1403/01/17 - 18 : 32
کد خبر: 47923
طوفان الاحرار معادلات جهاني را به‌هم ريخته‌ است
احرار:: امام جمعه تبريز اظهار کرد: طوفان الاحرار در جمعه‌ي ماه رمضان تحت تاثير طوفان الاقصي بوده و طوفنده‌اي است که معادلات جهاني را به هم ريخته است.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد علي آل هاشم در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تبريز، خطاب به مردم آذربايجان گفت: شما هميشه جزو اولين بوديد، آفرين بر مردم غيرتمند آذربايجان و تبريز قهرمان که همگام ملت شريف ايران امروز حماسه‌اي ديگر آفريدند و غيرت ديني خود را به نمايش گذاشتند.
به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: حضور مردم شريف در راهپيمايي تاثيرات بسياري خواهد گذاشت. با توجه به اين تاثيرات اميدواريم همه‌ بتوانيم به وظايف ديني و ملي خودمان عمل کنيم.
وي به ?? فرودين سالروز شهادت شهيد آويني که روز هنر انقلاب اسلامي نامگذاري است اشاره کرد و گفت: زمان شناسي انقلابي، هنر بزرگ شهيد آويني بود. فضليت، اخلاص، تهعد ايماني، قلم شيوا، بصيرت و زمان شناسي شهيد آويني نيز جزو برجستگي و حکمت‌هاي سيد الشهدا است.
حجت‌الاسلام والمسلمين آل هاشم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در ديدار خود با کارگزاران نظام بار ديگر به ميدان داري مردم در اقتصاد تاکيد کردند و فرمودند مردم توان فکري، مالي و ابتکاري دارند.
وي با بيان اينکه طبق فرمايشات ايشان، وارد شدن ابتکارات مردم به ميدان به نفع ما است، گفت: مجلس و دستگاه‌ها بايد ميدان نقش آفريني مردم را فراهم کنند چراکه مردم از توان فکري، مالي و ابتکاري بالايي برخوردارند و براي عينيت دادن به اين توان دولت بايد درک درستي از مسئله داشته باشد.
وي به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در ديدار خود با کارگزاران دولت در مورد حجاب اشاره کرد و خاطر نشان کرد: از لحاظ قانوني و شرعي رعايت حجاب واجب است اين بي حجابي مسئله سازي بيگانگان است که حرمت شکني مي‌کنند و هدف دشمن اين است وضعيت ايران را به زمان قبل از انقلاب برگرداند. اينجا لازم است مردم خودشان با همراهي مسئولان ذي ربط همراهي کرده و جلوي بدحجابي را بگيرند.
خطيب نماز جمعه تبريز ادامه داد: دشمن به هر بهانه‌اي مي‌خواهد در جامعه دوقطبي ايجاد کند اما جوانان اين شهر در مراسم شهادت حضرت علي(ع) حضور پررنگ داشتند.
آل هاشم افزود: مردم آذربايجان و تبريز با بي اعتنايي به اين جوسازي‌هاي مسموم حرمت روز شهادت را حفظ کردند و پرشکوه در اجتماعات عزاداري‌ها و هيأت حسيني حضور پيدا کردند.
وي گفت: من به عنوان يک خادم از طرف خودم و استاندار از مردم شريف و غيرتمند آذربايجان قدرداني و تشکر کنم.
وي به سالگرد صياد شيرازي اشاره کرد و افزود: آنچه که صياد شيرازي را صياد کرد، اخلاص او بود. وي از لحاظ نظامي برجسته بوده و فرماندهي بسيار شايسته براي اين نظام بود.
انتهاي پيام/

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 1

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.