1402/12/03 - 7 : 54
کد خبر: 44821
استاندار آذربايجان شرقي خبر داد؛
تشکيل انديشکده توسعه استان
احرار: استاندار آذربايجان شرقي از تشکيل انديشکده استان خبر داد و اظهار داشت: اين مجموعه به منظور بهره مندي و پيدا کردن اولويت هاي مهم تشکيل مي شود.

نشست هم انديشي مالک رحمتي با مديران رسانه‌هاي استان عصر روز چهارشنبه در کاخ استانداري آذربايجان‌شرقي برگزار شد.
وي در اين جلسه با بيان اينکه قدمت مطبوعات در اين استان بيش از 150  سال است گفت: اين قدمت بالا نشان دهنده فرهيختگي استان است که وظيفه ما را بسيار سخت مي کند و بايد اين جايگاه حفظ شود.
وي در ادامه افزود: ما به اين استان در يک زمان خاص آمديم و بعد از سي ماه مسئوليت استان را قبول کرديم لذا برخود وظيفه مي دانم اقدامات استاندار قبلي را ادامه دهم با وجود اينکه زمان کمي وجود دارد تلاش خواهيم کرد براي رفع مشکلات يک دهه اي تمام انرژي خود را بکار بگيريم. 
وي ادامه داد: فرصت گرفتن گزارش و آشنايي با مديران را نداريم و براي اطلاع از مشکلات به صورت مستقيم از مناطق و شهر هاي مختلف بازديد مي کنيم.
رحمتي خاطرنشان کرد: اثربخشي مسئولان از کارآمدي آنها سرچشمه مي گيرد و اگر مديري تنها انقلابي باشد ولي کارآمد نباشد از آنها استفاده نخواهيم کرد. استانداران قبلي بسيار شخصيت بزرگي داشتند و از آنها دعوت کرديم و از تجربيات آنها براي نحوه مديريت بهره مند خواهيم شد.

 

استاندار آذربايجان شرقي از تشکيل انديشکده استان خبر داد و اظهار داشت: اين مجموعه به منظور بهره مندي و پيدا کردن اولويت هاي مهم تشکيل مي شود. براي رسانه وظيفه خطيري قائل هستم و معتقدم رسانه ها بايد صداي مردم باشند نه صداي گروه خاص، رسانه ها بايد صداي همه اقشار مختلف را به گوش مسئولان برسانند به شرطي که اصل صداقت را رعايت کنند. امانت داري از ديگر انتظاراتي است که اميدوارم به صورت صحيح به مردم منتقل شود. 
رحمتي ادامه داد: مردم به حد کافي اخبار منفي دريافت مي کنند و انتظار داريم رسانه ها اخبار اميد آفرين را نيز منتشر کنند و در کنار اخبار منفي، اتفاقات مثبت را هم گزارش کنند. عدم پاسخگويي مديران قابل قبول نيست و هر فصل مديران حداقل يک نشست خبري داشته باشند.
رحمتي در پايان گفت: مديران براي ارتباط با تهران بايد از طريق نماينده دولت در استان عمل کنند و از طريق نماينده دولت مطالبات را پيگيري کنند. از اصحاب رسانه درخواست دارم اطلاع رساني از اقدامات دولتي و خصوصي به خوبي انجام شود. همچنين اقناع سازي در رسانه ها رخ دهد و مردم از سايت هاي معتبر اخبار را دريافت کنند. هر مسئله اي شفاف شود مسائل ذهني مردم هم حل خواهد شد. همه مسئولين دستگاه هاي اجرايي بر اساس ابلاغ هيات دولت حق سوگيري در انتخابات ندارند و از هيچ فردي در انتخابات حمايت نمي کنيم و اجازه ندهيد شيطنت هايي توسط برخي افراد صورت گيرد

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 7

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.