1402/12/04 - 18 : 56
کد خبر: 45821
شناسايي عاملين درگيري در يکي از ستاد انتخاباتي مراغه
احرار: معاون فرهنگي واجتماعي فرماندهي انتظامي آذربايجان‌ شرقي از شناسايي عاملين درگيري و تخريب جزيي حاميان يکي از نامزدهاي انتخاباتي شهرستان مراغه که با فعالان ستاد انتخاباتي نامزد رقيب که با يکديگر درگير شده بودند، خبر داد

سرهنگ هاشم شعفي ضمن اعلام اين خبر گفت: نيمه شب گذشته تعدادي از حاميان يکي از نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در شهرستان مراغه، با حضور در ستاد انتخاباتي نامزد رقيب موجب بي‌نظمي و تخريب در ستاد انتخاباتي وي شده بودند که همه آن‌ها شناسايي و اقدامات لازم جهت دستگيري آن‌ها در حال انجام مي‌باشد.
وي با اشاره به شروع تبليغات انتخاباتي نامزدها، بيان کرد: کليه رفتارهاي حاميان و ستادهاي تبليغاتي تحت رصد پليس و هيئت‌هاي نظارتي بوده و نامزدها بايستي ضمن پرهيز از هرگونه رفتارهاي  غيراخلاقي در ستاد تبليغاتي، حاميان و طرفداران خود را ملزم به رعايت قوانين و مقررات کنند.

بازداشت سارقان مغازه در تبريز
فرماندهي انتظامي شهرستان تبريز از شناسايي و دستگيري ? سارق مغازه با ?? فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ جهان آرا در تشريح اين خبر بيان کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان تبريز قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتي و بررسي صحنه‌هاي سرقت، سارقان را شناسايي و پس از اقدامات قانوني در مخفيگاهشان دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان تبريز تشريح کرد: متهمان در بازجويي‌هاي به عمل آمده به ?? فقره سرقت مغازه در شهرستان تبريز اعتراف کردند.
سرهنگ جهان آرا با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، ضمن هشدار به صاحبان مغازه‌ها از آنان درخواست کرد: ضمن تجهيز محل کسب خود به دوربين مداربسته در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک و مهم مراتب را با تماس 110 به پليس اطلاع دهند.

دستگيري سارقان و کشف خودروي سرقتي در آذرشهر
فرمانده انتظامي شهرستان آذرشهر از دستگيري سه سارق و کشف يک دستگاه خودرو سواري ام وي ام مسروقه خبر داد.
سرهنگ محمد نعمتي در تشريح اين خبر بيان کرد: برابر اعلام مرکز فوريت‌هاي ??? شهرستان مبني بر تردد خودرو مسروقه ام وي ام در محورد تبريز به سمت آذرشهر که بلافاصله ماموران يگان امداد شهرستان به سمت محور مواصلاتي اعزام و در حين کنترل خودروهاي عبوري خودرو مسروقه را با سه نفر سرنشين مشاهده کردند.
وي افزود: متاسفانه خودرو اعلامي به دستورات صادره پليس توجهي نکرده و اقدام به متواري شدن کرد که با استفاده از شگردهاي پليسي ماموران اقدام به متوقف کردند.
وي تشريح کرد: ماموران انتظامي با هماهنگي قضائي و شگردهاي خاص پليسي خودرو را متوقف کرده و 2 متهم مرد و يک متهم زن بازداشت و به کلانتري دلالت دادند.
وي با بيان اينکه متهمان با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد به شهروندان توصيه کرد: هشدارهاي پليسي را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي بگيرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پليس110  اطلاع دهند.

کشف کود شيميايي خارج از شبکه توزيع در ملکان
فرمانده انتظامي ملکان از کشف 4 تن و 500 کيلو گرم کود شيمايي خارج از شبکه توزيع بازار خبر داد.
سرهنگ عادل وليزاده در تشريح اين خبر بيان کرد: مأموران يگان امداد در اجراي طرح مبارزه با کالاي قاچاق و کنترل محورهاي مواصلاتي به دو دستگاه خودرو وانت نيسان حامل کود شيمايي مشکوک و آن را متوقف کردند.
وي افزود: با هماهنگي مقام قضايي در بازرسي از خودرو مورد نظر تعداد ?? کيسه کود شيمايي بدون مجوز و خارج از شبکه توزيع به وزن چهار تن و 500 کيلو گرم کشف شد.
سرهنگ وليزاده با بيان اينکه کارشناسان ارزش ريالي کالاي قاچاق کشف شده را بيش از يک ميليارد ريال برآورد کردند، گفت: در اين رابطه ? نفر متهم دستگير و به همراه پرونده متشکله تحويل مرجع قضايي شد.
وي بيان کرد: مبادله، خريد و فروش، احتکار و توزيع کالاي قاچاق خارج از شبکه توزيع بازار ضربه سنگيني بر اقتصاد داخلي کشور و مصرف کننده وارد مي‌کند.
به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه خبري پليس آذربايجان شرقي، وي عنوان کرد: پليس بصورت قاطع با قاچاقچيان، احتکارکنندگان و مخلان اقتصادي برخورد خواهد کرد و به شهروندان توصيه کرد هر گونه موارد مشکوک را در اين رابطه با پليس ??? در ميان بگذارند.
انتهاي پيام/

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 6

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.