود کمالوند که مي‌داند از بازيکنانش چه مي‌خواهد و در سوي ديگر مديريت خوب باشگاه گسترش فولاد، باعث شده تا نتايج موردنظر را بگيريم.

بازيکن گسترش فولاد خاطرنشان کرد: فکر مي‌کنم براي نتيجه‌گيري کامل، تنها چيزي که کم داريم هوادار است و مطمئن باشيد اگر براي بازي‌هاي ما، هواداراني مثل بازي‌هاي تراکتورسازي بيايند، خيلي بهتر از اين کار مي‌کنيم.

بازيکن سابق تراکتورسازي در پاسخ به اين سؤال که دليل نتايج فعلي اين تيم را چه مي‌دانيد، گفت: من بازيکن گسترش فولاد هستم و شايد درست نباشد درباره مسائل تيم‌هاي ديگر نظر دهم، اما نظر شخصي من به‌ عنوان کسي که چند فصل پيراهن تراکتور را پوشيده، اين است که بزرگ‌ترين اشتباه در تراکتور زماني بود که هر سال تغييرات گسترده انجام دادند.

وي افزود: در سال‌هاي گذشته که من عضو تراکتورسازي بودم، 2 نائب قهرماني کسب کرديم، اما هرسال در فصل جديد شاکله اصلي تيم به‌‌طور کلي تغيير مي‌کرد.

اکرامي خاطرنشان کرد: پس از اينکه تراکتور نائب قهرمان ليگ شد، مرا از تيم کنار گذاشتند و وقتي هم که قهرمان جام حذفي شد، چند بازيکن اصلي مثل نصرتي، ابراهيمي و اسدي را از ليست خارج کردند.

بازيکن گسترش فولاد با اشاره به لزوم حفظ شاکله اصلي تيم تراکتورسازي، تأکيد کرد: سال گذشته که تيم بار ديگر نائب قهرمان شد، اين بار مهدي کياني را کنار گذاشتند و فکر مي‌کنم يکي از عللي که تراکتورسازي در ابتداي اين فصل اين‌طور نتيجه گرفته است، اين موضوع باشد.

بازيکن گسترش فولاد با اشاره به عملکرد باشگاه سپاهان در حفظ بازيکنان جديد، خاطرنشان کرد: سپاهان هرسال بازيکنان اصلي را حفظ کرده و به‌جاي نفراتي که کم‌تر بازي کردند، بازيکنان ديگري آورده است، اما نمي‌دانم چرا مديريت يا کادر فني تراکتور چنين تغييرات وسيعي انجام داده‌اند.  

وي تصريح کرد: منظورم اين نيست که بازيکنان فعلي تراکتور ضعيف هستند، اتفاقاً همگي نفرات توانمندي هستند و فکر مي‌کنم اين عدم هماهنگي بينشان هم طبيعي است اما مي‌شد به‌جاي تغييرات گسترده از بازيکناني که سال‌ها براي تيم زحمت کشيدند استفاده کرد و تنها در برخي پست‌ها نفر جديد آورد.

بازيکن سابق تراکتورسازي گفت: البته اميدوارم با گذر زمان بچه‌هاي اين تيم باهم هماهنگ شوند و نتايج بهتري کسب کنند، آرزوي قلبي من هم اين است که همه تيم‌هاي آذربايجاني نتيجه خوبي بگيرند و از هواداران هم به‌عنوان برادر کوچک‌تر مي‌خواهم از همه تيم‌ها تراکتورسازي، گسترش و ماشين‌سازي حمايت کنند چراکه مطمئناً با کمک آن‌ها مي‌توان نتايج بهتري گرفت.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 3

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
سد نهند تبريز سرريز شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.