1402/12/03 - 17 : 15
کد خبر: 44824
مدير کل صدا و سيماي استان آذربايجحان شرقي خبر داد؛
ترک مناظره تلويزيوني توسط برخي از نمايندگان
احرار: مدير کل صدا و سيماي استان آذربايجحان شرقي از ثبت نام 156 نفر از داوطلبان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي استان در سامانه ستاد انتخابات صداو سيما براي شرکت در برنامه مناظره نامزد‌ها خبر داد و افزود : از اين تعداد عده اي آنها در زمان ضبط مناظره حاضر نشدند و تعدادي نيز در زمان ضبط، جلسه را ترک کردند.

اکبر رضايي در نشست خبري با اصحاب رسانه با بيان اينکه در مدت کوتاه سه ماه 200 شبکه تلوزيوني در کل کشور  راه اندازي شده است اظهار کرد : راه اندازي اين  تعداد شبکه در اين مدت ضمن انکه حاکي از سنگيني کار هاي انجام شده است عظمت اين امر را  نيز نشان مي دهد.


  وي با اشاره به اينکه شرايط ما با کشورهايي مانند هندوستان متفاوت است ابراز داشت : به علت شرايط خاص کشور ما مجبوريم براي سيستم هاي پر قدرت هزينه زيادي صرف کنيم تا اقصي نقاط کشور را بتوانيم تحت پوشش تلوزيوني قرار دهيم و هزينه راه اندازي نيز بسيار بالاست.


 وي ادامه داد : 15 کانال انتخاباتي در استان راه اندازي شده است  که از اين تعداد 14 کانال، تلوزيوني و يک  کانال نيز راديويي است  و علاوه يک شبکه نيز به اسم راديو مراغه داريم که با احتساب کانالهاي قبلي مجموعا 16 کانال را شامل مي شود که در نوع خود منحصر بفرد است.


  به گفته وي تاکنون 91 مناظره انتخاباتي در مرکز صدا و سيماي استان آذربايجان شرقي ضبط شده است.


مدير کل صدا و سيماي استان آذربايحان شرقي همچنين گفت :  علاوه بر پخش بسته‌هايي تبليغاتي 20 دقيقه‌اي، به نامزد‌هاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي، روزانه يک دقيقه فرصت داده شده است تا فعاليت‌هاي انتخاباتي خود را به صورت تصويري براي پخش ارسال کنند.


رضايي  از ثبت نام 156  نفر از داوطلبان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي استان در سامانه ستاد انتخابات صداو سيما براي شرکت در برنامه مناظره نامزد‌ها خبر داد و افزود : از اين تعداد عده اي آنها در زمان ضبط مناظره حاضر نشدند و تعدادي نيز  در زمان ضبط، جلسه را ترک کردند.


رضايي هزينه تبليغاتي داوطلبان مجلس شوراي اسلامي را براي داوطلبان شهرستان 5 ملييلون و براي داوطلبان تبريز را 10 ميليون تومان اعلام  و خاطر نشان کرد : دريافت اين مبالغ که در قبال هزينه هاي سازمان بسيار ناچيز است به علت اين بود که داوطلبان حضور در مناظرات را جدي بگيرند .


 وي ادامه داد:  تلاش کرديم تا با ايجاد اين زمينه،  عدالت تبليغاتي را براي همه داوطلبان فراهم کنيم .


 او  همچنين از تهيه برنامه هايي نظير ملت اراده سي، رهيافت، تريبون ازاد  و برنامه حرکت با رويکرد مطالبه گري ، هم شبکه هاي انتخاباتي و هم در شبکه استاني  خبر داد و گفت : و تلاش  کرديم تا ضمن برقراري عدالت رسانه اي بتوانيم مردم را پاي صندوق بکشانيم چرا که پشتوانه نظام جمهوري اسلامي مردم هستند..

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 7

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.