1394/06/14 - 7 : 58
کد خبر: 5530
خطبه هاي نماز جمعه شهرستان هاي آذربايجان
مردم بايد در خصوص برجام تصميم بگيرند
احرار نيوز: امام جمعه شهرستان مرند با اشاره به بررسي برجام در مجلس و شوراي عالي امنيت ملي گفت: مردم بايد در خصوص برجام تصميم بگيرند.

به گزارش احرار نيوز، حجت الاسلام علي نعمت زاده در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مرند اظهار داشت : دشمنان نظام نخوابيده اند ما بايد تحركات دشمن را رصد كنيم و اجازه نفوذ به كشور از طريق برجام را ندهيم.

وي سپس افزود: بايد برجام توسط شوراي ملي امنيت بررسي  شده و جهت تصميم گيري در اختيار نمايندگان مجلس گذاشته شود تا خود مردم در اين مورد تصميم بگيرند.

حجت الاسلام نعمت زاده تصريح كرد: آمريكا دست از دشمني با كشوري كه داعيه مبارزه با مستكبرين را دارد برنخواهد داشت آنها از هر راهي درصدد ضربه زدن به نظام اسلامي هستند پس بايد بسيار هوشمندانه عمل كنيم.

خطيب نماز جمعه مرند بيان كرد: همانطوري كه مقام معظم رهبري فرمودند بايد تحريم هاي ظالمانه برداشته شود، اگر آنها فقط دنبال تعليق هستند پس ما هم تعليق خواهيم كرد.

وي در بخشي از سخنان خود به فرمايش مقام معظم رهبري اشاره كرد و گفت: آمريكا كشوري عقب مانده از لحاظ ذهني است كه در 200 سال قبل خود سير مي كند ولي آنها بدانند كه مردم ما حاضر نيستند دنبال رو سياست هاي زورگويانه آنها و در زير سلطه آنها باشند.

امام جمعه مرند

مسئولان در مديريت كشور به مردم تكيه كنند

نعمت زاده گفت: مسئولان نبايد به آمريكا اعتماد كنند و در راستاي اهداف دشمن قدم بردارند و يا حرفي بزنند، مسئولان وظيفه دارند در فضاي اسلامي حركت كرده و به مردم اميدواري بدهند.

امام جمعه مرند درادامه اظهار داشت: مسئولان در مديريت كشور به مردم تكيه كنند همانطوريكه در هشت سال دفاع مقدس به مردم و جوان ها تكيه كرديم و موفق به شكست دشمن شديم.

خطيب نماز جمعه مرند در پايان با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي گفت: امسال دوانتخابات بسيار مهم و سرنوشت ساز را در پيش رو داريم و اميدواريم مردم همچون گذشته با حضور بسيار باشكوه خود مشت محكمي بر دهان ياوه گويان بزنند.

قيام هاي ملت ايران آغازگر بيداري اسلامي در جهان اسلام بوده است

مام جمعه موقت تبريز گفت: توان نظامي و برگزاري رزمايش هاي نظامي جمهوري اسلامي ايران، بر اندام دشمنان نظام لرزه انداخته است .

حجت الاسلام علي حاجي زاده در خطبه هاي نماز جمعه شهرستان تبريز با اشاره به صدور فرمان تاريخي رهبر معظم انقلاب اسلامي، حضرت آيت الله خامنه اي براي تشکيل قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانييا در سال 87 گفت: خوشبختانه اين قرارگاه تا کنون به پيشرفت هاي زيادي دست يافته و روز به روز بر توان و اقتدار نظامي خود افزوده است.

وي افزود: نسبت به برخي صنايع نظامي کشور، دشمنان ما آگاهي دارند ولي صنايع و توانمندي هايي در عرصه نظامي براي کشور ايجاد کرده ايم که به فرموده فرمانده کل قوا، دشمنان به وقتش آن را خواهند ديد.

وي با اشاره به سالروز درگذشت ابوريحان بيروني، بر ضرورت ارزش دهي به علم آموزي و توسعه آن تاکيد کرد.

حجت الاسلام حاجي زاده در بخشي از سخنان خود با گراميداشت سالروز شهادت آيت الله قدوسي و سرتيپ وحيد دستجردي تصريح کرد: رگبار تعداد زيادي از مردم در حادثه مربوط به 17 شهريور و شهادت تعداد زيادي از آنان باعث شد که انقلاب اسلامي مردم ايران شور بيشتري به خود بگيرد.

وي ابراز کرد: تحليلگران سياسي معاصر بر اين باور هستند که اگر انقلاب و فداکاري هاي مردم تبريز نبود، مشخص نبود  انقلاب اسلامي در چه زماني به پيروزي برسد.

وي همچنين با گراميداشت ياد و خاطره شهيد آيت الله طالقاني، اولين امام جمعه تهران اظهار کرد: امام خميني(ره) به اين عالم رباني و شهيد همام، لقب ابوذر زمان را به کار مي بردند.

امام جمعه موقت تبريز همچنين با اشاره به رزمايش اقتدار نظامي ثارالله در 11 و 12 شهريور ماه سالجاري گفت: جمهوري اسلامي ايران، امن ترين کشور منطقه است و برگزاري چنين رزمايش هايي در منطقه، بر اندام سلفي ها،داعشي ها و تمامي دشمنان جمهوري اسلامي و مزدوران به سرکردگي آمريکا، لرزه بر اندام آنان مي اندازد.

حاجي زاده افزود: دشمنان بايد بدانند که همچنان که تا امروز به خواسته هاي اصلي خود در منطقه دست نيافته اند از اين پس نيز به اين خواسته ها دست نيافته و آرزوي خود را به گور مي برند.

امام جمعه موقت شهرستان اهر نيز در خطبه هاي نماز جمعه اهر گفت: قيام هاي ملت ايران براي تحقق پيروزي انقلاب و حفظ آرمان هاي امام راحل آغازگر بيداري اسلامي در جهان اسلام بوده است.

حجت الاسلام محمود ديني با اشاره به اينکه آمريکايي ها در اجراي تعهدات خود کوتاهي کرده و بي اعتماد بودن خود را نشان مي دهد، گفت: اعتمادسازي و عمل به تعهدات در قبال لغو تحريم ها از دستاوردهاي مذاکرات هسته اي بوده که متاسفانه دولت آمريکا در اين خصوص کوتاهي مي کند.

امام جمعه موقت اهر

امام جمعه موقت اهر به نظرات منفي استکبار جهاني در خصوص حمايت از گروه هاي تروريستي اشاره کرد و افزود: در نظر استکبار حمايت و دفاع از کشورهاي مسلمان همچون عراق، سوريه، فلسطين و يمن که به گفته آنها تروريست حساب مي شوند کاملاً غلت است.

وي با بيان اينکه دسيسه هاي منافقين عليه کشورمان هيچگاه فراموش نمي شود، تصريح کرد: قيام هاي ملت ايران براي تحقق پيروزي انقلاب و حفظ آرمان هاي امام راحل آغازگر بيداري اسلامي در جهان اسلام بوده است.

ديني ارائه خدمات مطلوب بانک ها را از اولويت هاي بانکداري اسلامي دانست و گفت: همه بانک ها در خصوص ارائه خدمات يکسان بين افراد فقير و ثروتمند جزو بانک هاي اسلامي هستند.

ربا و فساد مهم ترين عامل تضعيف دستگاه هاي اجرايي کشور

وي ربا و فساد را مهم ترين عامل تضعيف دستگاه هاي اجرايي و خدماتي عنوان کرد و بيان داشت: رباخواري در هر يک از دستگاه هاي دولتي و غيردولتي هيچگاه قابل بخشش نيست.

خطيب جمعه اهر در ادامه با اشاره به اينکه آيت الله طالقاني براي جهان اسلام ابوذر زمان بود، اضافه کرد: سخنان آيت الله طالقاني در تمامي صحنه ها و عرصه هاي پيروزي انقلاب اسلامي همچون شمشير برنده اي بود که دشمنان و منافقين از آن بيم داشتند.

ديني با تاکيد براينکه ايران امن ترين کشور در خاورميانه است، افزود: رزمايش ?? هزار نفري سپاه تلنگري براي کشورهاي غرب بوده و اين موضوع باعث تحرک سريع نيروهاي مسلح در برابر تهاجمات دشمنان خواهد بود.

امام جمعه موقت اهر در پايان خاطر نشان کرد: وحدت دولت و ملت در راستاي همدلي و همزباني، اقتدار و قدرت ايران را افزايش مي دهد.

دشمن نمي خواهد جمهوري اسلامي ايران به الگوي جهانيان تبديل شود

امام جمعه شهرستان بناب نيز در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان با بيان اينکه دشمن نمي خواهد جمهوري اسلامي ايران به الگوي جهانيان تبديل شود، گفت: دشمن در تلاش است ثروت هاي ملت هاي مسلمان را به غارت ببرد و عزت و استقلال آنها را بگيرد.

حجت الاسلام شيخ مصطفي باقري بنابي با تاکيد بر اينکه مردم ما بايد تمام راه هاي نفوذ دشمن را ببندد، ابراز داشت: مردم ايران بايد در اين شرايط جامعه جهاني با هوشياري تمام مقابل تجاوزات احتمالي دشمن بايستند و به شرايط آگاه باشند.

حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي امام جمعه بناب

وي با تاکيد بر ضرورت حفظ هوشياري مردم و مسئولان در قبال توطئه هاي مختلف آمريکايي ها گفت: نبايد به آمريکا و دوستانش اعتماد کنيم چراکه آنها ضربات و جنايات زيادي را عليه مردم ايران انجام داده اند.

حجت الاسلام باقري بنابي با بيان اينکه مسئولان آمريکا قصد دخالت در مسائل داخلي کشورمان را دارند، افزود: رئيس جمهور آمريکا مي گويد که بايد در داخل ايران تحولات جديدي ايجاد شود و تهديد اسرائيل و حمايت از حزب الله لغو شود درحاليکه اين مسائل به وي هيچ ربطي ندارد.
 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 6

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
سد نهند تبريز سرريز شد
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.