1402/11/30 - 20 : 23
کد خبر: 44815
شهردار بندر انزلي:
شهر گردشگري بندر انزلي با توليدات تراکتورسازي زيباتر مي شود
احرار: شهردار بندر انزلي در بازديد از مجموعه صنعتي تراکتور سازي ايران گفت: شهر گردشگري بندر انزلي با توليدات تراکتورسازي زيباتر مي شود

طي بازديدي که اعضاي شوراي شهر و شهردار بندر گردشگري انزلي از گروه صنعتي تراکتورسازي ايران داشتند دو طرف براي استفاده از توليدات اين مجموعه در زمينه خدمات شهري در بندر انزلي به تفاهم رسيدند و مقرر شد در کمتر زمان و حتي قبل از آغاز سال جديد براي شروع 10 دستگاه از توليدات اين خودروسازان ديزلي در اختيار شهرداري انزلي قرار گيرد.

شهردار بندر انزلي در حاشيه اين مذاکرات و بازديد به خبرنگار ما گفت: طي بازديدي که از ساير مجموعه ها و استانها براي تامين خودروهاي لجستيک شهرداري انزلي داشتيم قابليتها و مزيتهاي کشنده هاي توليد در تراکتورسازي توسط ساير توليدکنندگان براي ما تشريح و محرز شد و به همين دليل پس از بررسي هاي تکميلي از طريق سازمانهاي ذيربط مربوطه و تاييد موضوع، جهت استفاده و شروع همکاريها به تبريز و تراکتورسازي سفر کرديم که خوشبختانه نتايج اين سفر براي شهر و شهروندان بندر انزلي مثمرثمر واقع شد.

وحيد پورحضرت افزود: در ارزيابي هاي صورت گرفته براي انتخاب خودروي خدمات شهري انزلي به قابليتهاي همچون کيفيت، قيمت کاملا اقتصادي و به صرفه، تعامل- همراهي و همکاري بسيار دلسوزانه تراکتورسازي در پرداخت خريدها، پشتوانه بودن برند و صنعتي به نام تراکتورسازي براي اين محصولات، خدمات پس از فروش و ... رسيديم که در کمتر محصول داخلي وجود داشت.

وي همچنين از کاهش هزينه هاي در حوزه مديريت خود به جهت استفاده از اين توليدات خبر داد و گفت: با استفاده از کاميونت هاي خودروسازان ديزلي هزينه هاي تامين ماشين آلات لجستيکي و خدمات شهري شهرداري انزلي به صورت قابل توجهي کاهش مي يابد چرا که شهرداري انزلي ماهانه صرفا جهت اجاره خودروهاي خدمات شهري در حوزه پسماند بالاي 30 ميليارد ريال  هزينه را متقبل مي شد که به تبع آن با بهره مندي از توليدات تراکتورسازي شاهد حذف اين ميزان اعتبار خواهيم بود.

وحيد پورحضرت همچنين تاکيد کرد: تامين خودروهاي خدمات شهري در تمامي شهرهاي کشور چالش اصلي شهرداري هاي محسوب و در تمامي استانها و مراکز شهرهاي آنها مشاهده مي شود و در راستاي حذف اين معضل در استان گيلان شهرداري بندر انزلي به عنوان اولين شهر اين استان گردشگري اقدام به استفاده از خودروهاي تجاري تراکتورسازي کرده که پيش بيني مي کنيم استفاده از اين محصولات توسط ساير شهرداري هاي گيلان نيز مورد استقبال قرار گيرد.

خودروهاي تجاري توليدي تراکتورسازي پک کامل استفاده در کارهاي لجستيک شهرداريها از پسماند تا آتش نشاني ها را دارد

مديرعامل خودروسازان ديزلي گروه صنعتي تراکتورسازي ايران نيز در اين گفتگو اظهار داشت: از زمان بهره برداري خط توليد کشنده هاي تجاري در تراکتورسازي، اکثر شهرداران کشور از جمله خود تبريز، کرمان، مشهد، انزلي و ... مجهز به اين خودرو شده اند و با توجه به قابليت تجهيز اين خودروها به پک کامل تجهيزات خدمات شهري مانند آتش نشاني، کامپکت زباله، تانکر حمل سوخت، جاروي خياباني، بالابر و ...  استفاده از اين توليدات در حوزه خدمات شهري مورد استقبال قرار گرفته و رضايت کامل از کيفت اين محصولات نيز به عنوان بازخورد دريافت شده است.

سعيد پناهي با اشاره به اينکه خودروسازان ديزلي آذربايجان برنامه ظرفيت تکميل خدمات شهري را در دستور کار قرار داده اظهار داشت: همچنين بهره مندي از توليدات داخلي بخصوص موتورهاي توليدي در موتورسازان تراکتورسازي به منظور پيش برد اهداف داخلي سازي در راستاي منويات مقام معظم رهبري به جهت استفاده از ظرفيتهاي داخلي در توليدات نيز از برنامه هاي آتي اين مجموعه مي باشد.

وي تصريح کرد: از زمان بهره برداري از اين خط توليد توسط رييس جمهور حدودا 250 دستگاه کاميونت وليد و عرضه شده و تلاش خواهيم کرد تا پايان سال نيز تعهدي که به دولت محترم به جهت تعداد توليد اين محصول داده ايم محقق شود.

سال آينده هزار دستگاه کاميونت توليد و به متقاضيان عرضه مي شود

به گفته پناهي براساس برنامه هاي توليدي پيش بيني شده براي سال آينده يک هزار دستگاه از اين کشنده توليد و به متقاضيان عرضه خواهد شد.

شايان ذکر است خط توليده کاميونت هاي تجاري شرکت خودروسازان ديزلي آذربايجان به عنوان يکي از شرکتهاي اقماري گروه صنعتي تراکتور سازي ايران خرداد ماه امسال با حضوررييس جمهور به بهره برداري رسيد.

گفتني است در اين بازديد اعضاي شوراي شهر بندر انزلي از جمله شعبان جعفري، رييس شوراي اسلامي شهر بندرانزلي و محمدرضا بديعي فر عضو شورا بندر انزلي، همچنين شهرام توانا، مدير سازمان پسماند استان گيلان و معاونت خدمات شهري بندر انزلي به همراه وحيد پورحضرت شهردار بندانزلي حضور داشتند.

انتهاي پيام/

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 6

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.