1402/12/03 - 17 : 51
کد خبر: 44827
با حضور وزير کشور صورت گرفت:
ناوگان خدمات عمومي و حمل‌ونقل شهرداري تبريز با اعتباري بالغ بر 490 ميليارد تومان تجهيز و نوسازي شد
احرار: در آستانه عيد بزرگ نيمه شعبان و ولادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج) با حضور وزير کشور، 500 دستگاه تاکسي جديد و 10 دستگاه اتوبوس در مجموع با هزينه کرد 235 ميليارد تومان و همچنين نوسازي تجهيزات آتش نشاني و پسماند شهري با صرف هزينه اي بالغ بر 255 ميليارد توماني به بهره برداري رسيد.

احمد وحيدي وزير کشور در آئين رونمايي از ماشين آلات جديد ناوگان حمل و نقل عمومي و تجهيزات مديريت شهري تبريز اظهار کرد: موضوع حمل ونقل عمومي يکي از حياتي ترين مسائل براي کلانشهرها است به طوري که  تبريز در حوزه نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي عملکرد قابل قبولي دارد.

وي با بيان اينکه نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي تاثير بسزايي در کاهش آلودگي هواي شهر تبريز دارد، افزود: مديريت پسماند يکي از موضوعات حائز اهميت در مسائل شهري است که خوشبختانه در تبريز اقدامات ارزشمندي در اين حوزه به انجام مي رساند.

در اين مراسم از 10 دستگاه اتوبوس جديد با 75 ميليارد تومان هزينه با حضور وزير کشور احمد وحيدي با همراهي مسئولين استاني و شهري، براي بهبود خدمت رساني به ناوگان اتوبوسراني اضافه شد.

شهرداري تبريز در حوزه نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي در دو سال گذشته موفق عمل کرده است به طوري که  از آغاز ششمين دوره شوراي اسلامي با احتساب اين 10 دستگاه اتوبوس جديد، 157 دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه کرده است.

رونمايي از 500 دستگاه تاکسي جديد با هزينه کرد 160 ميليارد تومان بخش ديگري از اقدامات شهرداري در حوزه نوسازي ناوگاني تاکسيراني محسوب مي شود به طوري که از آغاز طرح نوسازي بيش از يک هزار و 700 تاکسي تبريز در جهت کاهش آلودگي هوا و بهبود خدمت رساني به شهروندان نوسازي شده است.

تامين تجهيرات و خريد ماشين آلات مورد نياز آتش نشاني و حوزه خدمات شهري از جمله مواردي است که مورد توجه مديريت شهري قرار گرفته است. در اين راستا بعد ظهر امروز با حضور وزير کشور از  26 خودروي عملياتي شده سازمان آتش‌نشاني به همراه 20 دستگاه کاميون مجهز به کمپکت زباله سازمان مديريت پسماند شهرداري تبريز رونمايي شد.

 خودروهاي آتش نشاني رونمايي شده شامل 20 دستگاه خودروي سبک پيشرو، 4 دستگاه خودروي نيمه سنگين و 2  دستگاه خودروي سنگين 19 تني آتش‌نشاني با صرف هزينه 200 ميليارد تومان به ناوگان امدادي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تبريز اضافه شدند.

 همچنين رونمايي از 20 دستگاه کاميون يوجين مجهيز به کمپکت زباله با هزينه کرد 55 ميليارد تومان بخش ديگري از ماشين آلات مورد نياز شهرداري تبريز در حوزه پسماند شهري بود که بهره برداري از اين ماشين آلات موجب بهبود ارائه خدمات رساني به شهروندان در حوزه جمع آوري پسماند مي شود.

در آستانه عيد بزرگ نيمه شعبان، امروز چند پروژه کلان شهري و همچنين  طرح‌هاي عمراني و خدماتي شهرداري تبريز با اعتبار سه هزار و 70 ميليارد تومان با حضور احمد وحيدي وزير کشور افتتاح و به بهره برداري رسيد.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 3

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.