1394/06/17 - 7 : 46
کد خبر: 5591
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز :
مجوز بازيکنان سرباز تراکتور براي بازي‌هاي آسيايي گرفته شده است
احرار نيوز: مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: مجوز بازيکنان سرباز تيم تراکتورسازي براي حضور در مسابقات باشگاه‌هاي آسيا صادر شده است.

به گزارش احرار نيوز، سعيد عباسي اظهار داشت: تيم تراکتورسازي با تمرينات منظم خود به مرز آمادگي رسيده و شرايط آرماني براي حضور در ليگ برتر فوتبال کشور را کسب کرده است.

وي گفت: براي تقويت تيم و همچنين برقراري ارتباط بهتر بين سرمربي تيم و بازيکنان، دو دستيار ايراني به نام‌هاي قادر رحيم‌زاده و عليرضا پژمان به ترکيب تيم اضافه شده اند.

عباسي در مورد وضعيت تيم تراکتورسازي تصريح کرد: هدفگذاري باشگاه قهرماني تيم بوده و با نظر توني بازيکنان تيم جذب شده و بومي‌گرايي با سياست باشگاه که قهرماني تيم است، منافات داشته با اين وجود درصدد حفظ بازيکنان سرباز بومي در تيم تراکتورسازي هستيم.

سرمربي و سرپرست تيم قهر نيستند

مدير عامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: هيچ مشکلي بين توني و ذوالفقاري وجود نداشته و همه براي موفقيت تيم تلاش مي‌کنند تا در سايه همدلي تيم به جايگاه واقعي خود رسد.

عباسي از حل مشکل بازيکنان سرباز در بازي‌هاي بين‌المللي خبر داد و افزود: مجوز اين بازيکنان را براي بازي‌هاي آسيايي را گرفته‌ايم و از اين بابت نگراني براي تيم تراکتورسازي وجود ندارد.

رسانه‌هاي به موضوعاتي که اشراف ندارند وارد نشوند

عباسي از رسانه‌هاي خبري خواست به موضوع هايي که به آن اشرافيت ندارند وارد نشوند.

وي در همين مورد خاطرنشان کرد: يکي از مسائل عنوان شده بحث رفتن ادينهو است که چنين مطرح شده که وي به خاطر درخواست مالي بيشتر از تيم تراکتورسازي جدا شده است، در حالي که ادينهو بعد از پايان ليگ با ما در ارتباط بوده و با مدير برنامه‌هاي وي نيز به توافق رسيده بوديم.

عباسي تاکيد کرد: براي ما بودن ادينهو به مراتب بهتر از يونس حمزه بود، زيرا وي به زبان فارسي مسلط بوده و به واسطه 5 سال حضور در ايران با شرايط فوتبال ما آشنايي داشته است.

وي در مود علت جدايي ادينهو از تيم تراکتورسازي گفت: وي به دليل مشکلات خانوادگي از تيم تراکتورسازي جدا شده و شرايط خانوادگي به وي اجازه حضور در تيم تراکتورسازي را نداد.

وي افزود: هم ايدينهو و هم تيموريان و دوسانتوس که از تيم تراکتورسازي جدا شده‌اند، به ليگ کشورهاي ديگر پيوسته و اگر در ايران مي ماندند جايگاهشان در تيم تراکتورسازي محفوظ بود.

در تراکتورسازي همه چيز شفاف است

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي از شفاف بودن تمام فعاليت‌هاي اين باشگاه از جمله قرارداد بازيکنان اين تيم خبر داد و عنوان کرد: هيچ تفاوتي بين قرارداد بازيکنان که در فدراسيون ثبت شده و مبالغ پرداختي به آنها وجود نداشته و در تيم تراکتورسازي هيچ چيز غيرشفافي وجود ندارد.

عباسي در مورد نتايج تيم تراکتورسازي نيز گفت: بايد به اين تيم فرصت داد تا بازيکنان تيم به هماهنگي لازم دست يافته و بتوانند انتظارات را برآورد سازند و تيم نفت تهران که تغييراتش کمتر از تيم ما بوده الان پايين تر از ما در جدول رده‌بندي قرار داشته و قطعا تيم تراکتورسازي در ادامه رقابت‌ها چهره واقعي خود را به نمايش خواهد گذاشت.

عباسي در مورد اينکه آيا رقم قرارداد سرباز‌ها يک ميليون و 500 هزار تومان است واقعي است گفت:‌از مسئولان مربوطه خواستيم زحمت بکشند و در اين رابطه راه حلي براي ما مشخص کنند. اين سربازها در حد ملي هستند. طبق قانون ما بايد ماهانه 150 هزار تومان به اين بازيکنان پرداخت کنيم ولي موظف به تامين مسکن و خوراک سربازها هستيم.

اوليويرا از بازيکنان جذب شده راضي است

مدير‌عامل تراکتورسازي عنوان کرد: از نتيجه‌اي که تيم گرفته است، راضي نيستم ولي به‌لحاظ جذب بازيکن، نقل و انتقالات خوبي صورت گرفته است و مطمئناً سرمربي تيم قبل از عقد قرارداد با تراکتورسازي، از شرايط تيم مطلع و راضي بوده است و با آگاهي کامل مسئوليت فني تيم را بر عهده گرفته است.

عباسي در رابطه با تيم‌هاي پايه‌ي باشگاه تراکتورسازي گفت: از نبود بازيکنان بومي حتي در تيم‌هاي رده‌ي پايه‌ي باشگاه بسيار ناراحتم و در تلاش هستيم تا با ايجاد يک تيم پايين‌تر از رده‌ي سني اميد، بتوانيم از بازيکنان بومي استفاده کنيم نقشي را در ساختارسازي براي باشگاه ايفا کنيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 6

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
سد نهند تبريز سرريز شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.