1402/11/30 - 20 : 9
کد خبر: 44814
در گراميداشت قيام 29 بهمن مردم تبريز انجام شد
خدمات رساني ناوگان اتوبوسي آذربايجان شرقي به 2200 نفر از مسافران ديدار رهبري
احرار: معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي آذربايجان شرقي گفت: 75 دستگاه اتوبوس براي جا‌به‌جايي مسافران ديدار با رهبري در نظر گرفته شده بود که 2200نفر را به تهران منتقل کردند.

به گزارش روابط عمومي اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي آذربايجان شرقي، کاظم تيمورزاده گفت: اين اداره کل در راستاي وظايف ذاتي خود براي خدمت رساني به مردم استان، 75 دستگاه اتوبوس را براي اعزام مردم استان به تهران در نظر گرفته بود که از ساعت 19 شنبه 28 بهمن به سمت تهران حرکت کرده و صبح روز بعد بدون هيچ مشکلي مسافران را به مقصد رساندند.

وي با اشاره به اينکه اداره کل راهداري و پليس راه استان به همراه انجمن مربوطه بازديد هاي فني از اتوبوس ها را انجام دادند تصريح کرد: به رغم اينکه کارشناسان ما طبق چک ليست هاي مربوطه سلامت فني اتوبوس هاي مربوطه را تاييد کرده بودند، سه دستگاه اتوبوس معين به دنبال اين اتوبوس ها ارسال شد تا اگر به هر دليلي اتوبوسي نتوانست کار انتقال مسافران را انجام دهد، مسافران به اتوبوس معين منتقل شده و جا نمانند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي آذربايجان شرقي گفت: 75راننده و به همين تعداد کمک راننده، آموزش هاي لازم را دريافت کرده بودند تا مسافران را در کمال صحت و سلامت به مقصد رسانده و برگردانند.

تيمورزاده افزود: مجمتع هاي بين راهي و نمازخانه هاي موجود در مسير نيز طبق بررسي هاي صورت گرفته آمادگي پذيرايي از مسافران را داشته و به مسافران خدمات رساني کردند.

وي با اشاره به اينکه سيستم حمل و نقل زميني بخش مهمي از جابه‌جايي مسافر و بار کشور را برعهده دارد گفت: ناوگان اتوبوسي آذربايجان شرقي در برهه هاي مختلف از جمله ايام اربعين، دهه پاياني ماه صفر و ساير مناسبت ها، بار اصلي جا‌به‌جايي هم استاني ها را بر عهده مي گيرد.

گفتني است مردم تبريز در 29 بهمن سال 1356 در گراميداشت چهلم شهداي قم قيام‌ کرده و نهضت چهلم ها را در کشور به راه انداختند که اين چهلم ها در نهايت به پيروزي انقلاب اسلامي در کشورمان منجر شد.

از سال 1381تاکنون جمعي از مردم آذربايجان شرقي به نمايندگي از اقشار مختلف مردم استان براي گراميداشت سالروز قيام تاريخي 29 بهمن تبريز با رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار و از رهنمودهاي ايشان بهره مند مي شوند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 6

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.